Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@18:21:20 GMT

تبریک قالیباف به رؤسای مجالس کشورهای مسیحی

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۱۶۵۱

رئیس مجلس شورای اسلامی کشورمان فرارسیدن میلاد حضرت عیسی مسیح را به روسای کشورهای مسیحی تبریک گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  به نقل از خانه ملت، رئیس مجلس با تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح (علیه السلام) به رؤسای مجالس کشور‌های مسیحی تاکید کرد: تعامل سازنده پیروان ادیان الهی به تحقق عدالت و پیشرفت جامعه بشری منجر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 متن پیام تبریک محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به این شرح است: عالیجناب؛  خرسندم صمیمانه ‎ترین تبریکات و تهنیت ‎های خود را به مناسبت زادروز خجسته و مبارک حضرت عیسی مسیح (علیه السلام) پیامبر بزرگ الهی و فرا رسیدن سال جدید میلادی ابراز نمایم.  بر این باورم همانگونه که حضرت عیسی مسیح (علیه السلام) نیکبختی انسان‌ها را در تقویت صلح، محبت و دوستی بشارت داده است؛ تعامل سازنده پیروان ادیان الهی به تحقق عدالت و پیشرفت جامعه بشری منجر خواهد شد. در همین راستا مایلم بر اراده و آمادگی مجلس شورای اسلامی جهت گسترش و تقویت مراودات پارلمانی فیمابین و رایزنی و تبادل نظر درباره موضوعات مورد علاقه طرفین تأکید نمایم.  با اغتنام از فرصت؛ از درگاه خداوند متعال، سعادت و موفقیت روزافزون جناب‎عالی و نمایندگان محترم پارلمان را خواستارم.  محمدباقر قالیباف  رئیس مجلس شورای اسلامی ایران برچسب ها: قالیباف ، رئیس مجلس ، تبریک ، عیسی مسیح ، روسای مجالس

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: قالیباف رئیس مجلس تبریک عیسی مسیح روسای مجالس مجلس شورای اسلامی حضرت عیسی مسیح رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۱۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، رئیس ستاد انتخابات خوزستان در این نشست گفت : تبلیغات نامزدها دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان باید در چارچوب قانون انجام شود .

ابوالحسن معماری افزود : در این نشست  ابهامات و سوالات  نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در خصوص تبلیغات و مقررات انتخابات مورد بررسی قرار گرت .

همچنین در این نشست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان برای تعیین نمایندگان دو نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • قالیباف: مالیات بر سوداگری شامل یک درصد جامعه است
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت