Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@14:33:00 GMT

صنعت نفت با علیمنصور زیر و رو شد

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۳۶۰۱

صنعت نفت با علیمنصور زیر و رو شد

از زمانی که علیرضا منصوریان روی نیمکت صنعت نفت نشسته، این تیم نتایج قابل قبولی را به دست آورده است.

به گزارش "ورزش سه"، قبول مسئولیت سنگین هدایت صنعت نفت با وجود مشکلات فراوان، از آن تصمیمات شجاعانه ای بود که علیرضا منصوریان در تابستان امسال اتخاذ کرد. هواداران صنعت امید زیادی داشتند تا با حضور علیمنصور روی نیمکت این تیم، تیمشان بتواند ناکامی های فصول گذشته را پشت سر گذاشته و به نتایج خوبی دست پیدا کند اما بدشانسی از همان هفته نخست گریبان آنها را گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با ابتلای علیرضا منصوریان به ویروس کرونا، صنعت نفت در سه هفته ابتدایی بدون او به مصاف رقبا رفت. دوری سرمربی این تیم از نیمکت باعث شد تا طلایی پوشان آبادانی شروع بسیار ناامیدکننده ای در رقابت های لیگ بیست و یکم داشته باشند. آنها با شکست خانگی مقابل ذوب آهن کارشان را آغاز کردند و سپس در تبریز مقابل تراکتور با نتیجه عجیب 3 بر صفر مغلوب شدند و در نهایت سومین شکست این تیم مقابل شاگردان علی اصغر کلانتری باز هم در خانه رقم خورد تا این تیم با دریافت 6 گل در سه مسابقه قعرنشین جدول باشد.

 

 

اما با بازگشت علیمنصور به نیمکت صنعت نفت، تیم او جان تازه ای گرفت. در دیدار هفته چهارم برابر نساجی بود که آبادانی ها توانستند از سد میزبان خود گذشته و با کسب پیروزی 2 بر صفر، از قعر جدول فاصله بگیرند. طلایی پوشان پس از آن و در سه دیدار سخت و دشوار برابر گل گهر، پرسپولیس و استقلال، تنها مقابل تیم گل محمدی تن به شکست دادند و برابر دو تیم قدرتمند قلعه نویی و مجیدی با کسب امتیاز زمین بازی را ترک کردند.

 

پیروزی برابر پدیده، تساوی مقابل پیکان و فولاد و شکست با یک گل در اصفهان مقابل سپاهان سایر نتایجی است که صنعت نفت با منصوریان کسب کرده است. در واقع از زمان بازگشت علیمنصور به نیمکت، برزیلی های ایران در 8 بازی، 5 بار موفق به ثبت کلین شیت شده اند و تنها برابر سپاهان، استقلال و پرسپولیس دروازه شان باز شده که در هر بازی نیز تنها یک گل دریافت کرده اند.

 

 

صنعت نفت این روزها از مشکلات مالی شدیدی رنج می برد و گفته می شود کادرفنی و بازیکنان این تیم تاکنون دریافتی خاصی نداشته اند. این اتفاق در حالی رخ داده که به پایان نیم فصل نزدیک می شویم و صنعت نفت با وجود حضور در رتبه پانزدهم جدول، نسبت به بضاعتی که دارد بد کار نکرده است و منصوریان امیدوار است با بهبود شرایط و دیدار با تیم هایی نظیر مس رفسنجان، نفت مسجدسلیمان و هوادار، بتواند در پایان نیم فصل رتبه خوبی را کسب کند.

 

 

صنعت نفت آبادان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۳۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال

تیم فوتبال تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران شکست خورده است و به دنبال پایان ناکامی برابر این تیم است.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند. تراکتور ۴۰ امتیازی است و برای زنده نگه داشتن اندک امید خود برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده نیاز مبرم به ۳ امتیاز این بازی دارد. تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران بازنده بوده و این تیم در مجموع ۳ دیدار، ۱۱ گل از استقلال دریافت کرده و تنها دو بار توانسته دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

حمید مطهری مربی تیم تراکتور که در اولین حضور خود روی نیمکت این تیم توانست ذوب آهن را در جام حذفی شکست دهد، در اولین تجربه خود روی نیمکت تراکتور در لیگ برتر کار سختی را برابر استقلال تهران خواهد داشت. آبی‌های پایتخت مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌روند و با ۵۳ امتیاز در صدر قرار دارند، مطهری و شاگردانش می‌توانند دلخوش حضور هوادارانشان در این بازی باشند تا جو ورزشگاه را به سود خود کنند.

آخرین باری که استقلال برای دیدار با تراکتور راهی تبریز شد به ۱۶ دی ۱۴۰۱ برمی‌گردد که آن بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید و هواداران این تیم امیدوارند تا بار دیگر استقلال در مقابل تراکتور شکست بخورد و روند ناکامی این تیم پایان یابد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • خون در چشمان بلینگام: انتقام با پیراهن پادشاه!
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • قهرمانی مس‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد