Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@16:12:31 GMT

تورنمنت سنگ، کاغذ و قیچی پارما با حضور بوفون

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۲۹۴۵

تورنمنت سنگ، کاغذ و قیچی پارما با حضور بوفون

باشگاه پارما در نظر دارد تا مسابقاتی جالبی را برای هوادارانش برگزار کند که با حضور جانلوییجی بوفون، اسطوره این تیم، همراه است.

به گزارش "ورزش سه"، مدتی قبل ویدیویی از اردوی تیم پارما منتشر شد که بازیکنان این تیم را در حال بازی سنگ، کاغذ و قیچی با هم نشان می‌داد.

در این ویدیو که با استقبال گسترده در شبکه‌های اجتماعی روبرو شد، بوفون موفق شد تمامی هم تیمی‌هایش را در این رقابت شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دروازه‌بان اسطوره‌ای ایتالیا به این شکل نشان داد که توانایی‌هایش تنها به فوتبال محدود نمی‌شود و حالا به عنوان جایزه اصلی یک رقابت جذاب در همین زمینه انتخاب شده است.

 

 

باشگاه پارما در نظر دارد مسابقات سنگ، کاغذ و قیچی را با حضور هوادارانش برگزار کند که تمامی عواید آن به خیریه تعلق خواهد گرفت.

شرکت کنندگان در این مسابقات می‌توانند در زمین تمرین این تیم حاضر شده و پس از رویارویی با بازیکنانی چون سیمون سوم، استانکو یوریچ و والنتین میهایلا، در صورت پیروزی در مرحله آخر باید با جان لوییجی بوفون روبرو شوند.

گفته می‌شود مبلغ مدنظر این باشگاه برای ورود هر هوادار به این مسابقات در حدود 100 یورو است و هر فردی که در این مسابقات شرکت کند سه بار این شانس را دارد که برای قرار گرفتن برابر بوفون تلاش کند.

تیم ملی ایتالیا بوفون پارما

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایتالیا بوفون پارما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۲۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش فارس در ۸ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، ساره جوانمردی ورزشکار استان فارسی تیم ملی در جام جهانی پاراتیراندازی و در بخش تپانچه بادی بانوان با کسب ۲۴۱ امتیاز در رده سوم ایستاد و صاحب گردن آویز برنز شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکارِ زن و مرد از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار در حال برگزاری است.
****
مصطفی حسن زاده، ووشو کاراستان در رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ با کسب ۲نشان طلا و یک نقره جواز حضور در مسابقات جهانی استرالیا را کسب کرد.

در این پیکار‌ها که در شهر جیانگ بین چین برگزار شد ۳۰۰ ورزشکار با هم رقابت کردند.
****
۳ مدال فرنگی کاران استان فارس در جام پهلوان تختی، رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی و انتخابی امید‌های جهان با حضور کشتی گیرانی از ایران، ارمنستان، سوریه و عراق در اهواز برگزار و با قهرمانی تیم کشورمان به پایان رسید.

محمدمهدی کشتکار و غلامرضا تختی از فارس در وزن‌های ۶۳ و ۷۷ کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند و علی درابی در ۷۲ کیلوگرم گردن آویز نقره را از آن خود کرد. ساسان سالاری، سیامک گودرزی و غلامرضا امیرنژاد داوران استان فارسی این مسابقات بودند.
****
مسابقات فوتسال دانش آموزان مقطع ابتدایی جنوب استان یادواره شهدای دانش آموز و ۱۵ هزارشهید استان فارس با حضور ۶ تیم به میزبانی شهرستان مهر آغاز شد و در نخستین دیدار این مسابقات تیم منتخب اشکنان با نتیجه پرگل ۱۰ بر صفر برابر تیم بیرم به پیروزی رسید.
****
در شهرستان بختگان هم مسابقات فوتسال مدارس با حضور ۹ تیم برگزار و در پایان تیم آموزشگاه امام علی به مقام قهرمانی رسید و تیم شهید میرشکاری در مکان دوم ایستاد.
****
همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت در شهر بیضا برگزار شد.
****
فرهنگیان هفت استان جنوبی کشور به مناسبت بزرگداشت هفته معلم و به یاد ۱۵ هزار شهید استان فارس، به قله چهار هزار و ۵۰ متری بلِ صعود کردند. بِل بلندترین قله استان فارس در جنوب شهرستان اقلید قرار دارد.

دیگر خبرها

  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر (عکس)
  • شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد
  • صد و پنجاه و هشتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است