Web Analytics Made Easy - Statcounter

چارلی موسندا برای ماندن در چلسی پیشنهاد رایگان بازی کردن را به این باشگاه داده است

  چارلی موسوندا وینگر اهل بلژیک همزمان با ادن هازارد در سال 2012 به چلسی پیوست و اکنون 25 ساله است. این بازیکن به دلیل مصدومیت هایی که درگیرشان شده تاکنون نتوانسته توانایی های خود را ثابت کند.

به گزارش طرفداری به نقل از میرر، چارلی موسوندا اولین بازی خود برای تیم بزرگسالان را زیر نظر آنتونیو کونته در کامیونیتی شیلد مقابل آرسنال انجام داد و یک ماه در لیگ کاپ توانست اولین بار برای چلسی گلزنی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال به دلیل مصدومیت ها این بازیکن نتوانست عملکرد خوبی داشته و اکنون که در چند ماه پایانی قراردادش شرایط سختی را می گذراند. او در این مصاحبه درباره شرایطش در چلسی گفت:

هدف من همیشه این بوده است که برای چلسی بازی کنم. همیشه با خود می گفتم یا به اندازه کافی خوب نیستم و می روم یا به من می گویند که باید از باشگاه بروی. هر کاری که می توانستم انجام دادم. تا جایی که در توانم بود تلاش کردم تا به آمادگی بدنی مناسب برسم و بخشی از تیم اول در تمرینات باشم. من بسیار به این خوشبین هستم.

 موسوندا در مورد تمدید قرارداد:

 من با پیتر چک صحبت کردم و او به طور واضح به من توضیح داد که یک سال دیگر از قراردادت باقی مانده است و اگر شرایط را قبول نکنی باشگاه به تو اجازه نخواهد داد که به صورت قرضی جای دیگری بروی. به من پیشنهاد داده شد تا 50 درصد از دستمزدم کاهش پیدا کند و سال اخر قراردادم با چلسی به 2 قسمت تقسیم شود سپس در بخش اول آن می توانم به صورت قرضی به باشگاه دیگری بروم.

 موسوندا در پیش فصل، در یک بازی دوستانه مقابل ویموث از تیم کنار گذاشته شد و از این حرکت توماس توخل ناامید شد و بعد از این بازی با آن 2 در اینباره صحبت کرد. او در مورد این گفت و گفت:

 صحبت اولیه من با آن ها این بود که اینجا بمانم و در تیم باشم. تا زمانی که بتوانم نشان دهم چه توانایی هایی دارم به چیز دیگری اهمیت نمی دهم. من با سرمربی صحبت کردم و گفتم حتی رایگان بازی خواهم کرد و اگر عملکردم خوب باشد می توانیم درباره تمدید قرارداد صحبت کنیم. بحث قرارداد نیست پس از بازی نکردن مقابل ویموث ناامید شدم. موضوع پول نیست. یا آنقدر خوب هستم یا خوب نیستم که برای چلسی بازی کنم.

 

اخبار داغ 

فیلم پیشنهاد بی‌شرمانه به دنیا جهانبخت فوری: AFC هفده ایراد از پرسپولیس گرفت، 15 ایراد از استقلال قابوسنامه دکتر شهاب دانش بنیان + فیلم از گاف جدید رییس فدراسیون تلاش اسپانیایی ها برای جلوگیری از حضور الزلزولی در تیم ملی مراکش / بین اسپورت چالهان اوعلو: کیفیت اینتر از میلان بیشتر است؛ نمی توانم خودم را با مسی مقایسه کنم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۳۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، چلسی با توجه به پیروزی ۱-۰ در دیدار رفت در خانه بارسلونا، به بلوگرانا اجازه داد توپ را در اختیار داشته باشد و به دفاع رفت. فرصت‌های زیادی برای بارسلونا به ارمغان می‌آمد.

در یکی از این موقعیت‌ها آیتانا بونماتی، بهترین بازیکن زن در سال گذشته، با یک ضربه زیبا بارسا را به برتری رساند و نتیجه را در مجموع مساوی کرد.

بعد از این گل بازی بازتر شد. در دقیقه ۳۰ سلما پارایوئلو مانند بازی رفت یک موقعیت عالی به‌دست آورد اما آن را هم از دست داد و بازی ۲-۰ نشد.

چلسی هم صاحب موقعیت شد. لئوپولز از فاصله شش متری دروازه از گلزنی ناکام ماند و توپ به تیر افقی برخورد کرد.
در نیمه دوم، نوسکن، بازیکن ملی‌پوش هم توپ را به تیر زد تا نتیجه بازی عوض نشود.
اندکی بعد، کادیشا بوکانن، مدافع میانی چلسی، دومین کارت زردش را در پنج دقیقه گرفت. چلسی از آن پس با یک بازیکن کمتر در زمین حضور داشت. سپس رولفو در دقیقه ۷۵ از روی نقطه پنالتی بارسا را به گل دوم رساند.

در ادامه آبی‌ها از تحت فشار قرار دادن بارسلونا ناکام ماندند تا تیم اسپانیایی با کامبک و شکست دادن چلسی در استمفوردبریج به فینال چمپیونزلیگ صعود کند.

دیگر خبرها

  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • گزارش روزنامه شهرداری تهران درباره یک شغل جدید با عنوان «یک زندگی سگی»!
  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ