Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیم فصل اول لیگ برتر والیبال با صدرنشینی سپاهان اصفهان به پایان رسید. خبرگزاری میزان - نیم فصل اول لیگ برتر والیبال در شرایطی به پایان رسید که تیم سپاهان، شهرداری ارومیه و پیکان رده‌های اول تا سوم جدول را به خود اختصاص دادند. در ادامه به مهمترین اتفاقات که در نیم فصل اول رخ داد پرداخته شده است.

۱- قابل پیش‌بینی‌ترین اتفاقی که در نیم فصل اول لیگ برتر والیبال رخ داد این بود که ۳ تیم پرهزینه سپاهان، شهرداری ارومیه و پیکان در رده‌های اول تا سوم لیگ قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعجب‌آور بوداگر اتفاقی غیر این رخ می‌داد و این تیم‌ها صدرنشین لیگ نمی‌شدند .

۲- بدون شک لقب پدیده لیگ برتر را باید به تیم راهیاب ملل داد. این تیم با وجود اینکه در دو هفته پایانی نیم فصل اول متحمل دو شکست شد، اما همچنان رده پنجم لیگ را در اختیار دارد. راهیاب در کنار پاس کمترین هزینه را در بین تیم‌‌های لیگ برتری انجام داده است.

۳- تیم‌های سایپا، شهداب یزد و فولاد سیرجان نسبت به هزینه‌هایی که انجام دادند نتوانستند عملکرد خوبی در لیگ داشته باشند. شهداب یزد در نهایت کادر فنی خود را تغییر داد و باید دید چه سرنوشتی در انتظار مربیان سایپا و فولاد سیرجان خواهد بود.

۴- در نیم فصل اول لیگ برتر والیبال ۴ تیم شهداب یزد، هورسان رامسر، آذرباتری ارومیه و شهرداری گنبد کادر فنی خود را برکنار کردند.

۵- تیم سپاهان در نیم فصل اول تنها در یک بازی شکست خورد و آن هم مقابل تیم قعرنشین آذرباتری بود.

۶- تیم آذرباتری کمترین تعداد برد را در نیم فصل اول داشت. این تیم در ۱۳ بازی خود تنها به ۳ پیروزی دست پیدا کرد. سایپا و هورسان رامسر هم دو تیمی بودند که پس از آذرباتری صاحب کمترین تعداد برد در نیم فصل اول بودند.

۷- فولاد سیرجان که در فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شد در پایان نیم فصل اول امسال در جایگاه نازل یازدهم قرار گرفت.

۸- شهرداری گنبد با تغییر کادر فنی خود و بازگشت عظیم جزیده به این تیم روندی صعودی در لیگ داشت و توانست خود را به رده ششم جدول برساند.

۹- بیشترین تعداد برد با نتیجه ۳ بر ۲ هم متعلق به تیم شهرداری ارومیه است. این تیم در ۴ بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.

۱۰- شهرداری ورامین هم بیشترین تعداد باخت با نتیجه ۳ بر ۲ را در نیم فصل اول لیگ برتر داشته است. این تیم ۴ بازی را با این نتیجه شکست خورده است.

 

بیشتر بخوانید: تقوی: فینال لیگ برتر والیبال تک‌بازی خواهد بود/ ۲ تیم به دسته اول سقوط می‌کنند   انتهای پیام/ برچسب ها: لیگ برتر والیبال شهرداری ارومیه راهیاب ملل

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال شهرداری ارومیه راهیاب ملل نیم فصل اول لیگ برتر والیبال شهرداری ارومیه نیم فصل اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۰۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورایس روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی قرار است برای پنجمین بار در دو سال اخیر به عنوان سرمربی سپاهان برابر پرسپولیس قرار بگیرد و این در حالی است که ژوزه مورایس تاکنون ۲ پیروزی مقابل پرسپولیس به دست آورده که هر دو در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران بوده و البته یک شکست در جام حذفی و یک مساوی در لیگ برتر هم برابر پرسپولیس در کارنامه او ثبت شده است. 

فصل گذشته مورایس در جام حذفی ۴-۲ مغلوب پرسپولیس شد، اما در لیگ برتر یک مساوی مقابل این تیم به دست آورد و یک پیروزی هم در کارنامه‌اش ثبت شد. امسال هم مورایس بازی رفت را از یحیی گل‌محمدی برد و حالا باید مقابل دستیار سابق او قرار بگیرد. خیلی‌ها عقیده دارند این آخرین فرصت مورایس و سپاهان برای حفظ شانس قهرمانی در لیگ برتر است و اگر آن‌ها نتوانند پیروز شوند بعد از این بازی باید تمام توان و تمرکز خود را روی جام حذفی بگذارند.

جایی که خبری از پرسپولیس و استقلال نیست و تیم‌هایی، چون سپاهان، تراکتور و ملوان از شانس خوبی برای قهرمانی برخوردار هستند. کارنامه مورایس مقابل پرسپولیس در مجموع قابل قبول است، اما تقابل با این پرسپولیس، مقداری متفاوت‌تر از ۴ دیدار گذشته است چرا که سبک و سیاق یحیی گل‌محمدی و اوسمار دقیقاً همان عاملی است که می‌تواند تفکرات تاکتیکی این مرد پرتغالی را در برابر سرمربی برزیلی پرسپولیس خراب کند.

دیگر خبرها

  • آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • پیش بینی ورود سامانه بارشی به لرستان
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • خروج والیبال ایران از مسیر رشد
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • رسمی: پدیده جدید والیبال ایران تمدید کرد
  • پیش بینی وزش شدید باد در زنجان