Web Analytics Made Easy - Statcounter

عارف شرهانی شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی وقوع این حادثه رانندگی نیروهای اورژانس ۱۲ مصدوم به اسامی علی محمد روشن، سجاد آلبو بالدی، حامد رهامی، سیداقبال حسینی، سیدمحمد حسینی، سید حیدر حسینی، صالح آلبو بالدی، سید مصطفی حسینی، منصوربالدی، غلامحسین فرصتی، نزار بالدی، عبدالامیر بالدی را برای درمان به بیمارستان های ولی عصر خرمشهر ، بهشتی آبادان و بقایی اهواز منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یک فرد مصدوم نیز در محل حادثه تحت درمان قرار گرفت افزود: حال ۲ نفر از مصدومان این حادثه وخیم می باشد. 

رییس روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ خوزستان همچنین کشته شدگان این حادثه تصادف زنجیره ای را محمد امین بالدی، علیرضا آلبوبالدی، سعید بالدی، مالک بالدی، ناجی بالدی و سه نفر مجهول الهویه اعلام کرد.

به گفته رییس پلیس راه خوزستان حادثه تصادف زنجیره ای ساعت ۷ و ۱۵ دقیقه شنبه در جاده قدیم اهواز - خرمشهر بین پنج دستگاه خودرو رخ داد که علت آن برخورد خودروی کامیون ایسوزو به پهلوی مینی بوس بوده است.

به گفته عرفان مردانی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تعداد جانباختگان این حادثه رانندگی که توسط فوریت های پزشکی منتقل شده اند هشت نفر بوده و ۱۳ نفر نیز مصدوم شدند.

رییس پلیس راه خوزستان آمار کشته شدگان این حادثه را ۱۰ نفر اعلام کرده است.

جاده خرمشهر به اهواز به طول ۱۰۰ کیلومتر به عنوان یکی از مسیرهای صادرات به مرز شلمچه از جاده های ترافیکی استان خوزستان بوده که همواره شاهد حوادث رانندگی است.

برچسب‌ها حوادث رانندگی خوزستان اهواز مرگ و میر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوادث رانندگی خوزستان اهواز حوادث رانندگی خوزستان اهواز مرگ و میر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۲۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین

سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین از مصدومیت پنج نفر در دو تصادف و یک واژگونی طی دو ساعت گذشته خبر داد.

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از مصدومیت پنج نفر در دو تصادف و یک واژگونی طی دو ساعت گذشته خبر داد و اظهار کرد: در ساعت ۱۵:۵۹ عصر امروز از طریق تماس با سامانه ۱۲۵ برخورد سه دستگاه خودرو در بلوار میرزا کوچک خان روبروی کارخانه شیشه اعلام شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۶ به همراه رضا معروفی افسر کشیک وقت به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: پس از حضور آتش نشانان مشاهده شد که سه دستگاه خودرو پیکان، سمند و پیکان وانت به شدت با یکدیگر برخورد کردند که پس از ایمن سازی محل حادثه، به مأموریت خود پایان دادند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ادامه داد: همچنین در حادثه دیگری که در ساعت ۱۶:۰۴ دقیقه به سامانه ۱۲۵ اعلام شد یک دستگاه خودرو کوئیک صندوقدار در بلوار نوروزیان به دلایل نامعلومی واژگون شده بود که با حضور آتش نشانان ایستگاه شماره ۵ پونک دو مصدوم حادثه رهاسازی و به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل داده شدند.

ململی افزود: در مأموریت دیگری که در ساعت ۱۸ به سامانه ۱۲۵ اعلام شد تصادف شدید خودرو تریلی با پراید در میدان خلیج فارس بود که آتش نشانان ایستگاه شماره ۳ در سریع‌ترین زمان ممکن خود را به محل رساندند. در این حادثه سه نفر مصدوم شدند که توسط عوامل اورژانس برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شدند.

کد خبر 747970

دیگر خبرها

  • تصادف رانندگی وزرای اسرائیلی سریالی شد | فیلم دومین تصادف
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان
  • رفع نقاط حادثه خیز ارزان تر است یا هزینه درمان مصدومان؟
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین