Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@17:51:55 GMT

افراد مشهور معمولاً چطور سفر می کنند؟

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۱۰۰۲

افراد مشهور معمولاً چطور سفر می کنند؟

حتماً تا به حال تصاویر هنرمندان، ورزشکاران، سیاستمداران و در کل افراد مشهور را در سفرهای گوناگون دیده‌اید. با اینکه تعداد افراد مشهوری که می‌شناسیم بسیار زیاد است و این افراد به دلایل کاری ملزم به سفر هستند، اما چرا کمتر آنها را می‌بینیم؟ در ادامه خواهیم دید که این افراد تحت چه شرایطی و با چه محدودیت‌هایی سفر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسائل ناگفته بسیاری وجود دارد که ما افراد عادی از آنها بی‌خبریم.

آیا لزوماً همه افراد مشهور بادیگارد (شخص محافظ) دارند؟

نه همیشه. مثلاً ممکن است یک بازیگر مشهور ایرانی که با خانواده یا دوستان سفر می‌کند ترجیح بدهد چند روزی را بدون محافظ و شبیه یک شخص عادی بگذراند. اما برای مثال بسیاری از سیاستمداران در بسیاری از نقاط جهان و حتی ایران معمولاً همیشه با حضور محافظان شخصی سفر می‌کنند، خصوصاً اگر سفرشان به یک کشور دیگر باشد. در برخی موارد نیز این افراد برای امنیت بیشتر توسط پلیس همراهی می‌شوند.

 

آیا سوار هواپیماهای عادی می‌شوند؟

ممکن است. البته احتمال این موضوع برای سیاستمداران بسیار پایین است اما در موراد نادری ممکن است که افراد مشهور از هواپیماهای عادی در بخش اکونومی برای سفر استفاده نمایند. بسیاری از مشاهیر خصوصاً مشاهیر در سطح بین‌المللی از جت‌های شخصی برای سفر استفاده می‌کنند. اما اگر هم قرار باشد از هواپیماهای عادی استفاده کنند، به احتمال زیاد در قسمت بیزینس یا فرست کلاس حضور خواهند داشت.

 

آیا مشاهیر از ترمینال عادی فرودگاه استفاده می‌کنند؟

تا جایی که امکان داشته باشد خیر. شاید بسیاری از مسافران عادی از این مسئله بی‌خبر باشند اما برخی فرودگاه‌ها برای افراد مشهور، تجار، سیاستمداران، ورزشکاران و در کل افرادی که نمی‌خواهند از ترمینال عادی استفاده کنند، ترمینال جداگانه دارند! در ایران هم بسیاری از فرودگاه‌های مهم کشور دارای ترمینال اختصاصی جداگانه به نام جایگاه CIP هستند. با رزرو خدمات cip فرودگاه امام این افراد با احترامی در خور از امکانات سالن تشریفات استفاده می‌کنند. در مدتی که مسافران ویژه در فضایی مناسب مشغول استراحت هستند، کارکنان خدمات CIP تمامی امور مربوط به تحویل چمدان و بار، دریافت کارت پرواز و... را انجام می‌دهند و بعد از طی روال اداری، برای رد شدن از گیت اختصاصی و تا رسیدن به پلکان هواپیما مسافر را همراهی می‌کنند.

 

در صورتی که شما هم تمایل دارید از این خدمات استفاده نمایید می‌توانید از طریق نماینده رسمی جایشگاه تشریفات سی آی پی، سایت سفرانه به نشانی safaraneh.com، رزرو خود را انجام دهید؛ چراکه استفاده از جایگاه CIP به شرط پرداخت هزینه ورودی، برای عموم آزاد است.

 

برنامه روزانه ورزششان چه می‌شود؟

بازیگران و افراد مشهور برای سلامت بدنشان ارزش بسیاری قائل‌اند. چراکه بسیاری از آنها از طریق سلامت فیزیکی و البته روحی خود کسب درآمد می‌کنند. بنابراین هنگام سفر به هرجایی از قبل امکانات ورزشی مقصد خود را دقیق بررسی می‌کنند. مثلاً هتل محل اقامتشان باید مجهز به پیشرفته‌ترین امکانات ورزشی و آبی باشد. یا حتی محلی برای دویدن صبحگاهی باید نزدیکشان باشد. افراد عادی شاید ترجیح بدهند این زمان را برای بازدید از اماکن دیدنی مقصد خود بگذرانند.

 

حتی برای کلاهشان هم بلیت هواپیما تهیه می‌کنند؟!

اگر هنگام سفر کلاه مورعلاقه‌تان را در خانه جا بگذارید چه می‌کنید؟ احتمال خیلی زیاد رهایش می‌کنید یا اگر خیلی برایتان مهم باشد مشابهش را از کشور مقصد می‌خرید. اما بونو، خواننده اصلی گروه U2، که بدون کلاه موردعلاقه‌اش از خانه هم خارج نمی‌شود، وقتی  متوجه می‌شود که آن را در خانه جا گذاشته است، با خرید یک بلیت 1200 دلاری کلاه را با پرواز بیزینس بریتیش ایرویز به خودش می‌رساند! به همین راحتی!

 

در کدام هتل‌ها اقامت می‌کنند؟

معمولاً هیچکس نمی‌داند در کدام اتاق کدام هتل اقامت دارند و حتی این موضوع را مثل یک راز نگه می‌دارند تا از هجوم پاپاراتزی‌ها و خبرنگارهای سمج و خطرهای احتمالی در امان بمانند. بنابراین رزرو هتل برای این افراد چندان کار ساده‌ای نیست و بسیار مخفیانه انجام می‌شود.

 

اگر سیاستمداران قصد اقامت در هتلی را داشته باشند، معمولاً هرگز زمان دقیق سفر خود را اعلام نمی‌کنند. اگر تیم‌های ورزشی قصد اقامت در هتل را داشته باشند معمولاً یک طبقه کامل را چارتر می‌کنند که هم افراد تیم به راحتی رفت و آمد کنند و هم شلوغی‌های احتمالی باعث اخلال در آرامش دیگر مسافران نشود. در برخی موارد هم حتی از چند ردیف آسانسور موجود در هتل یکی را فقط به تیم ورزشی اختصاص می‌دهند تا امنیت و آرامش افراد برقرار باشد.

فرقی نمی‌کند که این افراد بازیگر باشند، سیاستمدار یا ورزشکار، مشاهیر همیشه گران‌ترین هتل شهر یا کشور را رزرو می‌کنند. مثلاً در ایران در میان هتل های کیش گزینه‌های اقامت برای مشاهیر بسیار زیاد است و قطعاً هتل ترنج یکی از آنهاست و تصاویر اقامت هنرمندان و سیاستمداران بسیاری را در این هتل دیده‌ایم.

در این مطلب تلاش کردیم چند مورد از پرسش‌هایی که درباره سفر افراد معروف وجود دارد را بیان کنیم. آیا شما تا به حال هنگام سفر با افراد مشهور مواجه شده‌اید؟ درباره خاطراتتان در قسمت نظرات برایمان بنویسید.

منبع: فردا

کلیدواژه: هتل های کیش رپرتاژ افراد مشهور رزرو هتل افراد مشهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۱۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/ مروری بر نقشه‌های تاریخی و مشهور جهان که نام خلیج فارس بر تارک‌شان می‌درخشد

دهم اردیبهشت در تقویم ایران به عنوان «روز ملی خلیج فارس» نام‌گذاری شده است؛ روزی که خلیج همیشه فارس از اشغال متجاوزان پرتغالی‌ خارج شد.

به گزارش ایسنا، به رغم وجود اسناد و نقشه‌های تاریخی معتبر در خصوص ایرانی بودن این خلیج در سال‌های اخیر برخی کشورهای عربی در صدد برآمدند تا با استفاده از کلماتی چون «خلیج عربی» نام این خلیج را تحریف کنند؛ تلاش‌های نافرجامی که همگی به یک سرنوشت مشترک یعنی شکست ختم شدند.

به این منظور ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که مروری است بر نقشه‌های تاریخی و مشهور جهان که نام خلیج فارس بر تارک‌شان می‌درخشد. این ویدیو را مشاهده کنید:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش بینی قیمت الکترود در سال ۱۴۰۳
  • عکس| بازیگر مشهور هلندی مسلمان شد
  • تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند
  • فرآیند تولید آدامس در یک کارخانه مشهور (فیلم)
  • ببینید/ مروری بر نقشه‌های تاریخی و مشهور جهان که نام خلیج فارس بر تارک‌شان می‌درخشد
  • تصاویر نقشه‌های تاریخی و مشهور جهان؛ اعراب درخشش نام خلیج‌فارس را ببینند
  • هشدار به افراد مشهور و خانواده‌شان در زمان اجرای طرح حجاب | فیلم
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد