Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@15:52:32 GMT

تمجید سامان سالور از محسن تنابنده

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۲۵۱۸

تمجید سامان سالور از محسن تنابنده

کارگردان فیلم سینمایی "سه کام حبس" دریافت جایزه بهترین بازیگری مرد توسط محسن تنابنده را از جشنواره فیلم سلیمانیه عراق برای نقش آفرینی در این فیلم تبریک گفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سامان سالور با انتشار این عکس در صفحه خود در اینستاگرام آورده است:

"تبریک به محسن جان تنابنده که برای زنده کردن مجتبای سه کام حبس از جان و دل مایه گذاشت و من بارها عرق ریزان روحش را شاهد بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همه همکارانم در فیلم "سه کام حبس" تبریک ویژه می‌گویم و به تک تکشان دست مریزاد می‌گویم.

سه کام حبس را بعد از حدود یک سال دوباره روی پرده دیدم و خوشحالم اعلام کنم خدا را شکر که حال فیلم همچنان خوب است و به مستقل‌ترین شکل و درست و قرص و محکم زنده است و با مخاطبانش ارتباط برقرار می‌کند.

دم همه‌تان گرم. به امید اکرانی خوب و دیده شدن فیلم در فرصت‌های برابر و بدون تبعیض."

کد خبر 544241

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سامان سالور محسن تنابنده فیلم فیلم سینمایی سینما سینما ایران سینمای ایران هنرمندان بازیگران سه کام حبس فیلم سینمایی سه کام حبس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سه کام حبس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۲۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان سامان

حجت‌الله رئیسی اظهار داشت: از تعداد ۴۸ بنای غیرمجاز ۱۸ مورد در راستای تبصره ۲ ماده ۱۰ و مابقی در راستای اجرای احکام قطعی قلع و قمع شد که با تخریب این بنا‌های غیرمجاز تقریباً سه هکتار از اراضی کشاورزی از توابع بخش مرکزی و زاینده رود این شهرستان آزاد و به چرخه تولید بازگشت.

وی افزود: این عملیات در خصوص جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز و اجرای تبصره ۲ ماده۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها اجرا شده است.

رئیسی اضافه کرد: این بنا‌های غیرمجاز شامل احداث ساختمان، محوطه‌سازی و دیوارکشی بوده که با حضور نماینده دادستان، یگان حفاظت اراضی کشاورزی، امور اراضی شهرستان سامان و نیروی انتظامی اجرا شده است.

بیشتر بخوانید

رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخشهر + تصاویر

وی با تاکید بر حفظ کاربری اراضی و اهمیت پیشگیری از تغییرکاربری ها، گفت: دو دوره آموزشی ترویجی حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی‌ها با تدریس کارشناس مسئول حفظ کاربری جهاد کشاورزی طی سال گذشته برگزار شد.

رئیسی ادامه داد: در این دوره آموزشی، قوانین حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، تخلفات تغییرکاربری غیرمجاز و خردشدن اراضی کشاورزی و به خطر افتادن امنیت غذایی برای کشاورزان بیان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • تمجید آنروا از شجاعت خبرنگاران فلسطینی
  • تمجید آنروا از شجاعت خبرنگاران فلسطینی در پوشش تراژدی غزه
  • تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن
  • تمجید میرجلال‌الدین کزازی از «مست عشق»
  • تبریک تولد 49 سالگی دیوید بکام / فیلم
  • تداوم تخریب تغییرکاربری‌های غیرمجاز در شهرستان سامان
  • محمود گبرلو بازیگر شد
  • قلع و قمع ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان سامان
  • سامان قدوس از قطر متنفر است!