Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@19:14:17 GMT

تغییر کلی دیدگاه بتن‌شهر داریم!

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۳۴۵۲

تغییر کلی دیدگاه بتن‌شهر داریم!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رسول برگی در نشست صبح رسانه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز رسانه‌ها را ترجمان دقیق سلیقه جامعه معرفی و اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه حاملان امین سلایق موجود در جامعه هستند و افق‌های پیش روی مسئولان را برای مدیریت بهتر و دقیق‌تر روشن می‌سازند.

وی در این نشست که در محل خانه هنرمندان تبریز برگزار شد، خاطرنشان کرد: دیدگاه شورای اسلامی مبتنی بر شهر انسان‌محور است و ما سعی در تغییر کلی دیدگاه بتن‌شهر داریم و در این امر ضمن سپاس از زحمات رسانه‌ها، از یاری‌رسانی اهالی رسانه و خبرنگاران عزیز به عنوان چراغ راه بهره می‌گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رونمایی از پوستر جشنواره زمستانی تبریز گفت: این رویداد گامی مهم در جهت نشاط و شادی در جامعه است و با توجه به اینکه اعیاد دهه فجر و رجبیه در پیش است، این جشنواره موجبات نشاط جامعه را فراهم خواهد ساخت.

رئیس شورای شهر با تأکید بر پیش رو بودن ایام فاطمیه، بهره‌مندی از معنویات و برکات این ایام را سبب‌ساز رشد روحی و اخلاقی جوانان توصیف کرد و افزود: فرهنگ شیعه نشاط و شادی در عین معنویت را همواره در التزام یکدیگر دانسته و انسان‌سازی از این منظر را به ساحت بشریت عرضه داشته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین برگی در خاتمه سخنانش با تقدیر از رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز به دلیل ارتقا فعالیت فرهنگسراهای سطح شهر از حمایت تمام‌عیار شورا از برنامه‌های مبتنی بر نشاط و شادابی همگانی خبر داد و بر گسترش هرچه بیشتر آن تأکید کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز انسان بتن رسانه رئیس شورای اسلامی شهر تبریز فارس تبریز رسول برگی بتن شهر رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز شورای شهر تبریز شهرداری تبریز جشنواره زمستانی تبریز رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۳۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مالک رحمتی استاندار آذربایجان‌شرقی در مراسم گرامیداشت روز معلم در سالن استاد شهریار دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با تأکید بر اینکه باید دانشگاه و تلاشگران آن را قدر دانست، اظهار کرد: اینکه بیش از ۱۵ میلیون دانشجو فارغ‌التحصیل شده و سه میلیون نفر از آنان مشغول تحصیل هستند، به برکت مجاهدت‌های علمی دانشگاه‌هاست.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌ها را باید گفت تا جوانان به آینده امیدوار شوند، ادامه داد: توقف در مسیر رشد و تعالی معنی ندارد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به سیر تحول در نسل‌های مختلف دانشگاه‌ها، بیان کرد: زمانی آموزش در مراکز دانشگاهی، محور بود، بعد از آن تحقیقات اولویت یافت و امروز کارآفرینی در کنار آموزش و تحقیق، مأموریت اصلی دانشگاه‌هاست.

رحمتی با اشاره به اینکه در دانشگاه آزاد اسلامی، ارتباط خوبی بین دانشگاه و صنعت به وجود آمده که مایه امیدواری است، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به‌دلیل برنامه‌ریزی دقیق و اتکا به ظرفیت‌های درونی خود دستاورد‌های خوبی داشته است.

وی ابراز امیدواری کرد که دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه مهارت‌آفرینی نیز موفقیت‌های خوبی کسب کند و گفت: دستاورد‌های دانشگاهی خوب روایت و منعکس نمی‌شود و مراکز دانشگاهی باید از ظرفیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی برای تبیین و روشنگری و آگاهی‌بخشی به مردم برای مقابله با جنگ روانی دشمن استفاده کنند.

استاندار آذربایجان‌شرقی تشریح کرد: هر استاد دانشگاه و هر دانشجو می‌تواند یک رسانه باشد و امیدآفرینی کند.

به گزارش آنا، مراسم روز معلم با حضور جمع کثیری از استادان و همچنین دانشجویان ورودی سال ۷۲ واحد تبریز در رشته علوم اجتماعی (۳۱ سال پیش) و دانشجویان و مسئولان کشوری و با حضور مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، محمدقربانی گلشن‌آباد، معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در سالن استاد شهریار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد.

در پایان مراسم از استادان، مدیران گروه و رئیس دانشکده نمونه تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 
  • ضرورت به روز رسانی قوانین حوزه رسانه
  • در تبریز استقلال نشان می‌دهد کت تن کیست | هر وقت کم آوردیم به سمت چپ سینه‌مان نگاه می‌کنیم
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به دانشگاه است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • سید محمد خاتمی: تورم به سطح فوق العاده نگران کننده ای رسیده است /نباید با ذهنیت‌های بسته به سراغ امور پیچیده کشور رفت
  • تغییر در لحن رسانه‌های رژیم اسرائیل درباره حمله به رفح
  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال
  • خلیج فارس برگی از تاریخ پر افتخار و چند‌هزار ساله ایران
  • عفاف و حجاب ریشه در فطرت زن دارد/ دلایل عقلی ضرورت حجاب را تائید می کند
  • علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!