Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از engadget، هفته اول ژانویه سال ۲۰۲۲ شلوغ‌تر از حد انتظار است، چون شرکت‌های ریلمی، ویوو و شیائومی به ترتیب در روز‌های چهارم، پنجم و ششم این ماه، میزبان رویداد‌های راه اندازی هستند تا از گوشی‌های هوشمند جدید خود رونمایی کنند. اکنون نیز لنوو اعلام کرده است که سال ۲۰۲۲ را با رونمایی از یک گوشی هوشمند گیمینگ در اولین روز سال آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوشی هوشمند گیمینگ جدید لنوو Legion Y۹۰ نام دارد و در حالی که این شرکت هنوز مشخصات آن را اعلام نکرده، اما اطلاعات مختصری از این گوشی و صفحه نمایش آن را فاش کرده است.

گوشی گیمینگ Lenovo Legion Y۹۰ دارای صفحه نمایش ۶.۹۲ اینچی E۴ AMOLED با نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی ۷۲۰ هرتز است. همچنین این گوشی هوشمند با سیستم خنک کننده هوای دوگانه برای عملکرد پایدار همراه است.

لنوو وارد جزئیات این سیستم خنک کننده نشد، اما یکی از کارمندان این شرکت گفته که Legion Y90 حتی پس از ۲۰ تا ۳۰ دقیقه بازی با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه، بازهم نسبتاً خنک باقی می‌ماند. با توجه به اینکه فقط حدود یک هفته تا رونمایی از این گوشی باقی مانده است، انتظار داریم که در روز‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد Lenovo Legion Y90 بشنویم.

بیشتربخوانید

رقابت ال جی و اپل بر سر تولید گوشی‌های تاشو و نمایشگرهای اقتصادی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی هوشمند گوشی گیمینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۳۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل


به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار شهرستان زابل، گفت: به منظور افزایش تعاملات و در راستای هوشمندسازی این شهرستان، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان شهرداری و شرکت مخابرات با موضوع روند توسعه طرحه فیبرنوری و نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان منعقد شد.
ملاشاهی در جلسه تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان شهرداری و شرکت مخابرات، افزود: توسعه زیرساخت‌ها یکی از اصلی‌ترین پایه‌های توسعه و پیشرفت هر منطقه‌ای است و یکی از این زیرساخت‌ها در حوزه ارتباطات است.
وی با اشاره به شتاب طرح ملی فیبرنوری مشترکان خانگی ادامه داد: با برنامه ریزی و سیاست‌های دولت سیزدهم و تاکید استاندار سیستان وبلوچستان هر روز شاهد توسعه و پیشرفت در تمامی عرصه‌ها در این استان هستیم و امروز نیز طرح ملی فیبر نوری مشترکان خانگی برای دومین بار در شهر زابل در حال اجراست.

دیگر خبرها

  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • کدام مونتاژ گوشی‌های سامسونگ بهتر است؟ (چین، ویتنام یا هند)
  • ربات هوشمند خودروسازی چینی چری رونمایی شد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا