Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگی ال جی در کرج، یکی از نمایندگی های فعال در کشور است که تمامی خدمات مربوط به تعمیر و تعویض لوازم الکترونیک ال جی را ارائه می دهد. اما یکی از شرکت هایی که به عنوان نمایندگی ال جی در شهر کرج فعالیت دارد؛ شرکت ماد سرویس است. پس اگر صاحب یکی از لوازم الکترونیکی با برند ال جی یا تی سی ال هستید، می توانید با کارشناسان مجموعه ارتباط بگیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش برنا، محصولات ال جی را می توان یکی  از بهترین لوازم الکترونیکی موجود در بازار معرفی کرد؛ اما حقیقت اینجاست تمام لوازمی که دارای این برند هستند، ممکن است به مرور و به دلایل مختلف دچار عیوب و مشکلاتی شوند؛ در اینجاست که باید تعمیرات تخصصی آنها را از نمایندگی لوازم ال جی بخواهید که یکی از شعبه های فعال آن، نمایندگی ال جی در کرج است که تحت عنوان شرکت ماد سرویس به فعالیت پرداخته است.

این شرکت نه تنها نمایندگی محصولات ال جی را بر عهده داشته و از کارشناسان متخصص و زبده در رابطه با همین محصولات برخوردار می باشد؛ بلکه نمایندگی تعداد زیادی از برندهای دیگر را هم بر عهده دارد؛ برای مثال می توان برند تی سی ال را نام برد که لوازم الکترونیکی بسیاری تحت همین عنوان به بازار راه پیدا کرده اند. شرکت ماد سرویس تحت عنوان نمایندگی تی سی ال در کرج هم فعال بوده و تمامی محصولات برخوردار از این برند را تعمیر خواهد کرد.

پس اگر صاحب لوازم الکترونیکی با هر یک از برندهای ال جی یا تی سی ال هستید، می توانید از این شرکت که به عنوان بزرگترین و بهترین نمایندگی ال جی در کرج شناخته شده است، یاری جسته و تمام مشکلات به وجود آمده در لوازم خود را توسط تیم های کارشناسی ماهر و مجرب برطرف نمایید. همه کارشناسان، دوره های آموزشی پیشرفته را زیر نظر اساتید برجسته طی نموده و لذا عیوب و مشکلات موجود در هر یک از لوازم الکترونیکی را سریعاٌ تشخیص داده و در صدد حل آن بر خواهند آمد.

بهترین نمایندگی ال جی در کرج

آیا شرکت ماد سرویس، نمایندگی های دیگری هم در سایر شهرهای استان البرز دارد؟

در پاسخ به این سوال لازم است بگوییم بله شرکت ماد سرویس، علاوه بر اینکه به عنوان نمایندگی ال جی در کرج فعال بوده و البته نمایندگی لوازم تی سی ال در کرج را هم بر عهده دارد، دارای نمایندگی فعال در شهرهای دیگر استان البرز هم خواهد بود؛ نمایندگی ال جی در مهرشهر، از سری شعبه های فعال است که زیر نظر شرکت ماد سرویس فعالیت داشته و تمام خدمات مربوط به عیب یابی و تعمیر لوازم ال جی را به طور تخصصی و حرفه ای انجام خواهد داد.

حتی اگر نیاز به تعمیر لوازم ال جی در محل داشته باشید، این کار را نمایندگان برای شما انجام داده و در مجموع از عهده انجام وظایف و اموری که به آنها سپرده می شود؛ به خوبی بر می آیند. پس اگر دنبال یک نمایندگی معتبر و مطمئن برای حل مشکل خود می گردید و ساکن یکی از شهرهای کرج یا مهرشهر هستید، می توانید با برقراری تماس با کارشناسان این مجموعه، مشکلات خود را در میان گذاشته و از مشاوره ها و یا خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

شرح فعالیت های نمایندگی لوازم الکترونیک

لوازم الکترونیک دارای اهمیت بسیاری بوده و در زندگی امروزی بشر، جایگاه مهمی را به خود اختصاص داده اند، با توجه به سیطره تکنولوژی، راهی جز استفاده از تمامی لوازم الکترونیک باقی نمانده است؛ اما این لوازم تا زمانی کاربردی بوده و برای ما مفید واقع خواهند شد که از ساختار سالم برخوردار باشند، اگر به هر دلیلی دچار عیب و مشکل در ساختار شوند؛ دیگر کارایی لازم را نداشته و باید در صدد حل این مشکلات برآییم که این امر میسر نخواهد شد مگر توسط نمایندگی های اختصاصی هر یک از لوازم الکترونیکی.

هموطنان کرجی، مشکلات لوازم ال جی را با نمایندگی ال جی در کرج در میان بگذارید.

نمایندگی ها، اطلاعات جامع و تخصصی را راجع به هر یک از محصولات کسب نموده و با بهره گیری از همین اطلاعات، تمامی مشکلات رخ داده در لوازم مورد نظر را حل خواهند کرد؛ همانطور که گفته شد یکی از این نمایندگی ها که در استان البرز واقع شده و خدمات گسترده ای را به هموطنان کرجی ارائه خواهد داد؛ شرکت ماد سرویس (نمایندگی ال جی در کرج) است که در ادامه می خواهیم به شرح فعالیت ها و وظایف آن بپردازیم، با ما همراه باشید:

این شرکت، تعمیرکاران متخصص را خدمت هر یک از شما متقاضیان عزیز که نیاز به کمک داشته باشید، اعزام نموده و این تعمیرکاران، هر مشکلی که در لوازم الکترونیکی اعم از ماشین لباسشویی، یخچال، تلویزیون، مایکروفر، رایانه شخصی و دستگاه های دیگر به وجود آمده باشد را سریعاٌ تشخیص خواهند داد. برای تشخیص هم یا از دانش و تجربه بالای خود کمک گرفته و یا با استفاده از ابزارهای خاص کار، این عیب ها را شناسایی خواهند کرد. اگر دستگاه نیاز به تعمیر داشته باشد که آن را تعمیر می کنند، ولی اگر نیاز به تعویض قطعه داشته باشد، این کار را با استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت، انجام خواهند داد. البته تامین قطعات، از نمایندگی صورت گرفته و تمامی این قطعات هم دارای گارانتی یا ضمانت نامه می باشند. در ضمن اگر از مدت زمان گارانتی دستگاه شما، نگذشته باشد؛ تمامی خدمات تعویض و تعمیر به صورت کاملاً رایگان صورت خواهند گرفت. اما اگر مدت گارانتی به اتمام رسیده باشد، مطابق با نرخ اعلام شده از سوی نمایندگی مرجع، هزینه را از شما اخذ خواهند کرد. در آخر اینکه تیم های تعمیراتی ماد سرویس، برای حصول اطمینان شما مشتریان عزیز، تمام عملیات مربوط به تست روی دستگاه تعمیر شده را انجام می دهند تا از برطرف شدن کامل مشکلات موجود در این دستگاه ها، اطمینان حاصل کنید.

حل مشکلات تلویزیون ال جی با درخواست کمک از نمایندگی ال جی در کرج

ساعات پاسخگویی نمایندگی ماد سرویس

شرکت ماد سرویس که اکنون دارای فعالیت های گسترده در خیلی از شهرهای ایران بوده و دارای شعبه حضوری نمایندگی ال جی در کرج و نمایندگی تی سی ال در مهرشهر نیز شناخته شده است، هیچ محدودیتی را در ساعات پاسخگویی نداشته و در تمام 24 ساعت شبانه روز می توانید با قسمت پشتیبانی ارتباط گرفته و مشکلات خود را مطرح نمایید.

کارشناسان حاضر در این بخش، با کمال صبر و حوصله به مشکلات شما گوش داده و در صورت لزوم، راه حل های مناسب را خدمت شما ارائه خواهند داد.

آیا نمایندگی ماد سرویس، فقط خدمات حضوری به مشتریان خود ارائه می دهد؟

خیر این مرکز نمایندگی که به راستی در صدر سایر مراکز نمایندگی ال جی در کرج قرار گرفته، نه تنها خدمات حضوری را به شما عزیزان ارائه خواهد داد، بلکه خدمات غیر حضوری و اینترنتی را هم به شما سروران گرامی عرضه می سازد؛ لذا محدودیتی از این نظر نخواهید داشت.

پس با هر کدام از روش های ارتباطی اعم از ارتباط تلفنی، ارتباط آنلاین و یا حضوری که راحت تر هستید، مشکلات خود را طرح کرده و از کارشناسان درخواست کمک نمایید؛ برای دریافت هر چه سریع تر خدمات هم می توانید به همین سایت مراجعه کرده و هر نوع تقاضایی که داشته باشید را به ثبت برسانید.

مجازترین مرکز نمایندگی ال جی در کرج

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لوازم الکترونیکی لوازم الکترونیک نمایندگی ها لوازم ال جی فعالیت ها تی سی ال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۲۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی صبح امروز جمعه در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان راسک که با حضور مسؤولان و اقشار مختلف مردم منطقه انجام شد، افزود: از وظایف جدی و مهم مسؤولان در همه سطوح، استفاده درست از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم است.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: انقلاب اسلامی از ابتدای پیدایش خود همواره مورد هجوم جدی دشمنان اسلام قرار گرفته، آنها تمام تلاش خود را کردند تا این حرکت ارزشمند مردم ایران را متوقف کنند.

شفائی تصریح کرد: دشمن تمام ظرفیت خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی به میدان آورد، آنها به دنبال این بودند تا مردم را نسبت به گذشته انقلاب اسلامی پشیمان و وضعیت حال را نامناسب و آینده را ناامید کننده جلوه دهند، اما به فضل الهی و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و همت همه مردم و خدمتگزاران آنها، علیرغم شبهات فراوان، پخش پیوسته دروغ‌های گسترده و القائات بی پایه و اساس به اهداف پلید خود نرسیدند.

وی افزود: روزگاری، آمریکا یکه تاز همه عرصه‌ها در جهان بود اما امروز شما شاهد هستید که چه وضعیتی را پشت سر می‌گذارد.

وی بیان کرد: آمریکا هرروز منفعل‌تر از گذشته می‌شود و شما می‌بینید شرایط آمریکا در عرصه‌های مختلف اعم از سیاسی، اقتصادی و امنیتی چگونه است.

شفائی تصریح کرد: امروز پرچم اسلام و انقلاب در ایران و جغرافیای اسلام با افتخار بر افراشته شده و دشمنانی که به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در دل مردم بوده و هستند، خود در حال زوال و نابودی هستند.

شفائی تصریح کرد: روزگاری آمریکا با تحریم، جنگ، کودتا و فشار حداکثری گمان می‌کرد که می‌تواند کار انقلاب اسلامی را تمام کند اما خواب آنها تعبیر نشد و امروز ایران اسلامی با قدرت مسیر خود را طی می‌کند.

شفائی در پایان خاطر نشان کرد: مردم این منطقه مردمانی بسیار انقلابی هستند و امیدواریم این شهرستان با همت و تلاش مسؤولین و مردم به توسعه و پیشرفت قابل قبولی برسد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم، از زحمات سرهنگ پاسدار «محسن جهانتیغ» تشکر و سرهنگ پاسدار «ابراهیم باغبانی» به عنوان فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد.

کد خبر 6095673

دیگر خبرها

  • الکترونیک محور شدن مجوزها به معنی افزایش شفافیت و پیش‌بینی‌پذیری اقتصادی کشور است
  • پلیر موسیقی Winamp باز می‌گردد!
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • در دیدار ‌صنعتگران ‌هرمزگان با رئیس قوه قضائیه چه گذشت؟
  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند
  • هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها و رخداد صاعقه در برخی استان‌ها
  • اژه‌ای: حکومت وظایف و مسئولیت‌هایی را در قبال کارگران بر عهده دارد
  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • رفع مشکل صادرات با تولید آفتکش زیست سازگار