Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: جلب رضایت مردم مهمترین وظیفه مدیران در استان مرکزی است. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از خمین،علیرضا نظری پیش از ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی خمین با اشاره به حرکت دولت در راستای بیاینه گام دوم انقلاب اظهار داشت: در راستای بیانیه گام دوم انقلاب شاهد گام‌های محکمی از سوی دولت هستیم که به عنوان نمونه می‌توان به سرعت‌بخشی در امر واکسیناسیون و همچنین کاهش فوتی‌های ناشی از کرونا اشاره کرد که موفقیت‌هایی را در این زمینه‌ها کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مصادیق اقدامات راهبردی دولت سیزدهم می‌توان به ورود بیش از یک میلیارد دلار واکسن کرونا از 3 شهریورماه اشاره کرد که نتیجه این اقدام را در کاهش فوتی‌ها از 700 نفر در روز به 50 نفر می‌توان به وضوح مشاهده کرد.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در 6 ماه آینده اثرات اقدامات و فعالیت‌های دولت سیزدهم در سطح جامعه بیشتر احساس می‌شود و ملموس‌تر خواهد بود و آینده مطلوبی پیش روی کشور است.

نظری بیان کرد: اگرچه امروز عده‌ای از شهروندان انتقاداتی را نسبت به وضعیت کشور دارند اما از اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ناراضی نیستند و ملت ایران در تمام مدت 42 سال پس از پیروزی انقلاب در صحنه‌های مختلف نشان دادند و اثبات کردند که در کنار نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: دشمنان در فتنه 88 درحالی که از تحریم اقتصادی و هجمه خارجی مایوس شده بودند با آسیب زدن به نظام را با نفوذ در صفوف مردم و توطئه پراکنی دنبال می‌کردند که با بصیرت مردم مواجه شدند و شکست خوردند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از جمله وظایف مهم مسئولان دستگاه‌های اجرایی ارتباط صمیمانه با مردم است و این صمیمت را مردم باید با تمام وجود حس کنند و به این باور برسند که مدیران دستگاه‌های مختلف علی‌رغم کمبود اعتبارات در کنار آنها هستند.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی: اولویت نمایندگان برای انتخاب استاندار "‌گزینه بومی" استرئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی: عرصه ورزش در کشور نیازمند تحول بنیادین استرئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی: دفاع مقدس سرآغاز حرکت مقتدرانه جبهه مقاومت در دنیا است

نظری افزود: فراز و نشیب‌های موجود در راه رسیدن به اهداف انقلاب راهی برای دست‌یابی به فرصت در این مسیر است و اگر از این فرصت‌ها به نحو مطلوب استفاده نشود سبب تحمیل هزینه در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

وی تصریح کرد: دشمنان راهکار عبور از مشکلات ایران را تغییر ساختار نظام می‌دانند اما مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی معتقد هستند که مشکلات باید در داخل کشور هسحل شوند، از این رو با توجه به اینکه در دهه بصیرت قرار گرفته‌ایم می‌توان از این فرصت ارزشمند در راستای امیدآفرینی و روشنگری بهره بگیریم.

انتهای پیام/711/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجمع نمایندگان استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۲۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد

دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در استان مرکزی به صورت رسمی در اراک افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دفتر سرپرستی خبرگزاری ایمنا در استان مرکزی در مراسمی روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، با حضور شهردار و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران خبرگزاری ایمنا و جمعی از مدیران دستگاه‌های استان به‌طور رسمی افتتاح شد.

کد خبر 749573

دیگر خبرها

  • انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است
  • شوراها حلقه میانی بین حاکمیت و مردم هستند
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • ایجاد امید با روایت‌گری درست وظیفه همه مدیران است
  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود
  • یکی از مطالبات مردم در دور اول انتخابات مجلس موضوع تحول بود
  • شفافیت حقوق مدیران در راستای دانستن مردم است
  • میزان رضایت مردم نسبت به نظافت تهران
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود