Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، اردوی جهادی - درمانی گروه جهادی منتظران ظهور، پنجشنبه و جمعه ۲ و ۳ دی ماه به مناسبت شب یلدا ویژه نیازمندان حاشیه تهران برگزار شد.

براساس این گزارش اعضای گروه جهادی  منتظران ظهور مشتکل از اساتید و دانشجویان پزشکی و دانپزشکی در این اردوی دو روزه و در ادامه خدمات رسانی به مناطق محروم حاشیه تهران به نیازمندان و مردم روستای امامزاده ابوالحسن(ع) خدمات رایگان دندانپزشکی و پزشکی ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

بر همین اساس بارگیری و ارسال تجهیزات برای برگزاری این اردوی جهادی چهارشنبه اول دی ماه ۱۴۰۰ انجام شد.

 

 

جهادگران در همان روز چهارشنبه پس از ارسال تجهیزات اقدام به آماده سازی درمانگاه کردند.

 

جلال عادلی  مسئول گروه جهادی منتظران ظهور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره این اردو گفت: در این اردو ۳۵ دندانپزشک و دستیار حضور داشتند و به ارائه خدمات به نیازمندان پرداختند.

 

 

وی تاکید کرد: در این اردو بیش از ۱۱۰۰ مورد خدمت درمانی صورت گرفت. انجام ۵۶۸ مورد جراحی دندان، ۲۲۱ مورد ترمیم دندان، ۶۶ مورد درمان ریشه، ۱۴۲ مورد تخصصی کودکان و ۷۸ مورد رادیوگرافی تشخیصی بخشی از خدمات صورت گرفته است.

* برگزاری طرح یلدای مهربانی

اعضای گروه جهادی منتظران ظهور به غیر از ارائه خدمات رایگان پزشکی و دندانپزشکی به نیازمندان، به مناسب شب یلدا ۱۸۰ بسته غذایی شامل برنج،گوشت، روغن، ماکارانی، رب، حبوبات را هم میان مردم محرومان این منطقه توزیع کردند.

 

 

* ارائه خدمات رایگان داندانپزشکی به زندانیان

به گزارش فارس اعضای این گروه جهادی در گذشته هم ضمن برگزاری اردوهای مختلف در مناطق محروم با حضور در بسیاری از زندان‌های کشور به صورت رایگان به زندانیان و خانواده‌های آنها خدمات داندانپزشکی ارائه کرده اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دندانپزشکی پزشکی شب یلدا ارائه خدمات گروه جهادی منتظران ظهور منتظران ظهور گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۱۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: قوانین مربوط به این موضوع در سامانه‌های الکترونیک سازمان بیمه سلامت ایران پیاده سازی شده است و بیمه شدگان سلامت از امروز از آن بهره‌مند می‌شوند.


علی اربابی افزود: این طرح در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا می‌شود که در قالب آن، تمامی خدمات در اسناد بستری، بستری موقت، تحت نظر اورژانس و سرپایی شیرخواران و کودکان زیر هفت سال (به استثناء داروی سرپایی)، و استفاده از ابزار (کیت) تولید داخل غربالگری نوزادان، در مراجعه به مراکز تشخیصی و درمانی بخش دولتی دانشگاهی، رایگان است.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات جهادی موجب افزایش رضایتمندی مردم می‌شود
  • ۳هزار و ۳۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمندان اهداء شد
  • ارائه خدمت ۱۹۵ گروه جهادی در استان چهارمحال و بختیاری
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • ارائه خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد