Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامرضا منتظری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: استان گلستان یک استان سربلند در زمینه امنیت غذایی در سطح کشور است و سهم گلستان بیش از  استان‌های مازندران و گیلان است.

وی تصریح کرد: بیشتر جمعیت استان گلستان را روستاییان به خود اختصاص دادند که در سال جاری بودجه طرح روستایی در استان گلستان سه برابر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خصوص «طرح کاروان خدمت» ابراز کرد: این طرح به دلیل بیماری کرونا پیش نرفت از ۱۸۰ روستای شهرستان‌های گرگان و آق‌قلا در ۱۲۰ روستا حضور پیدا کردیم.

منتظری در خصوص بازسازی مسجد جامع گرگان خاطرنشان کرد: مسجد جامع گرگان نماد علم، تاریخ، فرهنگ و هنر است و در زمینه بازسازی و مرمت این مسجد اعتبار در نظر گرفته شد.

* «ایجاد پایگاه اطفای حریق منابع طبیعی» در گرگان/ تشکیل «نخستین مجتمع تولید بذر» در گرگان

وی از تشکیل «نخستین مجتمع تولید بذر» در گرگان خبر داد و گفت: نخستین هنرستان کشاورزی در شهرستان گرگان تحت پوشش‌ آموزش و پرورش ایجاد می‌شود.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در خصوص «ایجاد پایگاه اطفای حریق منابع طبیعی» در گرگان اظهار کرد: با دستور وزیر پایگاه اطفای حریق منابع طبیعی در شهرستان گرگان شکل می‌گیرد.

منتظری گفت: مصوب شد که هفته فرهنگی ایران و قزاقستان در آستانه عید نوروز در شهرستان گرگان برگزار شود.

وی تصریح کرد: پیشنهاد مسیر پیشرفت و توسعه گرگان، آق‌قلا و روستاها برای نخستین بار با حضور کارشناسان انجام می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با ابراز نگرانی نابود شدن خلیج گرگان گفت: متاسفانه روز به روز شاهد نابود شدن خلیج گرگان هستیم و پدیده ریزگردها بسیار نگران‌کننده است و در تابستان امسال نیز شواهدی از ریزگردها دیده شد.

منتظری ابراز کرد: خلیج گرگان یک مسئله ملی است و نگاه استاندار به این پروژه یک نگاه ملی است که مصوب شد به طور ویژه موضوع خلیج گرگان در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/83019

منبع: فارس

کلیدواژه: امنیت غذایی گلستان تضمین غلامرضا منتظری نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خلیج گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۲۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرنگار مهر، بابک مومنی بعدازظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه استان مازندران در بخش کشاورزی قطب تولید محصولات مختلف و حافظ امنیت غذایی کشور است و در این نمایشگاه بخش کشاورزی سرآمد بوده است، تصریح کرد: محوریت برنامه های این نمایشگاه براساس معرفی زنجیره های ارزش تولید محصولات مختلف و توانمندی استان های مختلف کشور بوده است.

وی با اعلام اینکه از بین شرکت های بزرگ استان مازندران نیز ۱۰ شرکت معتبر و فعال در عرصه بازاریابی و صادرات و فرآوری محصولات کشاورزی حضور دارند، گفت: با توجه به انتظار از بخش کشاورزی مازندران و نقش آن در تامین امنیت غذایی کشور، حضور پررنگ بخش کشاورزی را در این نمایشگاه شاهد هستیم.

کد خبر 6093229

دیگر خبرها

  • کارگران ستون فقرات تولید در کشور هستند
  • امنیت غذایی جهان تهدید می شود
  • در سال‌های اخیر فعالیت‌های پژوهشی با هدف کمک به امنیت غذایی کشور بوده است
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش تضمین‌گر تعالی کشور است
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • نخستین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس‌شناسی