Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@15:52:19 GMT

خدمات شبکه نوین نت

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۳۰۸۹

خدمات شبکه نوین نت

خدمات شبکه  به عنوان یکی از مهمترین موضوعات روز در زمینه انفورماتیک می باشد.خدمات شبکه  شامل مشاور ، نصب ، اجرا و نگهداری شبکه می باشد.شبکه های کامپیوتری برای بازدهی خوب نیازمند  پشتیبانی شبکه هستند.نوین نت ارائه دهنده خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه می باشد.

خدمات شبکه در تهران یکی از فعالیت هایی است که امروزه مورد اهمیت می باشد در کنار خدمات شبکه می توان به پشتیبانی شبکه اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به توجه به گستردگی این فعالیت در تهران نیازمند به نگاه خاص و ویژه ای است .از این رو می توان جهت راه اندازی شبکه و پشتیبانی آن با شرکت هایی در این زمینه مانند سایت اینترنتی نوین نت همکاری نمود تا شما با خیال راحت یک شبکه استیبل و با امنیت بالا داشته باشید.

لیست خدمات شبکه

خدمات شبکه معمولا در زمینه ی شبکه خلاصه نمی شود این حوزه شامل تمام مواردی که به شبکه های کامپیوتری ارتباط دارد می شود . از نصب نرم افزارهای مورد نیاز یک شرکت گرفته تا اجرا و نصب شبکه کامپیوتری .لیستی که در ادامه اشاره می شود مواردی هست که در حوزه خدمات شبکه ارائه می گردد.

1. نصب و راه اندازی و یکپارچه سازی

2. نصب و راه اندازی نرم افزارهای کاربردی

3. پشتیبانی به صورت ریموت یا مستقر

4. خدمات اینترنتی بر بستر بی سیم و کابلی

5. مجازی سازی سرورها و استوریج ها

6. بک آپ گیری از سیستم ها و سرورها

7. پیش بینی چالش های پیش رو یک سازمان

8. پیکربندی تلفن های ای پی و سانترال

انواع خدمات شبکه

شبکه های کامپیوتری معمولا به دو دسته شبکه های پسیو و اکتیو دسته بندی می شوند.اما در نظر داشته باشید که شبکه های پسیو و اکتیو مکمل یک دیگر می باشند و برای اجرا یک شبکه کامپوتری نیازمند این هستیم به صورت هم زمان از هر دو مورد استفاده نماییم.

خدمات پسیو

شبکه ی پسیو به موارد گفته می شود که در انتقال جریان اطلاعات تاثیر گذار هستند این تجهیزات شامل کابل شبکه ، رک ، کیستون ، پریز ، پچ پنل می باشد. شبکه پسیو یکی از بنیادی ترین مواردی است که امروزه هر شرکت یا سازمانی که سیستم های کامپیوتری دارند از آن  استفاده می نماید.

خدمات اکتیو

خدمات اکتیو به تجهیزاتی گفت می شود که با جریان اطلاعات و برق کار می کند.این تجهیزات  شامل سویچ ، روتر و سرور ، مودم می باشد که تنظیم و کانفینگ آن نیازمند تخصص بالا می باشد.نوین نت به عنوان شرکت تخصصی در زمینه راه اندازی شبکه های کامپیوتری و با برخورداری از متخصصین شبکه در اجرای پروژه های و راه اندازی تجهیزات شبکه فعالیت دارد.

پشتیبانی شبکه نوین نت

پشتیبانی شبکه چه در سطح یک کاربردی شخصی و کوچک و چه در سطح شرکت های بزرگ یک نیاز اساسی می باشد. پشتیبانی شبکه به ما کمک می کند که مشکلات شبکه و کامپیوتری ما به سرعت حل شود و راندمان شرکت به سرعت بیشتر برخوردار گردد.پشتبانی انواع مختلفی می تواند داشته باشد که می توان به صورت دور و از طریق ریموت و به صورت مستقر باشد.

در پشتیبانی به صورت ریموت کنترل می توان مشکلات شرکت ها را در کمترین زمان برطرف کرد تا فعالیت های شرکت با مشکلات روبرو نشود.اما در پشتیبانی شبکه به صورت مستقر جهت انجام مواردی همچون فعالیت های بزرگ چون از کار افتادن سرور ها ، هاست و امنیتی اشاره کرد.انتخاب اینکه شما نیازمند کدام یک از این پشتیبانی می باشید بر اساس فعالیت شما و تعداد سرور و کلاینت هایی که دارید می باشد.

راه اندازی شبکه

راه اندازی شبکه مهمترین بخش در خدمات شبکه های کامپیوتری است. این قسمت طراحی نصب و پیاده سازی شبکه را در بر می گیرد. هدف این قسمت نیز ایجاد نمودن یک ارتباط یکپارچه بدون هیچ گونه وقفه در میان دستگاه های مختلف است. راه اندازی شبکه نیازمند دقت بسیار زیاد و بسیار بالایی می باشد و بدون شک کار بسیار پیچیده حساس می باشد.

تجهیزات شبکه نوین نت

امروزه خرید تجهیزات شبکه از استاندارهایی که مورد نیاز ما می باشد سخت است.تجهیزات شبکه یک امری مهم در راه اندازی شبکه های کامپیوتری می باشد.نوین نت به عنوان عرضه کننده تجهیزات شبکه به شما کمک می کند در خرید تجهیزات شبکه دارای استاندارد های خوب که تمامی تست های فلوک را پاس کند یک خرید مطمئن داشته باشید.تجهیزات شبکه شامل شامل سویچ ، روتر و سرور ، مودم ، پج پنل ، کابل شبکه ، رک ها ی سرور ، کیستون شبکه و .. می باشد.

تجهیزات شبکه که در ایران موجود می باشند بسیار زیاد می باشند اما می توان به برندهایی همچون لگراند ، نگزنس ، اشنایدر ، دی لینک و سیسکو اشاره نمود . این شرکت ها شاخص ترین شرکت تولید کننده تجهیزات شبکه در دنیا می باشند که در بر گیرنده تمامی نیازهای یک شبکه می باشند.

شرکت خدمات شبکه

هورداد سیستم نوین یک شرکت در زمینه اجرای شبکه های کامپیوتری می باشد که حوزه فعالیت این شرکت در زمینه فروش نصب و اجرای تجهیزات شبکه می باشد .هورداد سیستم نوین با بیش از 10 سال سابقه در اجرای شبکه این امکان را به شما می دهد که فعالیت و نیازهای شبکه ی خود را در کمترین زمان ممکن بر طرف نمایید.

سایت خدمات شبکه نوین نت

نوین نت یکی از مورد اعتماد ترین و معتبرترین شرکت های ارائه دهنده خدمات شبکه در تهران است که توانسته با ارائه جدیدترین متدهای روز و پشتیبانی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته رضایت بسیاری از مشتریان و موسسه ها را به دست آورد. خدمات اکتیو شبکه، خدمات پسیو شبکه، خدمات امنیت شبکه به شکل کاملا تخصصی و به کمک متخصصین شبکه در این شرکت امکان پذیر است.

کد خبر 1586099

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شبکه های کامپیوتری راه اندازی شبکه پشتیبانی شبکه تجهیزات شبکه خدمات شبکه شرکت ها ی شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۳۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات جدید بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، تفاهم‌نامه توسعه همکاری بانک صادرات ایران و صندوق نوآوری و شکوفایی در نشستی با حضور محسن سیفی مدیرعامل بانک صادرات ایران و مدیران ارشد این بانک و همچنین محمدصادق خیاطیان مدیرعامل و رئیس هیئت‌عامل این صندوق به امضا رسید و پیشنهادات و راهکارهای بهینه تأمین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» مورد بررسی قرار گرفت.

محسن سیفی در این نشست ضمن تقدیر از تلاش‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در حمایت از دانش‌بنیان‌های کشور گفت: همکاری و تعاملات بسیار خوبی بین دو مجموعه بانک صادرات ایران و صندوق نوآوری و شکوفایی وجود دارد. هدف از برگزاری این نشست، تدوین نقشه راهی برای توسعه همکاری‌های مشترک در جهت حمایت حداکثری از دانش‌بنیان‌های کشور است. تلاش می‌کنیم با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی، در راستای کمک به تحقق شعار سال، ابزارهای مشترکی را تعریف کنیم که همه از منافع آن بهره‌مند شوند.

او با اشاره به پیشرو بودن بانک صادرات ایران در عملیاتی شدن برات، چک، سفته و سامانه توثیق الکترونیک، عزم جدی این بانک برای تبدیل شدن به بانک اصلی حامی دانش‌بنیان‌ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: بانک صادرات ایران به عنوان تنها و نخستین بانک، بسته کامل اسناد تجاری الکترونیکی در اختیار دارد و می‌توانیم در همکاری مشترک با صندوق نوآوری و شکوفایی با استفاده از این ابزارها، مدل‌هایی ویژه دانش‌بنیان‌ها، طراحی کنیم.

مدیرعامل بانک صادرات ایران با بیان اینکه زیست‌بوم نوآوری کشور رونق مناسبی پیدا کرده است، اظهار کرد: بسیاری از مشکلات کشور جز با اعتماد به دانش‌بنیان‌ها حل نمی‌شوند لذا تلاش می‌کنیم بانک صادرات ایران در کنار دانش‌بنیان‌ها بتواند در حل مشکلات کشور سهیم باشد.

او با اشاره به ظرفیت‌های منحصر به فرد شعب خارجی بانک صادرات ایران، برای حل نیازهای ارزی این شرکت‌ها نیز اعلام آمادگی کرد و افزود: در حوزه تأمین مالی ارزی دانش‌بنیان‌ها در خارج از کشور نیز بانک صادرات ایران می‌تواند نقش‌آفرینی خوبی داشته باشد.

در این نشست همچنین رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به فروش ۷۰ هزار میلیارد تومانی شرکت‌های دانش‌بنیان در سال گذشته، گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان با رقم‌های کوچک، ارزش‌افزوده‌های بسیار بالایی خلق کرده‌اند

محمدصادق خیاطیان، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در این نشست با بیان اینکه همکاری خوبی با شبکه بانکی کشور برای تأمین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان شکل گرفته است، گفت: نقش‌‎آفرینی شرکت‌های دانش‌بنیان در اقتصاد کشور بسیار جدی است. سهم دانش‌بنیان‌ها از GDP در حال حاضر ٢.٧ درصد است و هدف‌گذاری تا پایان برنامه هفتم، رساندن این سهم به ٧ درصد است. یکی از ارکان مهم تحقق این هدف، بحث تأمین مالی دانش‌بنیان‌ها است.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ضمن اشاره به حمایت‌های جدی و همیشگی رهبر معظم انقلاب و همچنین دولت سیزدهم از دانش‌بنیان‌ها به بیان انتظارات از نظام بانکی در حمایت از دانش‌بنیان‌ها پرداخت و تصریح کرد: شبکه بانکی کشور هم پای کار دانش‌بنیان‌ها بوده است. شاید یک دهه قبل، بیشتر به رشد تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان فکر می‌کردیم، اما اکنون این زیست‌بوم از بلوغ بسیار خوبی برخوردار است و نزدیک به ١٠ هزار شرکت دانش‌بنیان در کشور فعالیت می‌کنند؛ بنابراین اکنون باید فعالیت‌ها به شکل هدفمندتر و با تعیین اولویت دنبال شود.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی همچنین گفت: در قالب همکاری مشترک می‌توانیم اتفاقات خوبی را در حوزه دانش‌بنیان کشور رقم بزنیم. امیدواریم بحث تعهدات تبصره ١٨ به زودی تکمیل شود. همچنین در راستای شعار سال ١٤٠٣ و بسته‌ای که در صندوق نوآوری و شکوفایی در این حوزه تدارک دیده شده است، امیدواریم همکاری خوبی با بانک صادرات ایران در زمینه اوراق صکوک شکل بگیرد.

مهدی اقبالی راد، عضو هیات‌مدیره بانک صادرات ایران نیز در این نشست با اشاره به سبقه بیش از ٧٢ سال خدمات بانک به فعالان اقتصادی و مردم کشور، استفاده از ابزارهای اعتباری برای کمک به شرکت‌های دانش‌بنیان را راهکار مناسبی در کنار پرداخت تسهیلات نقدی در سال جاری عنوان کرد و بر تداوم حمایت این بانک از صندوق نوآوری و شکوفایی و شرکت‌های دانش‌بنیان تاکید کرد.

معاونان امور شعب، طرح و برنامه، اعتبارات و دستیار مدیرعامل در امور بین‌الملل نیز در این جلسه نسبت به ارائه گزارش و نقطه‌نظرات خود اقدام کردند.

کد خبر 6094035

دیگر خبرها

  • تمهیدات جدید بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد
  • رویکرد نوین ثبت احوال برای ارائه خدمات به والدین با سامانه تعاملی نام
  • سامانه تعاملی نام، رویکرد نوین ثبت احوال برای نام‌گذاری
  • اینترنت 4G نوکیا به ماه می‌رود
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون با آزمایش مولکولی
  • واقعی ترین حس یک بازی کامپیوتری قطعا همینه! (فیلم)