Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

سکوت امیر قلعه‌نویی، سرمربی گل‌گهر درباره رای بازیکن گابنی‌شان بالاخره پس از بازی با آلومینیوم اراک شکست و درباره این رای اظهار کرد: در حق ما جفا شد و ما هیچ خطایی انجام ندادیم. از پلیس فتا می‌خواهم ایمیل‌های جعلی را پیگیری کند و اگر کار امیر قلعه‌نویی است به مردم بگوید. بگویید این ایمیل‌ها کار من است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیایید من را در رسانه ملی محاکمه کنید. چرا با روح و روان تیم ما بازی کردند؟

اعتراض گل‌گهری‌ها به موضوع جعلی بودن مدارک بازیکن گابنی‌شان تا حدی قابل تامل است چرا که در این ماجرا از نقش دپارتمان بین‌الملل فدراسیون فوتبال به مدیریت حمیرا اسدی چشم‌پوشی شده و تمام مسئولیت و عواقب جعلی بودن مدارک به گردن باشگاه گل‌گهر افتاده است.

در رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده که هفت نامه از ۹ مکاتبه انجام شده برای حضور بازیکن گابنی در لیگ برتر جعلی بوده اما طبق پیگیری‌ها، فقط نامه نخست توسط باشگاه گل‌گهر به فدراسیون فوتبال داده شده و باقی مکاتبات توسط دپارتمان بین‌الملل فدراسیون فوتبال ایران انجام شده است.

البته نامه نخستی هم که باشگاه گل‌گهر به فدراسیون فوتبال ارائه کرده جزو نامه‌های جعلی بوده اما همان هم در ابتدا به تایید دپارتمان بین‌الملل فدراسیون فوتبال رسید و قرار بود که کارت بازی بازیکن گابنی صادر شود. با این حال پس از انتشار گزارش ابتدایی ایسنا، سازمان لیگ فوتبال برای صدور کارت بازی بازیکن گابنی دست نگه داشت و از دپارتمان بین‌الملل خواست که استعلام بیشتری درباره این بازیکن بگیرد. در نهایت هم استعلام‌های دپارتمان بین‌الملل فدراسیون فوتبال (بدون دخالت باشگاه گل‌گهر) منجر به صدور کارت بازی بازیکن گابنی شد.

به هر حال این اشتباه دپارتمان بین‌الملل فدراسیون فوتبال یکی از جنجالی‌ترین آرای انضباطی تاریخ لیگ برتر را به همراه داشته که تمام باشگاه‌ها را درگیر کرده است. به همین دلیل فدراسیون فوتبال به خصوص دپارتمان بین‌الملل این فدراسیون باید در قبال اشتباه بزرگی که در مکاتباتشان انجام داده‌اند پاسخگو باشند. در رابطه با این موضوع با حمیرا اسدی، رئیس دپارتمان بین‌الملل فدراسیون فوتبال تماس گرفته شد اما او حاضر به پاسخگویی نبود.

واقعا موضوع سوال‌ برانگیزی است که دپارتمان بین‌الملل فدراسیون فوتبال در حالی که ایمیل فدراسیون فوتبال گابن در دسترس عموم قرار دارد، چنین اشتباهی کرده و استعلام‌های اشتباهی گرفته است. این موضوع اصلی‌ترین موضوع مورد بحث باشگاه گل‌گهر در پرونده بازیکن گابنی است. این باشگاه روز پنجشنبه به رای کمیته انضباطی اعتراض کرده و منتظر رای کمیته استناف راجع به این پرونده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران گل گهر دپارتمان بین الملل فدراسیون فوتبال باشگاه گل گهر بازیکن گابنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۱۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند

به گزارش ورزش سه، در یکی از شادی گل‌های تیم ملی در بازی با قرقیزستان که مهدی کریمی انگشت‌های گِره کرده خود را به شکل قلب در آورده بود و چند قدم عقب‌تر سالار آقاپور و بهروز عظیمی با به آغوش کشیدن همدیگر در خوشحالی او شریک شدند. هوادارانی در سالن بودند که آن لحظه را با آواز خواندن نام آن‌ها سپری کرده و امید جدیدی را برای قهرمانی در دست داشتند. این تمامی آنچه در تصویر میبینیم، نخواهد بود بلکه بازیکن‌های آن قاب همگی چهره‌های جایگزین عصر طلایی تیم‌ملی بوده‌اند که میراث جدید به شمار می‌روند و می‌توانند تا نزدیک به یک دهه آینده در آوردگاه آسیایی و جهانی بدرخشند.

بهروز عظیمی جوانترین بازیکن تیم‌ملی در جام ملت‌های آسیا بوده است. پیش از او محمدحسین بازیار با هجده سال سن به فوتسال آسیا معرفی شد که فرصت حضور در این دوره از رقابت‌ها را بدست نیاورد. علی اکرمی و مسعود یوسف، بازیکنان ۲۴ ساله‌ای هستند که برای نخستین بار در بزرگ‌ترین رویداد فوتسال اسیا به میدان می‌روند. همگی این بازیکنان در دوره مربیگری شمسایی جامه رویایی تیم ملی را بر تن کردند. البته ، می‌توان به این نکته اشاره کرد که انتخاب‌های شمسایی  به همان اندازه که از روی مصلحت و منطق زاییده شده، به همان اندازه ضروری هم بوده و هر مربی دیگری نیز جای او بود، به ستاره های فعلی فوتسال ایران روی می‌آورد.

بهروز عظیمی

بازیکنانی که فراتر از سن حضورشان در زمین مسابقه عاقل هستند و با ذهنیت برنده کهنه سربازان بازی می‌کنند. اینگونه است که در نهایت بهروز عظیمی، نقش حسین طیبی مصدوم را در جام ملت‌ها ایفا می‌کند و به شیوه مشابه حرکت کرده، شم گلزنی فوق العاده‌ای دارد و سرانجام گلش را به ستاره غایب تقدیم می‌کند. عظیمی در چهار نبرد تیم ملی، دو گل به ثمر رسانده و موقعیت‌های فراوانی را بر روی دروازه حریفان خلق کرده است و اگر کمی خوش شانس بود، در کنار سعید احمدعباسی در صف بهترین گلزنان جام جای می‌گرفت.

علی اکرمی

به بازیکن جوان دیگری که می‌توان اشاره کرد، علی اکرمی است. تبدیل به یک مهره اصلی شدن، کار سختی نبود که او از پس آن بر نیاید. مسئله این است که چقدر سریع پیشرفت کرده. برخی بازیکنان هستند که می شود پتانسیل بسیار زیادی در آن ها دید. به خصوص در بازی های مهم و لحظات تصمیم گیری، اینکه آن ها چطور پاس می دهند، چه کار می کنند و در چه شرایطی دریبل می‌زنند و چگونه با شرایط تیمی خو می‌گیرند.

مسعود یوسف

مسعود یوسف از معدود فوتسالیست‌های ایرانی کمتر از ۲۵ سال بوده که می‌تواند دفاع کند، رهگیری کند، هوشمندانه پاس بدهد و در خدمت تیم ظاهر شود. دارای شخصیتی برای مسئولیت پذیری، سازماندهی در دفاع و حمله است. اگرچه در پست این بازیکن دو ستاره فوق آماده ( مسلم اولاد قباد و مهدی کریمی ) به میدان می‌روند و عرصه خودنمایی را برای او تنگ کرده‌اند اما بر خلاف آن دو بازیکن، سخت‌تر و جانانه‌تر بازی می‌کند و بار دفاعی بیشتری را به دوش بکشد. وقتی او در بهترین حالت خود باشد می تواند به تنهایی بر بازی ها مسلط شود، اگرچه تاکنون فرصت گلزنی در جام ملت‌های آسیا را بدست نیاورده، اما در تک تک ثانیه‌های حضور در زمین مسابقه مفید بوده است.

دیگر خبرها

  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند
  • محیط زیست به مثابه تمام دولت/تلنگری به طرفداران گفتمان سازش/نگرانی تمام‌نشدنی یک واگذاری
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم/ او امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد
  • هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم/ آقای قناد امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • دستگيري جاعلان مدراک در کرمان
  • جاعلان مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند