Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،علی زندی فر، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای البرز با اشاره به این که پل‌ها یکی از عناصر کلیدی بزرگراه‌ها هستند که احداث آن‌ها نسبت به بقیه اجزای راه هزینه بیشتری دارد، گفت: به علت وضعیت خاص سازه‌ای، پل‌ها با گذشت زمان دچار فرسودگی و آسیب‌دیدگی می‌شوند و هر چه تعمیر و بازسازی آن‌ها به تعویق افتد وضعیت بحرانی‌تر و هزینه تعمیر نیز بیشتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای البرز افزود: اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای این استان برای جلوگیری از آسیب‌دیدگی و تخریب پل‌های استان هرسال طرح مرمت و بهسازی پل‌ها را اجرا می‌کند که امسال این طرح با عملیات مرمت پل‌های آزادراه کرج- قزوین آغاز شده است.

او گفت: در مجموع پل رودخانه‌های کرج، فردیس و کوهسار، پل جاده مخصوص، پل زیرگذر سیمان آبیک و پل خور در این محور واقع شده‌اند و طرح مرمت و بازسازی آن‌ها  با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان آغاز شده است.

زندی فر افزود: با اجرای این طرح دال این پل‌ها مقاوم‌سازی و ستون‌های بتنی و عرشه فولادی آن‌ها که دچار خوردگی شده‌اند با عملیات تراش و سندبلاست مرمت و تعمیر می‌شوند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای البرز در ادامه به چگونگی تامین اعتبار  طرح های اجرایی در راه‌های این استان اشاره کرد و گفت: اعتبار پروژه‌های اجرایی در راه‌های شریانی شامل آزادراه تهران- کرج- قزوین، بزرگراه‌ها و محور کرج- چالوس ملی و از طریق سازمان راهداری  و حمل و نقل جاده‌ای و اعتبار پروژه‌های اجرایی در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی از محل اعتبارات استانی تامین می‌شود.

انتهای پیام /ر. ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرمت و بازسازی حمل و نقل جاده ای راهداری و حمل ونقل جاده ای راهداری و حمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۳۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم

جواد حق‌لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: گردنه پیچ‌بن در مسیر قزوین - الموت - تنکابن، هرسال با آغاز فصل سرما و شروع نخستین برف زمستانی به دلیل حجم بالای بارش برف و به منظور حفظ ایمنی تردد کنندگان و جلوگیری از حوادث، توسط عوامل راهداری مسدود و پس از پایان فصل سرما و در اوایل اردیبهشت بازگشایی می‌شود.

وی اضافه کرد: این گردنه با سه هزار و ۳۰۰ متر ارتفاع از سطح دریا، مرتفع‌ترین گردنه استان قزوین است. 

استان قزوین دارای ۸۷ گردنه برف‌گیر است و بیش از هفت درصد عملیات برف‌روبی راه‌های کشور در این استان انجام می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج
  • ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی/جاده چالوس مسدود شد
  • ترافیک سنگین در جاده‌های شمال؛ بارش باران در ۲۰ استان
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • ترافیک سنگین در جاده چالوس
  • ترافیک سنگین و اجرای محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین