Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرانسل با حضور در نمایشگاه ایران تله‌کام ۱۴۰۰، جدیدترین خدمات و محصولات دیجیتال خود را با شعار «نبض زندگی دیجیتال»، در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با حضور در در سالن ۸ بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی ایران تله‌کام ۱۴۰۰ که از ۲ تا ۵ دی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود را در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، نوآوری و تحول دیجیتال و راهکارهای سازمانی معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری‌اطلاعات و راه‌حل‌های نوآورانه (ایران تله‌کام ۱۴۰۰)، صبح پنجشنبه ۲ دی، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح می‌شود و شرکت‌های بزرگ ارتباطی ایران از جمله ایرانسل و فعالان حوزۀ ارتباطات و فناوری اطلاعات در آن حضور دارند.

ایرانسل، اولین ارائه دهندۀ نسل پنج تلفن همراه (۵G)، در این نمایشگاه بین‌المللی، جدیدترین محصولات و خدمات خود در حوزۀ زندگی دیجیتال، ایجاد زنجیرۀ خدمات دیجیتال برای توانمندسازی کسب‌وکارهای نوپا از جمله سوپراپلیکیشن ایرانسل من، بازار دیجیتال تبادل API یلوهاب (Y’ello Hub)، راهکار دیجیتال خدمات تبلیغاتی یلوادوایز (Y’ello Adwise)، پلتفرم آموزش آنلاین داناپلاس و نیز راهکارهای هوشمند مبتنی بر کلان‌داده را عرضه می‌کند.

مجموعۀ ایرانسل‌لبز نیز در این نمایشگاه، با برگزاری همایش تخصصی «تأثیرات نسل پنجم موبایل (۵G) بر فناوری‌اطلاعات و کسب‌وکارهای دیجیتال»، حول سه محور «تحول دیجیتال از رؤیا تا واقعیت»، «۵G، پیشرانی قدرتمند برای ارائه خدمات اینترنت اشیا» و «نقش شبکه‌های ۵G در اقتصاد و کسب‌وکار» حضور دارد. این همایش، روز جمعه ۳ دی ۱۴۰۰، از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲، در سالن همایش شمارۀ یک نمایشگاه بین‌المللی تهران، برگزار می‌شود. ایرانسل هم‌اکنون، با داشتن هشت سایت تجاری نسل پنج، رکورددار سرعت و تعداد سایت‌های تجاری ۵G در ایران است.

اقدامات ایرانسل در هوشمندسازی و دیجیتالی کردن فرایندهای ارتباط با مشتریان، از جمله سامانۀ پاسخگویی هوشمند «آواتار»، سیم‌کارت‎‌های ایرانسل با پیش‌شمارۀ جدید ۰۹۰۰، فروشگاه اینترنتی ایرانسل، پرتال مزایدۀ شماره‌های رند، حساب چندکاربره، شارژ اضطراری، پیشنهاد ویژه #۴۴۴۴*، تلویزیون اینترنتی لنز، پرتال احراز هویت و اپلیکیشن پیشواز، از دیگر بخش‌های غرفۀ ایرانسل در این نمایشگاه هستند.

ارائۀ جدیدترین راهکارهای سازمانی ایرانسل و محصولات و خدمات حوزۀ B۲B نیز بخش دیگری از غرفۀ ایرانسل را به خود اختصاص داده است. در این بخش، از جمله، همکاری ایرانسل و شرکت فولاد مبارکه سپاهان در طرح تحول دیجیتال این شرکت، به عنوان نخستین ورود نسل پنج تلفن‌همراه در حوزه صنعت ایران، تشریح می‌شود.

خدمات ویژۀ پشتیبانی ایرانسل برای توانیابان، توسعۀ پوشش اینترنت پرسرعت روستایی، تلاش برای حفظ محیط‌زیست و کاهش ردپای کربن، مدرسه‌سازی در مناطق محروم و سیل‌زده و… نیز از جمله اقدامات و برنامه‌های ایرانسل در حوزۀ پایداری و مسؤولیت اجتماعی شرکتی است که در این نمایشگاه، به بازدیدکنندگان معرفی می‌شود.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری‌اطلاعات و راه‌حل‌های نوآورانه (ایران تله‌کام ۱۴۰۰)، از ۲ تا ۵ دی ماه، از ساعت ۸ تا ۱۵ در سالن ۸ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ايرانسل نمایشگاه بین المللی ایران تله کام ۱۴۰۰ بین المللی تهران فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۱۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

به گزارش خبرنگار مهر، هادی شاه‌وردی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: توانمندی در صادرات، تنوع و کیفیت بالای این گوهر خدادادی سبب شد تا سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی استان به عنوان یکی از ۳ رشته زنجیره‌های ارزش استان (گوهرسنگ‌ها، زرشک و بنتونیت) معرفی شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی افزود: تاکنون پنج نشان جغرافیایی فلورین طبس، عقیق فردوس، عقیق شجر زیرکوه، عقیق پاییزه سه قلعه و کارنت نهبندان در حوزه گوهرسنگ خراسان جنوبی به ثبت رسیده است.

وی ضمن بیان اینکه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با سه محور برنامه‌ریزی شده در حوزه سرمایه‌گذاری، محصولات صادراتی و زنجیره ارزش حضور پیدا کرده گفت: صنعتگران صنایع‌دستی استان در این نمایشگاه، محصولات صنایع‌دستی در رشته‌های نساجی سنتی، سنگ‌های قیمتی، چرم، گلیم و رودوزی‌های سنتی به عنوان رشته‌هایی که توانمندی صادراتی دارند در سالن‌های c۲۵ و E ۲۵ و سالن ۴۱ عرضه و معرفی می‌کنند.

شاه‌وردی بیان کرد: معرفی جاذبه‌های گردشگری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان نیز در قالب اطلس سرمایه‌گذاری استان به منظور انعقاد تفاهم‌نامه و قراردادهای تجاری سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در این اکسپو انجام شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: نشست‌های چهره به چهره صنعتگران با تجار و سرمایه‌گذاران بین‌المللی و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری در صادرات، نشست‌های دو جانبه بین بخش خصوصی خراسان جنوبی و دیگر استان‌ها و … از جمله برنامه‌ها و اهداف این نمایشگاه است.

وی بیان کرد: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ به میزبانی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است و در شش گروه کالایی از صنایع‌دستی، گردشگری، محصولات کشاورزی، شرکت‌های داخلی شامل صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، فرش دستباف، دارو، تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی، صنعت ساختمان و خدمات فنی مهندسی و گروه پتروشیمی برپا شده است.

کد خبر 6091850

دیگر خبرها

  • ایران اکسپو سکوی صادرات دانش‌بنیان‌ها
  • حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • قوانین سختگیرانه اتحادیه اروپا یقه آیپد را گرفت!
  • رونمایی از سکوهای زنجیره ارزش گردشگری و مرکبات مازندران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • زورآزمایی JAC با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴
  • ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران
  • معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • استقبال تجار خارجی از محصولات کرمان در نمایشگاه ایران اکسپو ٢٠٢۴
  • همایش «ادزآپ» در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود