Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «حمید سیفی» روز شنبه در آیین استقبال از بانوان ملی پوش همدانی اعزامی به مسابقات کاراته قهرمانی آسیا، اظهار داشت: ورزش بانوان استان همدان در مسیر افتخارآفرینی و کسب موفقیت میادین ملی و بین المللی حضوری موثر و ارزشمند دارد که در نتیجه آن شاهد درخشش ورزشکاران استان در رشته‌های مختلف هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بانوان ورزشکار همدانی با ارائه توان و استعداد خود حضوری موثر و موفق در تیم‌های ملی دارند و همین شرایط باعث شده که بانوان ورزشکار استان حضوری چشمگیر و پرشمار در ترکیب تیم‌های ملی رشته های مختلف ورزشی داشته و همواه خوش درخشیده اند.

سیفی گفت: درخشش بانوان ورزشکار استان همدان در میادین ملی و بین المللی دستاوردی بزرگ برای ورزش استان است که باید به صورت جدی این روند مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرد.

به گفته وی، عملکرد بانوان ورزشکار همدانی در مسابقات قهرمانی آسیا بسیار مطلوب و رضایت بخش بود به ویژه اینکه «یلدا بیرانوند» توانست نشان برنز این رقابت ها را تصحب کند.

وی گفت: حضور «فائزه ترکمان» مربی سازنده کاراته همدان در ترکیب فنی تیم ملی برای مسابقات آسیایی قزاقستان نیز افتخاری ارزنده است ضمن اینکه وی توانست به‌عنوان نخستین بانوی همدانی با حضور در دوره آسیایی، مدرک مربیگری کاراته را نیز اخذ کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزود: بانوان نقش قابل توجهی در توسعه ورزش استان همدان دارند و برهمین اساس دستگاه ورزش برنامه ویژه ای برای حمایت از بانوان ورزشکار استان دارد.

به گزارش ایرنا، «یلدا نقی بیرانوند» ورزشکار همدانی در مسابقات کاراته قهرمانی ۲۰۲۱ آسیا در کشور قزاقستان موفق به کسب نخستین نشان آسیایی خود شد.

این بانوی اهل کبودراهنگ در وزن منهای ۴۸ کیلوگرم توانست در دیدار رده‌بندی با شکست حریف قرقیزستانی خود صاحب مدال برنز شود.

پیش از این در بخش کومیته دختران «مائده زارعی» دیگر کاراته کا همدانی در وزن به اضافه ۵۴ کیلوگرم با شکست مقابل حریف خود از دستیابی به مدال برنز بازماند.

مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در تمام رده‌های سنی (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) در ۲ بخش کاتا و کومیته در شهر آلماتی قزاقستان برگزار شد.

برچسب‌ها همدان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان کاراته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان کاراته همدان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان کاراته بانوان ورزشکار استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۲۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره رقابت‌های تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.

در بخش بانوان ۱۴ تیم و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند که در روز نخست بازی‌ها و با انجام ۲۰ مسابقه جدول اصلی به مصاف یکدیگر می‌روند. این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان برگزار خواهد شد.
سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور دارند. این مسابقات با اعلام و موافقت فدراسیون جهانی برای نخستین بار در ایران برگزار می‌شود.

کد خبر 6088794

دیگر خبرها

  • ماجرای عکس یک ورزشکار زن با شهریار؛ او اصلا مدالی نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • بانوان نماد خودباوری و مسوولیت پذیری در جامعه هستند
  • بانوان نماد خودباوری و مسؤولیت پذیری در جامعه
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم