Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@17:46:28 GMT

احیای مجدد واحد اگو در شهرداری تبریز

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۳۳۴۴

احیای مجدد واحد اگو در شهرداری تبریز

شهردار تبریز از احیای مجدد واحد اگو در معاونت خدمات شهری و اجرائی شهرداری برای مدیریت یکپارچه کانال‌های هدایت آب‌های سطحی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، عباس رنجبر پیش از ظهر امروز در جلسه مدیریت آب‌های سطحی شهر تبریز گفت: در سال‌های قبل واحد اگوی خدمات شهری وجود داشت که متأسفانه در سال های گذشته حذف و منحل شده است که می خواهیم در راستای مدیریت و تصمیم‌گیری یکپارچه  این واحد را احیا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر اقدامات صورت‌گرفته در حوزه کانال‌های هدایت آب‌های سطحی به صورت منطقه‌ای و موضعی است که قابل قبول نیست؛ چون این مناطق پیوستگی دارند و آب‌های روان از حوزه استحفاظی مناطق عبور می‌کند.

 شهردار تبریز خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته مطالعات اولیه‌ای در خصوص طرح جامع هدایت آب‌های سطحی صورت گرفته است که متأسفانه تکمیل و اجرایی نشده و مطالعات به صورت موضعی انجام گرفته است.

وی یادآور شد: بر همین اساس مقرر شد اقداماتی برای مدیریت متمرکز کانال‌های هدایت آب‌های سطحی صورت بگیرد.

رنجبر تصریح کرد: پیگیری آبخیزداری و آب‌خوان‌داری در خارج از محدوده شهری، پیگیری سیلاب‌های احتمالی از اتوبان تبریز-سهند که راهکاری پیش‌بینی و یا اجرا نشده است و انجام مطالعات بر روی نقاط خاصی از شهر که آبگرفتگی رخ می‌دهد، برنامه شهرداری در این حوزه است.

وی اضافه کرد: همزمان نیز مطالعات جامع آب‌های سطحی را در دستور کار قرار می‌دهیم تا مشخص شود تکمیل این مطالعات نیاز است یا باید از نو شروع کنیم.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا شهرداری تبریز هدایت آب های سطحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۳۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، سخنگوی شهرداری شیراز گفت: طی حادثه در عملیات لوله گذاری دفع آب‌های سطحی توسط پیمانکار، متاسفانه دو کارگر پیمانکار مربوطه فوت کردند.
رضا جاویدی با بیان اینکه این حادثه پیش از ظهر امروز رخ داده است، افزود: عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در میدان دولت ابتدای بولوار میثم در حال انجام بود که سه کارگر پیمانکار طرف قرارداد شهرداری منطقه ۵ در حین انجام عملیات لوله‌گذاری در پی ریزش جداره مسیر حفاری در هنگام عملیات خاکبرداری دچار حادثه شدند.
او اضافه کرد: با حضور نیرو‌های آتش نشانی یکی از کارگران، زنده از زیر خاک بیرون کشیده شد، اما با وجود عملیات، دو کارگر پیمانکار فوت کردند.
سخنگوی شهرداری افزود: اجساد کارگران فوت شده با نظارت مقام قضایی جهت انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل مربوط شده است.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • راه‌اندازی مجدد دبیرخانه «شهر اسلامی» در شهرداری اصفهان
  • رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی؛ اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز