Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@16:15:30 GMT

امکانات و خدمات ویلاهای شمال

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۳۳۴۳

امکانات و خدمات ویلاهای شمال

قیمت ویلاهای شمال با هم متفاوت‌اند، زیرا امکانات و خدمات هر ویلا با هم فرق می‌کند. اگر قصد اجاره ویلا شمال، اجاره ویلا چالوس یا اجاره ویلا رامسر را دارید باید حتما به امکانات آن‌ها توجه کنید. ما در این مطلب شما را با امکانات و خدمات خانه‌های ییلاقی این دو شهر آشنا می‌کنیم.

ویلا استخردار لاکوده

ویلا اسخردار لاکوده دارای یک استخر زیبا و بزرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویلا سرویس خواب نسبتا خوبی دارد. اگر بخواهیم به سرویس خواب این ویلا اشاره کنیم می‌توانیم دو تخت دو نفره و رخت خواب سنتی را نام ببریم. لاکوده دارای 3 سرویس بهداشتی (فرنگی و ایرانی) و یک حمام لوکس است.

اگر بخواهیم به امکانات این ویلا اشاره کنیم می‌توانیم آب، برق، گاز، گرمایش از کف، کولر گازی، پنکه سقفی، مبلمان، تلویزیون، گیرنده دیجیتال ایران، یخچال و میز نهار خوری را نام ببریم. شما می‌توانید اجاره ویلا شمال و اجاره ویلا چالوس را به راحتی در خود شهر انجام دهید.

ویلا سام 1

ویلا سام 1، یک ویلا دوبلکس زیبا و لوکس است که ظرفیت آن 6 نفر بوده و شما می‌توانید آن را برای اجاره ویلا شمال انتخاب کنید. اگر بخواهیم سرویس خواب ویلا را برای شما معرفی کنیم می‌توانیم به 3 تخت دونفره ویلا اشاره کنیم. این ویلا دارای 2 سرویس بهداشتی (فرنگی و ایرانی) و یک حمام است.

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های ویلا سام این است که خدمات خوبی به مسافران می‌دهد. برای نام بردن این خدمات می‌توانیم به حمام، بخاری گازی، شومینه، کولر گازی، مبلمان، پارکینگ، بالکن، تلویزیون، میز نهار خوری، یخچال، باربیکیو، کابینت و اجاق گاز اشاره کنیم.

ویلا هیچیرود

ویلا هیچیرود یکی از بهترین ویلاهای شهر چالوس است. این ویلا سه اتاق دارد که این سه اتاق با سه تخت خواب سه نفره، یک تخت خواب تک نفره و سه رخت خواب سنتی تجهیز شده. این ویلا 6 سرویس بهداشتی (ایرانی و فرنگی) و سه حمام دارد. ظرفیت این ویلا تا ده نفر بوده و یک استخر سر پوشیده آب گرم در آن ساخته شده.

امکانات این ویلا بسیار متنوع و خوب است که برای آن‌ها می‌توانیم به امکاناتی نظیر حمام، شوفاژ، کولر گازی، مبلمان، بالکن، تلوزیون، سیستم صوتی، یخچال، میز نهارخوری، جارو برقی، استخر سرپوشیده، کمد دیواری، دراور و اجاق گاز اشاره کنیم. اجاره کردن این ویلا مثل اجاره ویلا چالوس در خود شهر یا سایت علی بابا انجام می‌شود.

ویلا دوبلکس ساسان

ویلا دوبلکس ساسان سرویس خواب خوبی دارد. سرویس خواب این ویلا به دو تخت دو نفره و سه رخت خواب سنتی مجهز شده. ظرفیت این ویلا هفت نفر (چهار نفر پایه و سه نفر اضافه) است. ساسان یک سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و یک حمام دارد. امکانات این ویلا بسیار خوب بوده و اگر بخواهیم به امکانات این ویلا اشاره کنیم می‌توانیم به حمام، بخاری گازی، مبلمان، پارکینگ، بالکن، تلویزیون، گیرنده دیجیتال، یخچال، میز نهارخوری، باربیکیو، اجاق گاز، وسایل آشپزی، جا لباسی، کابینت و فضای سبز را بگوییم.

کلبه ویلا سپیدار رامسر

با‌ این‌که این کلبه در دل جنگل ساخته شده، اما امکانات خوبی در خود جا داده. کلبه سپیدار دو سرویس بهداشتی و یک حمام لوکس دارد. اتاق‌های این کلبه با پنج رخت خواب سنتی مجهز شده.

ظرفیت این ویلا 6 نفر است. اگر بخواهیم امکانات این ویلا را بگوییم می‌توانیم به حمام، بخاری گازی، بخاری برقی، پنکه، مبلمان، بالکن، تلویزیون، یخچال، میز نهارخوری، اجاق‌گاز، لوازم آشپزی و سیستم تهویه هوا اشاره کنیم. اجاره ویلا رامسر بسیار آسان است و شما می‌توانید به آسانی این کار را در علی بابا انجام دهید.

ویلا جنگلی فاطیما

ویلا فاطیما با 700 متر مساحت و 120 متر زیربنا ویلای نسبتا بزرگی به‌شمار می‌رود. این ویلا دو اتاق دارد که این دو اتاق با دو تخت دو نفره و چهار رخت خواب سنتی مجهز شده. فاطیما دارای دو سرویس بهداشتی و یک حمام است.

امکانات این ویلا بسیار خوب بوده و برای این امکانات باید به حمام، بخاری گازی، کولر گازی، مبلمان، پارکینگ، بالکن، تلویزیون، گیرنده دیجیتال، میز نهارخوری، باربیکیو، اجاق گاز و آشپزخانه اشاره کنیم. اجاره کردن این ویلا مثل اجاره ویلا رامسر راحت و بی‌دردسر است. شما می‌توانید به آسانی در علی بابا این ویلا یا هر کدام از ویلاهای رامسر را که می‌خواهید را اجاره کنید.

ویلا عمو حبیب

ویلا عمو حبیب سرویس خواب بسیار خوبی دارد. سرویس خواب این ویلا شامل یک تخت دو نفره، یک تخت تک نفره و شش رخت خواب سنتی می‌شود. این ویلا دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و یک حمام دارد. ظرفیت ویلا عمو حبیب تا پنج نفر قابل افزایش است.

این ویلا امکانات خوبی دارد. امکانات شامل بخاری گازی، کولر گازی، پنکه، مبلمان، پارکینگ، بالکن، تلویزیون، میز نهارخوری، باربیکیو، اجاق گاز، جارو برقی و سیستم تهویه هوا می‌شود.

ما در این مطلب شما را با امکانات و خدمات ویلا‌های رامسر و چالوس آشنا کرده‌ایم. شما می‌تونید در علی بابا هر کدام از ویلاهای رامسر یا چالوس که می‌خواهید را اجاره کنید.

منبع: فارس

کلیدواژه: ویلا خواب گاز امکانات و خدمات کنیم می توانیم سرویس بهداشتی شما می توانید اگر بخواهیم تخت دو نفره اجاره ویلا سرویس خواب بخاری گازی کولر گازی یک حمام اجاق گاز علی بابا ویلا دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۳۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)

گل مادوئکه به استون ویلا را مشاهده می کنید.

دانلود (3.7MB)

دیگر خبرها

  • قطارهای لوکس ایران، سفری شاهانه در انتظار شماست
  • ۸ وسیله مصرفی در حمام که باید فورا آنها را دور بیندازید
  • آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد ؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم ؟ ؛ درمان سریع آبله مرغان در خانه
  • ببینید | اجاره خفت گیر و شرخر چقدر آب می‌خورد؟
  • این خانه یک سرایدار است، همین قدر زیبا! (+تصاویر)
  • 2 روش هوشمندانه برای ساخت شیرآب و شیر حمام با لوله PVC (فیلم)
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی
  • کاهش شدید معاملات مسکن در شمال اسرائیل/ درِ فروش و اجاره تخته شد
  • گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)