Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای کمک به داشتن عملکردی خوب در طول تست‌های شخصیت، خواب راحتی داشته باشید... - اخبار بازار -

برای کمک به داشتن عملکردی خوب در طول تست‌های شخصیت، خواب راحتی داشته باشید و در تمام پاسخ‌های خود صادق باشید. از قبل  تست‌های شخصیت شناسی  را به صورت آنلاین امتحان کنید تا بدانید که باید چه انتظاری داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه نکات بیش‌تری برای داشتن عملکرد خوب در آزمون‌های شخصیت ارائه خواهیم داد.

خود را طوری تصور کنید که مناسب آن موقعیتید

بر اساس تحقیقاتی که درمورد این شرکت یا سازمان داشته‌اید، یک متقاضی شغلی ایده‌آل را تصور کنید. آن فرد نمونه چگونه فکر می‌کند؟ وقتی در یک سؤال عجیب به مشکل برمی‌خورید، با این تکنیک سعی کنید به عنوان یک متقاضی یا کارمند ایده‌آل پاسخ دهید.

وقتی شک دارید، خود را به عنوان فردی میانه‌رو و همراه با جریان اصلی تفکر معاصر جامعه‌تان قرار دهید. مدیران آزمون معمولا باورهای غیرمتعارف را به عنوان مشکلی احتمالی برداشت ‌می‌کنند.

به یاد داشته باشید که مدیران شرکت ترجیح می‌دهند افرادی مانند خودشان را استخدام کنند. اگر چه کارمندانی که مثل هم فکر می‌کنند لزوما همیشه بهتر عمل نمی‌کنند، اما نزدیک بودن شخصیتی و دانستن این که همه شبیه هم هستند و مانند هم صحبت می‌کنند، احساس صمیمیت و تعلق به مدیران می‌دهد.

پاسخ‌هایی را انتخاب کنید که ویژگی‌های مثبتی را نشان می‌دهد

سعی کنید پاسخ هایی را انتخاب کنید که شما را در بهترین حالتتان نشان دهد. نمونه‌هایی از ویژگی‌های مورد‌علاقه‌ی مدیران عبارتند از:

نتیجه‌گرا
خوش‌اخلاق
قاطع

قابل‌اعتماد
پایدار از نظر عاطفی

خوش‌بیان

وظیفه‌شناس
خلاق
کنجکاو از نظر فکری
پذیرای تجربیات جدید
خوش‌بین
مسئول
دوستانه
صبور

از دادن پاسخ‌هایی که نمایانگر ویژگی‌های منفی است خودداری کنید

از دادن پاسخ هایی که شما را نامطلوب نشان می‌دهند دوری کنید. نمونه‌هایی از ویژگی‌های منفی که باید از ذکر آن‌ها اجتناب کنید عبارتند از:

ناتوانی در داشتن عملکرد مناسب تحت شرایط استرس‌زا
صادق نبودن
اختلالات عاطفی
عدم مخالفت با ‌بی‌قانونی
کنترل ضعیف تکانه
تعارضات بین فردی
دزدی

اتلاف زمان (سوء استفاده از مرخصی استعلاجی، تأخیر)
مصرف مواد مخدر
بی‌توجهی به قوانین
تمایل به تنش‌زایی
انعطاف‌پذیری پایین
تعصب
داشتن روابط بین‌فردی منفی

عزت نفس پایین

سؤالات آزمون یکپارچگی را پیش‌بینی کنید

سنجش میزان صداقت ممکن است بخشی از یک تست شخصیت یا آزمون جداگانه‌ای باشد. مقیاس‌های دروغگویی پاسخ آزمایشی شما را در گستره‌ای از دروغ تا حقیقت اندازه‌گیری می‌کنند. در واقع این مقیاس‌ها به عنوان نوعی دروغ‌سنج عمل می‌کنند.

اما هر چقدر هم که سعی کنید صادق باشید، افرادی که تحت فشار آزمایشند گاهی اوقات پاسخ‌های ‌سؤال‌برانگیزی می‌دهند. به عنوان مثال، اگر از شما خواسته شد که درصد کارکنانی که از کارفرمای خود سرقت می‌کنند را تخمین بزنید، مقدار کمی را حدس بزنید. حدس زدن مقدار بالا ممکن است به این معنا تعبیر شود که فکر می‌کنید دزدی کارکنان امری رایج است و بنابراین قابل‌قبول است.

بیش‌تر سؤالات یکپارچگی برای کارکنان سطح مبتدی یا متوسط ​​​​که به کالاها یا اسرار تجاری دسترسی دارند، یا برای کارگران مالی که با مدیریت مالی سروکار دارند، طراحی شده‌اند.

حواستان به این موارد باشد

بسیاری از آزمون‌ها ترکیبی از چندین نوع سؤال تستی هستند. حتی اگر 10 سؤال اول درمورد ویژگی‌های شخصیتی شما می‌پرسد، برای سؤالاتی درمورد استعدادهای خود (مانند پتانسیل رهبری یا خلاقیت) یا توانایی‌ها یا درستی خود (مانند دروغگویی) هوشیار باشید، این سؤالات ممکن است نیاز به تمرکز بیش‌تری برای پاسخ دادن داشته‌باشند تا به شما کمک کنند.

مراقب به کار بردن قیدهای مطلقی مانند «همیشه و هرگز» باشید. به عنوان مثال، گفتن این‌که هرگز در زندگی بیش از سهم واقعی خود چیزی نگرفته‌اید، ممکن است شما را به عنوان فرد ریاکار و متظاهری معرفی کند که نمی‌تواند مورداعتماد باشد. به غیر از ‌سؤال‌های یکپارچگی، به دیگر پرسش‌ها در میانه‌های محدوده پاسخ دهید. پاسخ‌های میانه‌رو ​معمولا مدیران استخدامی را که مطمئن نیستند به دنبال چه چیزی هستند، سردرگم می‌کند.

به یاد داشته‌باشید برخی از آزمون‌ها یک سؤال یا سؤوال بسیار مشابهی را در صفحه‌ی 1، صفحه‌ی 3 و صفحه 10 مطرح می‌کنند و از این طریق سعی می‌کنند ناسازگاری‌ها را تشخیص دهند، با این تصور که دروغی که 30 سؤال پیش گفته‌اید را فراموش کرده‌اید. در صورت امکان، قبل از شروع مروری بر آزمون داشته باشید زیرا داشتن سازگاری و یکپارچگی در پاسخ‌هایتان اهمیت زیادی دارد.

همچنین اندازه‌گیری ضریب هوشی (IQ) نیز موردتوجه بسیاری از افراد و شرکت‌ها است. شرکت ها با  تست آی کیو  توانایی افراد را برای استدلال منطقی، حل مسئله و تفکر انتقادی اندازه‌گیری و اولویت‌بندی می کنند.

تست eq نیز جز تست هایی است که مورد توجه بسیاری از شرکت ها قرار دارد و مجموعه‌ای از شایستگی‌های هیجانی و اجتماعی مرتبط ‌به‌هم را شرح می‌دهد که مشخص می‌کنند که افراد در درک و ابراز وجود، درک دیگران و تعامل با آنها، در کنار مدیریت خواسته‌ها و چالش‌های روزمره چقدر توانایی دارند.

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تست های شخصیت داشته باشید پاسخ هایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۱۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایه برج ها از سر باغ گیاه شناسی کوتاه می شود

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی عباسی در خصوص وضعیت ساخت و سازهای صورت گرفته در اطراف باغ گیاه‌شناسی گفت: باید تدبیری اندیشیده شود تا آسیبی به باغ وارد نشود. البته این وضعیت به این معنا نیست که تعاونی‌ها واحدهای آپارتمانی خود را نسازند؛ بلکه تعاونی‌ها می‌توانند واحدها را براساس تعهدات خود و مطابق با پروانه صادره انجام بدهند.

او ادامه داد: زمین در آن محدوده زیاد است؛ هم تعاونی زمین زیادی در اختیار دارد و هم دستگاه‌های دیگر زمین دارند و باید ساخت و ساز در جانمایی درست صورت بگیرد. اینکه در مجاورت باغ گیاه شناسی ساخت و ساز انجام شود، خلاف قانون است و امکان پذیر نیست.

عباسی به این موضوع هم اشاره کرد که قرار بر این شده تا برای ساخت و سازهایی که از این به بعد صورت می گیرد، محدودیت ارتفاع لحاظ شود و بیش از چهار یا پنج طبقه مجوز ساخت صادر نشود.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: دستگاه‌ها با یکدیگر توافق کردند که اگر در زمین‌های تعاونی قابلیت جانمایی باقی مانده پروژه نباشد، در زمین‌های مجاور ساخت و ساز صورت بگیرد.

کد خبر 847359 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها منطقه ۲۲ برج گیاه‌ شناسی دریاچه چیتگر

دیگر خبرها

  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)
  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی
  • سایه برج ها از سر باغ گیاه شناسی کوتاه می شود
  • پیامد‌های شکست در اراک؛ ضربه به شخصیت پرسپولیس، نمایان شدن مشکلات دفاعی و عیار گلر جوان
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است