Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش مصطفوی راست می‌گوید حسن روحانی و دولتش مثل احمدی‌نژاد ودولتش، مثل خاتمی و دولتش و اصلا مرحوم هاشمی و دولتش که بدعتبودجه دولتی را برای استقلال و پرسپولیس گذاشتند در حذف امروز اینتیم‌ها از آسیا مقصرند.

مقصرند مثل حضرات مجلس‌نشین فعلی که نام باشگاه‌های استقلال وپرسپولیس را در بودجه می‌آورند، مثل همین دولت فعلی که هنوز نقشه راهیبرای این دو تیم ندارد و مدیران منتخبش نتوانستند ۵ آیتم باشگاه‌داریحرفه‌ای را رعایت کنند تا امروز از آسیا حذف شده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما آنچه داریوش مصطفوی صادقانه به مردم نمی‌گوید این است که چرا دوماه قبل مردم را سر کار گذاشت و گفت تائید مشروط؟ او که خوب می‌دانستاین تیم‌ها پرونده‌های مالی باز دارند و نتوانستند پول امثال خواکین وکالدرون را بدهند یا رضایت‌شان را بگیرند.

او که می‌دانست باقی برگه‌های اسناد ارسالی هم واقعی نیست، چرا بهمردم دروغ گفت؟ چرا امضای فدراسیون فوتبال ایران را بی‌اعتبار کرد و چراباعث شد پرونده ایران برای جعل سند به کمیته انضباطی برود تا جریمهشویم؟

از این بزرگوار باید پرسید شما همانی نبودید که در دهه هشتاد با مدیریتپرسپولیس فاجعه بدهی‌های پرداخت‌نشده را به بار آوردید و چالش این تیمشدید؟

شما همان مسئولی نیستید که گفتید فیفا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و فوتبالملی‌مان را بعد از جام جهانی ۲۰۰۶ تعلیق کردید؟ اشتباه فاحش شما دربرخورد با برانکو نبود که باعث غرامت میلیون دلاری‌مان به مربی کروات وکسر پاداش های جام جهانی شد؟

تمام افتخارتان این است که مدام بگویید من به هاوه لانژ فرش دادم و اوکارت زردهای کریم باقری و یک یار دیگر ایران را در مسیر جام جهانی ۹۸بخشید.

آن وقت‌ها رسانه‌ها این‌قدر گسترش نداشت و خیلی از ما هم نمی‌دانستیمفیفا در مرحله حذفی، کارت‌های زرد مراحل گروهی را می‌بخشد.

امروز اما سال‌هاست که راز این عبارت دروغ‌تان درباره دادن رشوه هم برملاشده است اما همچنان تنها افتخارتان بالیدن به  همین رشوه دادن هاست!

بگذریم که مدیران وقت ورزش ایران در دهه هفتاد تنها یک حقیقت را فهمیدند. اینکه یکی مثل شما را خلع ید کنند و اینگونه تیم نفسی کشید و رفت به جامجهانی. یادتان هست که از مالزی به بعد حق نزدیک شدن به تیم ملی رانداشتید؟

آقای مصطفوی مدیران دولتی مقصرند چون نگاه ابزاری و امنیتی به ورزشدارند اما گناه بزرگترشان این است که سال‌هاست فریب امثال شما رامی‌خورند. شمایی که هر جا فوتبال ایران غرامت می‌دهد، نام‌تان چونستاره‌ای  بر آسمانش می‌درخشد!

۴۱۴۱

کد خبر 1586077

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس داریوش مصطفوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۲۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ فیلم در راه اکران

قرارداد سرگروهی «تاوان»، «نیلگون» و «قلهک» ثبت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، چهارمین جلسه شورای صنفی نمایش، امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت‌_ در خانه سینما برگزار شد.

شورا بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد سه فیلم سینمایی «تاوان» (لایه‌های دروغ) به کارگردانی رامین سهراب‌زاده و تهیه‌کنندگی محسن صرافی به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز، «نیلگون» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی با پخش «رسانه فیلمسازان مولود» به سرگروهی سینما فرهنگ و فیلم سینمایی «قلهک» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مصطفی شایسته با پخش «هدایت فیلم» به سرگروهی پردیس سینمایی ملت را ثبت کرد.

همچنین مقرر شد اکران فیلم‌های سینمایی «تاوان» و «نیلگون» از ۱۹ اردیبهشت در سینماهای سراسر کشور آغاز شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 748850

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست
  • آخرین تصویر به جامانده از داریوش مهرجویی پیش از قتل/ عکس
  • آخرین تصویر به جامانده از داریوش مهرجویی پیش از قتل
  • پیش بینی بارش‌های رگباری در سطح شهرستان بردسکن تا پایان هفته
  • رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد