Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد پنجعلی پیشکسوت پرسپولیس درباره برد سرخپوشان مقابل ذوب آهن صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، محمد پنجعلی درباره دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب‌آهن از سری رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران که در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با نتیجه دو بر صفر به سود سرخپوشان به پایان رسید به ایسنا گفت:

بازی بسیار نزدیکی را بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان شاهد بودیم و دو تیم تحت فشار و درگیرانه به میدان رفتند، هرچند این مسابقه با اشتباهات زیادی همراه بود اما خوشبختانه پرسپولیس امتیاز بسیار مهمی را کسب کرد که در ادامه راه می‌تواند به این تیم کمک شایانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنجعلی ادامه داد:

در طول بازی توپ بسیار لو رفت و علاوه بر این داور به دفعات بازی را نگه داشت که پل‌های بسیاری در این دیدار ایجاد و باعث شد و سرعت بازی کاهش یابد، علاوه بر این شوت هم بسیار کم زده شد و تمامی این مسائل باعث شد کیفیت بازی پایین بیاید اما در نهایت پرسپولیس با هوشیاری توانست هر سه امتیاز بازی را کسب کند.

این مدافع سال های دور تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه پس از آنکه پرسپولیس به گل رسید دیگر ریسک نکرد و با طمانینه کار را ادامه داد، گفت:

آنها بسیار مراقب بودند تا سه امتیاز را از دست ندهد، هرچند از چند موقعیت خوب دیگر برخوردار بودند که نتوانستند از آن‌ها استفاده کنند اما در نهایت گل دوم را به ثمر رساندند تا برای آن‌ها اطمینان خاطر ایجاد شود.

پنجعلی با تاکید بر اینکه هر تیمی مقابل پرسپولیس به میدان می‌رود از انگیزه بسیار بالایی برخوردار است، گفت:

بازیکنان تیم‌های حریف می‌دانند که میلیون‌ها نفر در حال تماشای آن‌ها هستند و به همین دلیل تلاش می‌کنند بهترین عملکرد را از خود نشان دهند.

او ادامه داد:

متاسفانه پرسپولیس از نبود تماشاچیان بسیار متضرر شده است.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در رابطه با شرایط این روزهای سرخ‌پوشان و مسائلی که این باشگاه با آن گریبانگیر است و مسائل مختلفی در رابطه با حذف این تیم از فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا مطرح می‌شود، گفت:

برای فوتبال ایران مطرح شدن این مسائل اصلا خوب نیست و مشکلات پیش پا افتاده که در هیچ کجای دنیا وجود ندارد فوتبال ایران را مبتلا کرده است؛ کسی نمی‌داند قراردادها در فوتبال ایران چگونه بسته می‌شود که در نهایت همه را شکست می‌خوریم و پنجره‌های نقل و انتقالاتی بسته می‌شود و شائبه‌های مختلفی در این راستا وجود دارد که تاکنون حل نشده است!

پنجعلی افزود:

برگزاری مسابقات در سطح داخلی و لیگ به این دلیل است که بتوانیم در مسابقات باشگاهی نظیر لیگ قهرمانان و مسابقات ملی موفق باشیم، واقعا قهرمانی در لیگ برتر بدون اینکه در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشیم، چه ارزشی دارد؟ شرایط موجود واقعا مضحک و خنده دار است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۱۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • شاهکار واردی: دبل برای قهرمانی لستر
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!