Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه روابط عمومی این اداره کل ، ابوطالب گرایلو افزود که این شناورها در آب های ساحلی شهرستان رامسر غربی ترین نقطه استان تا  فرح آباد ساری  فعالیت دارند و در فصول بهار و تابستان برای ارائه خدمات مطلوب تر به افراد گرفتار در دریا به کار گرفته می شوند.

وی با اظهار این که شناورهای تجهیز شده در مجموعه های گردشگری ساحلی خصوصی فعالیت دارند ، از آموزش امداد و  نجات به مالکان این شناورها خبر داد و گفت که امکاناتی مانند چراغ قوه ، آرم ، پرچم جست و جو و نجات دریایی ، بادگیر ، کلاه ، بویه نجات ، لباس همیار ناجی و پتوی مخصوص در اختیار آنان قرار گرفته است تا بتوانند در زمان بروز سوانح همکاری لازم را داشته باشند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرایلو افزود: مرکز جست و جو نجات دریایی بندر نوشهر با شماره  تماس « ۱۵۵۰ » به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به حادثه دیدگان در زمان بروز سوانح دریایی در این استان است .

غرق شدگی ، گرفتار شدن افراد ماهیگیر در زمان طوفانی شدن دریا ، مصدوم شدن افراد براثر برخورد جت اسکی ، سقوط هواپیماهای فوق سبک در دریا از مهم ترین سوانح دریایی است که در آب های ساحلی مازندران تاکنون رخ داده است.

اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در شهرستان نوشهر مستقر است .

استان مازندران بیش از ۴۰۰ کیلومتر محدوده ساحلی  دارد. 

برچسب‌ها نوشهر دریای خزر منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوشهر دریای خزر منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر نوشهر دریای خزر منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۳۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه شناورهای نظامی ایران در سواحل خلیج فارس

دیگر خبرها

  • مرزبانی باید به سیستم‌های رصد و پایش الکترونیک دریا مجهز باشد
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه و پیشرفت همه جانبه جامعه می‌شود
  • کاهش ۲ متری تراز آب دریای خزر طی ۲۰ سال گذشته
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه جامعه می‌شود
  • (تصاویر) شگفت‌انگیزترین اکتشافات در دل دریاها؛ از خوک باربی تا مارماهی کور ژلاتینی
  • رژه شناورهای نظامی ایران در سواحل خلیج فارس
  • پیشرفت دریایی در کشور هند و پروژه عظیم ساگارمالا
  • توانایی ایران در وصل شدن گذر جنوب شرق به اروپای شرقی
  • هشدار دانشمندان در مورد «سندرم غرق شدگی» شهر‌های ساحلی جهان 
  • شرنگ شیرابه در کام خزر