Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@10:39:22 GMT

تمجید استراماچونی از ستاره سابق استقلال

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۱۹۲۷

تمجید استراماچونی از ستاره سابق استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛شیخ دیاباته عملکرد بسیار خوبی در الغرافه داشته است. مهاجم سابق استقلال ایران در فصل نقل و انتقالات تابستانی به الغرافه پیوست تا بار دیگر زیر نظر استراماچونی کار کند. او از بهترین بازیکنان لیگ ستارگان در نیم فصل نخست بود. به گزارش الوطن؛استراماچونی به ستایش از مهاجم بلند قد تیمش پرداخت و خواستار تمدید قرارداد او شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: دیاباته با تیم قرارداد ۵ ماه داشت و قرار بود که تا نیم فصل با تیم باشد. باشگاه شرط تمدید قرارداد او را درخشش در نیم فصل قرار داده بود. دیاباته عملکرد بسیار خوبی در نیم فصل نخست داشت و تاثیر مثبتی در روند تیم داشت. او در ۱۱ بازی ۱۱ گل برای الغرافه به ثمر رساند.

استراماچونی ادامه داد: دیاباته در کنار گلزنی تلاش زیادی در ترکیب تیم دارد و با بازیکنان دیگر هماهنگی بالایی پیدا کرده است و این می‌تواند کمک زیادی به تیم کند.

الغرافه با هدایت استراماچونی عملکرد خوبی در نیم فصل نخست داشت و به احتمال خیلی زیاد قرارداد این مربی ایتالیایی هم تمدید شود.

بیشتر بخوانید: گزارشگر مطرح صداوسیما با پرسپولیس قرارداد بست!/عکس حذف استقلال و پرسپولیس،کف جریمه‌های AFC حمله اشتباهی مخالفان واکسن به خانه ستاره معروف!

۲۵۱ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آندره استراماچونی باشگاه استقلال فوتبال آسیا لیگ برتر بیست و یکم نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۱۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر بین تیم های استقلال و ذوب آهن از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه به قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید. مجید علیاری(۶) برای ذوب آهن گل زد. ماشاریپوف(۶۴) و بلانکو(۴+۹۰) برای استقلال گل زدند.

کمال کامیابی نیا در مورد این دیدار گفت: ما خیلی خوب بازی کردیم اما موقعیت ها را از دست دادیم و نتوانستیم پیروز شویم. به تیم استقلال و هواداران این تیم تبریک می گویم.

وی در مورد درگیری حامدی فر با مهرداد رضایی گفت: مدیران و سرمربی استقلال هم حتما این صحنه را تایید نمی کنند. حامدی فر که جوان است هم به خودش لطمه می زند و هم به استقلال. کمیته انضباطی باید ورود کند و حکمی را بدهد که بازیکن دیگری این کار را نکند. چون تنش به وجود می آید و به سکوها سرایت می کند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روزبه چشمی باید سه بار در این بازی اخراج شد. همه تیم ها زحمت می کشند و داوران باید قضاوت درستی داشته باشند. ما پاک ترین مربی دنیا را داریم. باشگاه ذوب آهن حرفه ای برخورد می کند و نه بیانیه می دهد و نه کار غیراخلاقی می کند. بقیه باید از این باشگاه الگوبرداری کنند. همه باید از فوتبال لذت ببرند.

کد خبر 6098829

دیگر خبرها

  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • دلیل عدم تمدید قرارداد ستاره WWE قلدری بود!
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • افشاگری میلیاردی مدیر سابق استقلال علیه سمیعی
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس