Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی-عمومی گفت: توسعه زیربناها و دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و درمانی با هدف غایی ارتقای شاخص سلامت در مناطق مرزی یکی از تکالیف اصلی این سازمان است.

به گزارش ایران آنلاین،مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی-عمومی در بازدید از مراحل احداث بیمارستان ٢۶٠ تختخوابی شهرستان سلماس‌ گفت: توسعه زیربناها و دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و درمانی با هدف غایی ارتقای شاخص سلامت در مناطق مرزی یکی از تکالیف اصلی این سازمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی نبیان با اشاره به ضرورت توزیع عادلانه تأسیسات دولتی و عمومی در مناطق مختلف کشور به ویژه مناطق کم‌برخوردار، افزود: امسال روند پیشرفت بیمارستان ٢۶٠ تختخوابی شهرستان سلماس‌ شتاب گرفته و برنامه‌ریزی شده با استفاده از همه امکانات و منابع مالی نیمه اول سال آینده این پروژه بیمارستانی به بهره‌برداری برسد.

بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی شهرستان سلماس با اعتبار ۱۸۲ میلیارد تومان احداث می‌شود. بازدید از پروژه ندامتگاه سلماس‌ از دیگر برنامه‌های سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به استان بود.

همچنین به دنبال برگزاری نشست‌های مدون هم‌اندیشی، معاون وزیر راه و شهرسازی، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی همراه با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان به منظور پیشبرد قانون جهش تولید مسکن از اراضی شهرستان سلماس‌ بازدید کردند.

تأمین زمین برای قانون جهش تولید مسکن مراحل مختلفی دارد. در مرحله نخست استفاده از اراضی ملی درون شهر در اولویت است و در گام دوم زمین‌های مازاد دستگاه‌های اجرایی  از جمله اداره کل اوقاف و امور خیریه مورد استفاده قرار می‌گیرد. باتوجه به تجربه اجرای مسکن مهر، همگام با احداث واحدهای مسکونی تأمین نیازمندی‌های عمومی در فضاهای شهری لحاظ می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شهرستان سلماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۲۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد

رئیس شورای اسلامی شهرستان سامان با اشاره به لزوم اجرای شبکه فاضلاب روستایی حاشیه زاینده‌رود، گفت: ورود فاضلاب به این رودخانه می‌تواند تهدیدی برای سلامت عمومی مصرف‌کنندگان آب از این حوزه باشد و اجرای شبکه فاضلاب این روستاها باید هرچه سریع‌تر صورت بگیرد.

غلامرضا چهلگردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با وجود چهارهزار جوان دارای مجوز فعالیت از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، تکمیل ساختمان فرهنگسرای شهرستان سامان ضروری و نیازمند اعتبار لازم است.

وی با اشاره به لزوم اختصاص اعتبار برای تکمیل ساختمان اداره ثبت احوال شهرستان سامان، گفت: ساخت ساختمان اداری ثبت احوال حدود پنج سال پیش شروع شده و سه سال است که کاملا تعطیل شده است، همچنین تکمیل ساختمان بخشداری زاینده رود، احداث بیمارستان محلی شهرستان سامان و ساماندهی مسیل اصلی شهر سامان و ایمن‌سازی آن نیازمند تخصیص اعتبار مناسب است‌.

رئیس شورای شهرستان سامان ادامه داد: جاده سامان به تیران به عنوان یکی از محورهای اصلی ورودی استان و تکمیل جاده سامان به قراقوش با توجه شرایط خاص این جاده، باید در اولویت کاری قرار داده شود.

چهلگردی با اشاره به لزوم اجرای شبکه فاضلاب روستایی حاشیه زاینده‌رود، افزود: ورود فاضلاب به این رودخانه می‌تواند تهدیدی برای سلامت عمومی مصرف‌کنندگان آب از این حوزه باشد و اجرای شبکه فاضلاب این روستاها باید هرچه سریع‌تر صورت بگیرد.

کد خبر 749212

دیگر خبرها

  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است