Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالقاسم صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در راستای اجرای فعالیت‌های الکترونیکی طرح امداد هوشمند راه اندازی شده که به تمام سامانه‌های کشوری متصل است و از این طریق راستی‌آزمایی مددجویان تحت پوشش نیز به سهولت انجام می‌شود.

وی افزود: با اجرای طرح امداد هوشمند دیگر نیاز به مراجعه حضوری مددجویان به کمیته امداد امام خمینی (ره) نیست و مددجویان می‌توانند درخواست خود را در سامانه ثبت کنند تا توسط مسئول مربوطه بررسی و پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته امداد اردستان با اشاره به اجرای طرح زمستانه به عنوان تهیه بخاری برای افراد نیازمند، خاطرنشان کرد: در مرحله اول تعداد ۴۵ بخاری با همکاری خیران و کمیته امداد تهیه شده و بین مددجویان شناسایی شده ساکن در مناطق سردسیر در حال توزیع است؛ همچنین در فصل تابستان بین مددجویان مناطق گرمسیر تعدادی کولر توزیع شد.

صادقی با اشاره تعامل و همکاری خیریه‌های شهرستان با کمیته امداد، تصریح کرد: در شب یلدا بسته‌های غذایی برای افراد نیازمند و کیک‌های ویژه شب یلدا برای ایتام با همکاری خیران تهیه و توزیع شد.

پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات کارگشایی در یک‌سال گذشته

وی تاکید کرد: به طور کلی پرداخت تسهیلات از سوی کمیته امداد در دو قالب تسهیلات کارگشایی قرض‌الحسنه و تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان و افراد نیازمند شناسایی شده انجام می‌شود.

رئیس کمیته امداد اردستان ادامه داد: نزدیک هشت میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی توسط بانک‌های عامل پرداخت شده و پرداختی وام‌های کارگشایی نیز به مبلغ ۵۰۰ میلیون تاکنون از طریق صندوق امداد و قرض‌الحسنه مهر ایران به افراد بوده است.

وی با بیان اینکه تلاش کمیته امداد فقرزدایی و نه تقویت فقر است، یادآور شد: با توجه به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی سالانه بین ۸۰ تا ۱۰۰ خانوار به دلیل ایجاد توانمندی لازم، از تحت پوشش خارج می‌شوند ولی به دلیل شرایط اقتصادی نامناسب کشور در طی چند سال گذشته، تعداد مددجویان افزایش داشته است.

افزایش ۶۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد

صادقی با اشاره به افزایش ۶۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد، تصریح کرد: این امر نشان از وجود حس نوع دوستی و کمک به دیگران در بین مردم منطقه است و دیگر اینکه مردم شهرستان اعتماد خوبی به کمیته امداد دارند که از این طریق کمک‌های خود را انجام می‌دهند.

رئیس کمیته امداد اردستان در خصوص کمک هزینه‌های ازدواج، تاکید کرد: کمیته امداد به نوعروسان تحت حمایت پنج قلم کالای اساسی را با همکاری خیران اهدا می‌کند و همچنین خانواده‌ها در زمینه ازدواج آسان راهنمایی می‌کنیم.

فعالیت‌های عمرانی کمیته امداد

وی در ارتباط با فعالیت‌های عمرانی کمیته امداد، خاطرنشان کرد: ساخت ۱۳۴ واحد از طرح ساخت ۱۵۰ واحد مسکونی در اردستان آغاز شده و بیش از ۵۰ درصد کارهای ساخت اکثر منازل انجام شده است، همچنین کارهای مقدماتی ساخت ۸۸ واحد مسکونی در شهر اردستان نیز با همکاری انجمن خیران مسکن ساز، آغاز شده است.

صادقی تصریح کرد: اقداماتی در ارتباط با تعمیر و بازسازی منازل و بخش‌های مختلف آن اعم از سرویس بهداشتی و حمام به خصوص در روستاها انجام شده است.

رئیس کمیته امداد اردستان گفت: هزینه‌های پرداخت شده برای ساخت منازل مسکونی بالای یک میلیارد بوده و برای تعمیرات منازل نیز بیش از ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

کد خبر 5383491

منبع: مهر

کلیدواژه: ابوالقاسم صادقی کمیته امداد امام خمینی تسهیلات تسهیلات اشتغالزایی ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه بارش برف آمار کرونا کرمانشاه گرگان شب یلدا قاسم سلیمانی آتش سوزی بارش باران واکسن کرونا عکس استانها شیوع کرونا رئیس کمیته امداد اردستان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۲۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان هواپیمایی کشوری، جعفر یازرلو سخنگوی این سازمان در این زمینه اظهار داشت: با عنایت به منویات رهبر معظم انقلاب درباره راهبرد حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان نماینده حاکمیت در هوانوردی غیرنظامی کشور، در راستای مقابله اثربخش‌تر با محدودیت‌های ناشی از تحریم‌های ظالمانه و غیرقانونی این صنعت ابرفناورانه و پیشران، در نظر دارد افزون بر راهبری، پشتیبانی و مشاوره‌های فنی ارائه شده، بستر حمایتی هدفمند جدیدی را برای گسترش فعالیت‌های آنان ایجاد کند.

وی افزود: در این راستا اعطای تسهیلات حمایتی به شرکت‌های دانش‌بنیان در دستور کار سازمان هواپیمایی کشوری قرار گرفته است.

یازرلو تصریح‌کرد: از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در صنعت هوانوردی واجد شرایط لازم دعوت می‌شود برای دریافت تسهیلات، جهت انجام پروژه‌های مورد نظر در این حوزه درخواست خود را مطابق توضیحات مندرج در پورتال سازمان هواپیمایی کشوری B۲n.ir/caa۱ ارائه کنند.

وی خاطرنشان‌کرد: سقف دریافت تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی که حائز شرایط مندرج در پورتال سازمان هواپیمایی باشند، ۱۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • روش ثبت نام وام 100 میلیون تومانی بانک آینده به صورت غیرحضوری
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی
  • فوری | واریزی مددجویان تحت پوشش ۳ برابر شد
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد