Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان  ۳۲ نفر در استخر سرپوشیده شهر مریانج همدان به دلیل اختلال به وجود آمده در گاز کلر دچار مسمومیت شدند.

به گزارش ایسنا، استخر سرپوشیده شهر مریانج همدان ساعت ۲۲ شب گذشته، جمعه سوم دیماه در اثر اختلال گاز کلر موجب مسمومیت ۳۲ تن از ورزشکاران حاضر در آن شد که در نهایت ۲۵ نفر در بیمارستان سینا، ۴ نفر در بیمارستان بعثت و یک نفر در بیمارستان ارتش بستری شدند و ۲ نفر دیگر نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعدادی از افراد حاضر در استخر سرپوشیده شهر مریانج به علت پخش گاز کلر در فضای سالن استخر و نبود هواکش مناسب بی‌هوش شده و دیگر افراد حاضر در سالن به سمت درهای خروجی استخر فرار کرده و با وجود سردی هوا با لباس شنا در خیابان منتهی به استخر حضور پیدا کردند.

حمید سیفی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان همدان در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به این که استخر سرپوشیده شنا مریانج که در پنج کیلومتری شهرستان همدان واقع شده به علت تخلف به وجود آمده پلمب شده است، اظهار کرد: اختلالی در گاز کلر آن استخر به وجود آمده است و این اتفاق موضوعی تکراری بوده و در سال ها گذشته شاهد این موضوعات در استخرهای دیگر بوده ایم و باید برای جلوگیری از بروز این وقایع با متخلفین این امر برخورد جدی شود.

وی در ادامه افزود: طبق آماری که به من ارائه شده ۳۲ نفر در این حادثه دچار مسمومیت شدند و ۴ نفر از مصدومان برای تکمیل پروسه درمان در بیمارستان ماندنی شده اند و بقیه افراد به صورت سرپایی درمان و ترخیص شده اند. در حال بررسی علت های اختلال به وجود آمده هستیم که دیگر شاهد این موضوعات نباشیم تا ضریب خطا در مباحث زیر ساخت ورزش استان پایین تر باشد.

علی رشیدی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان همدان نیز در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با تعداد مصدومان این حادثه گفت: مسئولان اداره ورزش و جوانان در بیمارستان حضور پیدا کردند و شخصا نظاره‌گر این موضوع بودیم و آماری که از سوی بیمارستان به ما ارائه شد ۳۲ نفر بود که اکثر افراد به صورت سرپایی مداوا شدند و مشکل حادی وجود نداشت.

 رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان نیز به ایسنا گفت: پس از اطلاع از موضوع در استخر حضور یافتیم و افراد مسموم شده در این هنگام ۲۰ نفر بودند.

حبیب معصومی افزود: ۱۴ نفر را ما خارج کرده و به بیمارستان سینا منتقل کردیم و شش نفر نیز خود مسئولان استخر به مراکز درمانی انتقال داده بودند.

وی تصریح کرد: افرادی را که ما به بیمارستان منتقل کردیم بد حال نبودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخر مسموميت استانی اجتماعی وجود آمده گاز کلر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۳۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد

ایسنا/آذربایجان شرقی سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی اعلام کرد: به دنبال برخورد سواری پراید با خودرو اِل ۹۰ در جاده اهر_تبریز ۹ نفر مصدوم شدند.

وحید شادی‌نیا در خصوص جزئیات این خبر اظهار کرد: شامگاه امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، به دنبال برخورد سواری پراید با خودرو ال ۹۰ در جاده اهر_تبریز حوالی چهار کیلومتری پس از بیلوردی، ۹ نفر مصدوم شدند.

وی افزود: پنج آمبولانس اورژانس در صحنه حادثه حضور دارند.

به گزارش ایسنا، به نقل از اورژانس استان آذربایجان شرقی، وی اذعان کرد: پنج مصدوم حادثه توسط اورژانس به بیمارستان هریس و چهار مصدوم تحت مراقبت کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان اهر انتقال یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز منوکسید کربن جان باخت
  • جان باختن نخبه کنکوری مازندران و پدرش در اثر گازگرفتگی
  • نخبه کنکوری مازندران و پدرش در اثر گازگرفتگی جان باختند
  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز مونوکسید کربن جان باخت‌
  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان باخت
  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز منوکسید کربن جان باخت‌
  • ساخت شهرک سیر برای تقویت زنجیره‌ ارزش پیگیری شود
  • کشت سیر مزیت بی‌نظیر استان همدان
  • بازار مبل ظرفیتی مناسب برای شکوفایی شهر مریانج است