Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، «بومینو» سرویس هوشمند و زیرمجموعه راهکار خانواده همراه اول که با هدف مدیریت والدین بر استفاده فرزندان از اینترنت طراحی شده، برای نخستین بار در نمایشگاه ایران‌تلکام 2021 رونمایی شد.

این سرویس که در آستانه تجاری سازی است، روی سیمکارت های همراه اول فعال می شود و به والدین همراه اولی این امکان را می دهد تا با خیال راحت تر گوشی را برای استفاده از اینترنت در اختیار فرزندانشان قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بومینو در فاز اول شامل چهار طرح محتوایی مختلف، متناسب با صلاحدید والدین و نیاز فرزندان است و به راحتی و از طریق کددستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۱۴ مربع» فعال می شود. همراه اول در فازهای بعدی که در آینده ای نزدیک رونمایی می شود به سمت تکمیل این راهکار و ارائه خدمات جذاب، مفید و کاربردی برای غنی سازی زندگی مجازی فرزندان و خانواده های ایرانی حرکت می کند. 

چهار طرح محتوایی بومینو شامل «نوبوم»، «ده بوم»، «صدبوم» و «هزار بوم» می باشد. این طرح های محتوایی به ترتیب برای سنین ۳ تا ۷، ۷ تا ۱۱، ۱۱ تا ۱۵ و بالای ۱۵ سال پیشنهاد می شود که با توجه به سن فرزندان و یا براساس شیوه تربیتی مورد نظر والدین، قابل انتخاب توسط ایشان است.

تمامی مشترکان همراه اولی می توانند اینترنت مناسب فرزندان را از میان چهار طرح محتوایی انتخاب و فعال کنند و با نصب مرورگر اختصاصی بومینو نیز فرزندان را به سمت وبگردی در فضای امن دنیای اینترنت رهنمون سازند.

علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www.boomino.ir مراجعه کنند. 

همراه اول در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل های نوآورانه (ایران تلکام ۲۰۲۱) در غرفه ۳۸ سالن ۸-۹ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از ساعت ۸ تا ۱۵ میزبان بازدیدکنندگان است.

کد خبر 1585971

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۲۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی و جشن امضای کتاب عکس «احتضار»

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کتاب «احتضار» شامل عکس‌های سعید فلاح‌فر از شهر تهران است که در یک دهه گذشته عکاسی کرده و واجد نگاهی جامعه‌شناختی است. عکس های کتاب با تمرکز بر موضوع هویت، از منظر معماری و شهرسازی نیز قابل توجه است و موقعیت انسان را در شهر نشان می‌دهد. 

مراسم رونمایی و جشن امضای این کتاب با حضور؛ دکتر نوا توکلی‌مهر (معمار منظر و پژوهشگر شهری) عباس عرب‌زاده (عکاس و مدیر هنری کتاب) سید محمد طباطبایی ( ناشر) و سعید اسلام‌زاده ( روزنامه‌نگار و منتقد هنری) برگزار می‌شود.

کتاب «احتضار» در انتشارات «بط» منتشر شده و پس از مراسم رونمایی و جشن امضا در نمایشگاه کتاب هم عرضه خواهد شد. 

سعید فلاح‌فر (شاعر، عکاس و منتقد هنری) فارغ التحصیل رشته مرمت بناهای تاریخی، دکترای تاریخ هنر و درجه یک هنری در رشته عکاسی است و علاوه بر تالیفات تخصصی، نمایشگاه های متعددی از آثارش در ایران، فرانسه، تاجیکستان، گرجستان، کانادا و... برگزار شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج اعلام شد
  • اعلام جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج ایرانی
  • بچه‌ها الگوی خوابشان را از والدین می‌آموزند
  • رونمایی و جشن امضای کتاب عکس «احتضار»
  • خانواده‌ها فرزندان خود را با معارف الهی آشنا کنند
  • آغاز ساخت ایستگاه مخابراتی احمد آباد-جوزار بویین میاندشت
  • ارزش واقعی چیزها را به کودکان نشان دهید نه قمیت آنها را ( + راهکارها و پیامدها)
  • خانواده مارادونا به دنبال انتقال جسد او به بوئنوس آیرس
  • رونمایی از دستگاه میکروب‌شناسی در ایران