Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها آخرین شرایط و اخبار از حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا را تشریح کرد.

خبرگزاری میزان - داریوش مصطفوی، رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها درباره حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*تا دوشنبه بعدازظهر به ما فرصت دادند تا مسائل و مشکلات موجود را برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما که می‌دانیم پول کالدرون و خواکین را دیرتر دادیم؛ آن‌ها می‌گویند حتی یک دقیقه دیرتر هم پذیرفته نیست.

*دولت، فدراسیون فوتبال و ما که زیرمجموعه آن‌ها هستیم تلاش می‌کنیم این کار درست شود. قبول دارم ما در مالکیت این دو باشگاه و اعضای هیأت مدیره آن‌ها اشکال داریم؛ از دولت خواهش می‌کنم تکلیف مالکیتی این دو باشگاه را روشن کنند.

*چرا ۲ سال است این کار نشده است؟ نمی‌توانیم بابت این موضوع از دست کنفدراسیون فوتبال آسیا فرار کنیم. آن‌ها اصولی دارند که می‌گویند باشگاه‌ها باید خصوصی باشند و اعضای هیأت مدیره باشگاه توسط مجمع انتخاب شوند که ما این کار را نکردیم.

*مالیات استقلال و پرسپولیس هر کدام حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد تومان است؛ این مشکل باید حل شود. تا جایی که می‌دانم دو باشگاه روی هم حدوداً ۶۰۰ میلیارد بدهی مالیاتی دارند که باید حل شود. بدهی‌های بازیکن و مربیان کم است و تا حدود زیادی تسویه شده است. مدیران قبلی استقلال و پرسپولیس کار نکردند. تنها نفراتی که در حذف احتمالی استقلال و پرسپولیس گناهی ندارند، مدیران کنونی دو باشگاه و فدراسیون فوتبال هستند.

*تاکنون رویه‌ای که‌ ای اف سی پیش گرفته حذف این دو تیم است. روشی که کنفدراسیون فوتبال آسیا مقابل ما اتخاذ کرده جوانمردانه نیست و روشی ناجوانمردانه است. قسمت اعظم زندگی مردم ایران در تحریم می‌گذرد و به همین دلیل در پرداخت بدهی‌های خارجی مشکل ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: توضیحات فدراسیون فوتبال در خصوص حضور ۳ باشگاه ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا؛ استقلال و پرسپولیس روی لبه تیغ

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا داریوش مصطفوی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا استقلال پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا داریوش مصطفوی استقلال و پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا دو باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۱۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • بررسی دیدارهای سرخابی ها در هفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • هشدار درباره وضعیت پرسپولیس و استقلال
  • چه زود زنگ خطر برای استقلال و پرسپولیس به صدا درآمد؟/ رفتارهای خریداران این دوتیم ،غیرحرفه ای است
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور