Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@20:29:33 GMT

روز بدون فوتی کرونا در کردستان

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۳۲۴۴

روز بدون فوتی کرونا در کردستان

ایسنا/کردستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از یک روز بدون فوتی کرونا و شناسایی 6 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در 24 ساعت گذشته تاکنون در استان خبر داد.

فرزین رضاعی اظهار کرد: در حال حاضر 153 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی با اشاره به آمار بستری شدگان در کردستان به تفکیک شهرستان‌های استان افزود: سنندج 91 نفر، سقز 10 نفر، مریوان 4 نفر، قروه 6 نفر، بیجار 9 نفر، کامیاران 12 نفر، دیواندره 2 نفر، بانه 16 نفر، دهگلان 3 نفر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: اکنون 20 بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه (آی سی یو) بستری هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، رضاعی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته تا کنون هیچ بیمار مبتلا به کرونا در استان فوت نشده است، آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تا کنون را 1928 نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد 836 نفر در سنندج، 308 نفر در سقز، 150 نفر در قروه،103 نفر در کامیاران، 154 نفر در بانه، 92 نفر در دیواندره، 72 نفر در بیجار، 184 نفر در مریوان، 24 نفر در دهگلان و 5 نفر در سروآباد جان ‌باختند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل های مرتبط دفن شده ‌اند.

وی ضمن تأکید بر استفاده از ماسک و اهمیت پوشش همگانی واکسیناسیون جهت کنترل، پیشگیری از بیماری و انتقال آن به دیگران اظهار کرد: در اسرع وقت ترزیق واکسن کرونا را با مراجعه به مراکز تجمیعی واکسیناسیون و یا مراکز جامع خدمات سلامت انجام داده و دو نوبت آن را تکمیل نمایید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مبتلا به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۳۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰۰ رشته بدون داوطلب در دانشگاه فنی و حرفه ای حذف شد

حسن کی‌پور، معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره ساماندهی رشته های این دانشگاه گفت: تعدادی رشته های جدید راه اندازی شده و بیش از ۱۰۰ رشته درسی بدون داوطلب حذف شده است.

وی با بیان اینکه تمام رشته ها باید پیوست شغلی داشته باشند تا بتوانیم آن رشته ها راه اندازری کنیم افزود: مراکز و واحدهای دانشگاه فنی و حرفه ای برای راه اندازی رشته های جدید علاوه براینکه باید دانشجوی هنرستانی و فضای آموزشی و هیات علمی به اندازه کافی داشته باشند باید رشته ای را که تقاضا می کنند دارای پیوست شغلی باشد. همچنین باید از امکانات کارگاهی هم برخوردار باشند.

معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای مهمترین چالش در بحث آموزش مهارتی را بروزرسانی امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی عنوان کرد و گفت: امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی باید جدید شود و دانشگاه در این زمینه کمی دچار مشکل است ولی تمام عوامل دانشگاه فنی و حرفه ای با همه امکانات تلاش بی وقفه ای دارند تا این بار سنگین را به جلو ببرند.

وی درباره اینکه چه تعداد کمبود هیات علمی و کارمند در دانشگاه فنی و حرفه ای وجود دارد گفت: در حال حاضر حداقل یک هزار عضو هیات علمی نیاز داریم، برنامه دانشگاه این است که یک تعدادی از این اساتید را از دانشگاه پیام نور و دانشگاه های دیگر که داوطلب می شوند تامین کند چون مشکل استخدام ندارند و می توانیم جابه جا کنیم و به دنبال مجوز استخدام عضو هیات علمی نیز هستیم.

کد خبر 6100085

دیگر خبرها

  • اهدای عضو در مشهد جان ۳ بیمار را نجات داد
  • هلال احمر دیگر انبار خالی ندارد/ اگر اجازه دهند نمی‌گذاریم بیمار بدون دارو برگردد
  • دانشگاه فنی و حرفه ای بیش از ۱۰۰ رشته بدون داوطلب را حذف کرد
  • بیش از ۱۰۰ رشته بدون داوطلب در دانشگاه فنی و حرفه ای حذف شد
  • جایگاه پنجم دانشگاه کردستان دربین دانشگاههای جامع وزارت علوم
  • شناسایی حدودسه هزار و ۸۰۰ بیمار خاص و صعب‌العلاج
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان
  • جوان مرگ مغزی بجنوردی جان چهار بیمار را نجات داد