Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@17:37:25 GMT

رمان «شبیه مریم» به چاپ پنجم رسید

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۲۹۸۴

رمان «شبیه مریم» به چاپ پنجم رسید

به گزارش خبرنگار حوزه کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) کتاب «شبیه مریم» از انتشارات کتاب جمکران با تصویرگری محمد صادق به چاپ پنجم رسید.

این رمان زندگی بانو فضه از زمانی که در نوبه (شهری در آفریقا) بود تا زیست وی در فضای مدینه النبی را به صورت جذاب و خواندنی به تصویر کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانو فضه یک دختر معمولی و مسیحی در آفریقا بود. وقتی بانو فضه به خانه حضرت زهرا (سلام الله علیها) می‌آید، زندگی او وارد مرحله جدیدی می‌شود و شخصیت وی رشد می‌کند. تا جایی که پیامبر(صلی الله علیه و آله) درباره بانو فضه می‌گوید: خدا را شکر که مقام کنیز دخترم به رتبه و منزلت حضرت مریم رسیده است.

فضّه خدمتگزار عالم و شهیر حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و راوی حدیث از آن بانوی بزرگ است. این بانو علاوه بر قدرت خطابه بالا و تسلط به علم طبابت و کیمیا، یکی از حافظان بی‌نظیر قرآن در طول تاریخ اسلام است. بانو فضه بیست سال به زبان قرآن با همگان صحبت کرد و هیچ کس هیچ کلامی غیر از قرآن از او نشنید.

همچنین در این رمان به بهانه بانو فضه، زندگی حضرت زهرا (سلام الله علیها) به تصویر کشیده شده است. کتاب حاضر دوران صدر اسلام و زمان حضرت رسول (صلی الله علیه و آله)، تولد حضرت زهرا (سلام الله علیها) و زندگی با حضرت علی (علیه السلام) و حوادث پیش آمده را به صورت داستانی روایت کرده است.

چاپ پنجم این رمان ارزشمند توسط انتشارات کتاب جمکران در ۲۵۰ صفحه و با قیمت ۵۸۰۰۰ تومان وارد بازار نشر شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتشارات کتاب جمکران کتاب شبیه مریم شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۲۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله مکارم خطاب به سردار رادان : درمورد « طرح نور » سست نشوید و محکم ادامه دهید

حجت الاسلام محی الدین مکارم شیرازی، پیام آیت الله مکارم شیرازی در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی را به سردار رادان ابلاغ کرد.   به گزارش رسا، حجت الاسلام محی الدین مکارم شیرازی در مراسم تکریم از سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور که صبح روز جمعه با حضور مدیران مدارس حوزه علیمه، روحانیون و مسئولین در مدرسه عالی فقهی الامام علی بن موسی الرضا علیه السلام برگزار شد، اظهار داشت: سربازی حضرت ولی عصر ارواحنا فداه مخصوص ملبسین به لباس روحانیت نیست و افراد دیگری مانند سردار رادان شایستگی این مقام را دارند.   وی با اشاره به اینکه برای حضور در این جلسه خدمت حضرت آیت الله مکارم شیرازی رسیدم، گفت: حضرت آیت الله مکارم شیرازی سلام رساند، خداقوت گفت و از زحمات سردار رادان تشکر کرد؛ خصوصا از طرح نور تشکر کرد و گفت که با قوت این برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود و احترامات رعایت شود، سست نشوید و محکم ادامه دهید و برای موفقیت نیروی انتظامی دعا کرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • «مگره و مردان محترم» در کتابفروشی‌ها دیده شدند
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • آیت الله مکارم خطاب به سردار رادان : درمورد « طرح نور » سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • مامان بگو برای دین و کشور رفتم؛ دست راست اسلحه و دست دیگرم کتاب
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است