Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فریدون فعالی مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان گفت: به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از سند گردشگری مقاومت و بهترین انگشتری که به عنوان نماد مقاومت، سردار دل‌ها و مرد میدان طراحی و ساخته شده باشد رونمایی می‌شود.

او افزود: برای ساخت این انگشتری از تمامی ایده‌پردازان، طراحان، سازندگان زیورآلات سنتی و تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی، متخصصان و علاقه‌مندان به این حوزه دعوت می‌شود که با ارائه آثار ساخته شده با این مضمون در این رویداد شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند به صورت گروهی و یا انفرادی به طراحی، ساخت و ارائه آثار به این رویداد استانی اقدام کنند و محدودیتی برای تعداد آثار شرکت کننده در این رویداد وجود ندارد.

فعالی گفت: نوآوری در روش ساخت (سنتی) انگشتر سردار دل‌ها و استفاده از مواد اولیه (سنگ طبیعی و فلز) و استفاده از طرح یا نقش ایرانی اسلامی از شاخص‌های اصلی برای انتخاب برگزیده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با اشاره به اینکه به تمامی شرکت‌کنندگان این رویداد که آثارشان پذیرفته می‌شود گواهی شرکت در این رویداد اهدا می‌شود افزود: نمایشگاهی از آثار ارسالی به دبیرخانه از تاریخ ۱۲ تا ۱۸ دی‌ماه ۱۴۰۰ همزمان با مراسم دومین سالروز شهادت سردار دل‌ها نیز برگزار می‌شود.

فعالی بیان کرد: هنرمندان و علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد می‌توانند براساس برنامه زمان‌بندی رویداد با مراجعه به معاونت صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی استان کرمان (کرمان، خیابان شهید بهشتی، روبروی سه‌راه ۲۴ آذر جنب بانک ملت) و تکمیل فرم ثبت نام آثارشان را تحولی دهند.

او با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار ۹ دی‌ماه، داوری ۱۰ دی‌ماه و اعلام آثار ۱۲ دی‌ماه خواهد بود تصریح کرد: این رویداد با همکاری اتاق بازرگانی، تشکل‌ها و فعالان حوزه صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی این استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حاج قاسم میراث فرهنگی صنایع دستی دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۲۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم

 سبحان، دبیر اجرایی برگزاری رویداد استارتاپی شتاب با اشاره به اینکه فراخوان رویداد شتاب ویژه استارتاپ‌ها و کسب و کار‌های نو در آذر سال گذشته به مراکز علمی و آموزشی ارسال شد، گفت: ۱۳۸ ایده در این فراخوان شرکت کردند که در نهایت در ۲ دوره داوری ۱۴ صاحب ایده به این رویداد ۳ روزه دعوت شدند.

وی با بیان اینکه این رویداد در حوزه فناوری اطلاعات و صنایع خلاق برگزار می‌شود، افزود: شرکت کنندگان در این رویداد بر ۲ موضوع ارائه نمونه اولیه محصول -همان سایت است - و همچنین نحوه ارائه خود در روز اختتامیه کار کنند.

دبیر اجرایی این رویداد از برگزاری اختتامیه آن در روز ۹ اردیبهشت خبر داد و گفت: تمامی صاحبان ایده و کسب و کار‌هایی که بتوانند امتیاز‌های لازم را در این رویداد سه روزه به دست آورند می‌توانند از تسهیلات مالی و تجهیزاتی پارک علم و فناوری استفاده و در آینده شرکت خود را تاسیس کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • ارگ کریم خانی میزبان صنایع دستی وهنر‌های سنتی فارس شد
  • ‌معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • جشنواره صنایع دستی از دستاوردهای هنرمندان کشور
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری شود
  • افزایش دو برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور
  • برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد