Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ ، تعمیر تلویزیون ال جی در منزل و تعمیر تلویزیون سونی در منزل ، از مهمترین خدمات امداد تی وی است. تعمیر تلویزیون در امداد تی وی با گارانتی و تعرفه ای اتحادیه، انجام می شود.

به گزارش برنا، تلویزیون سونی یکی از بهترین برندهای موجود در بازار است که از کیفیت صدا ، کیفیت تصویر، مصرف بهینه انرژی ، ویژگی های هوشمند و غیره برخوردار است ، اما گاهی اوقات با مشکلات و خرابی های روبرو می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که دارای تلویزیون سونی بوده و یا قصد خرید این برند را دارید بهتر است با خرابی های شایع تلویزیون ‌سونی آشنا بوده و بدانید که در صورتی که با این مشکلات روبرو شدید چه کاری باید انجام دهید. 

رایج ترین خرابی های تلویزیون سونی ۱. خاموش و روشن شدن تلویزیون به صورت تصادفی

اگر تلویزیون سونی شما به صورت تصادفی خاموش و روشن می شود ممکن است لازم باشد یک تنظیم مجدد نرم افزاری برای تلویزیون های اندروید یا تنظیم مجدد برق برای تلویزیون های معمولی و غیر اندروید انجام دهید.

- برای تلویزیون های اندروید سونی در حالی که کنترل را به سمت دستگاه تلویزیون گرفته ‌اید دکمه خاموش و روشن را از روی کنترل نگه دارید . با این کار تلویزیون در ۶۰ ثانیه دوباره راه اندازی می شود ، در صورتی که راه اندازی مجدد انجام نشد دکمه خاموش و روشن را از روی کنترل نگه دارید تا مراحل راه اندازی به صورت مجدد انجام شود.

در صورت ادامه مشکل ، باید ، برای به روز رسانی سیستم عامل تلویزیون اقدام کنید و یا از یک تعمیرکار متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

- برای تلویزیون های غیر اندرویدی ، تلویزیون را خاموش کرده و سیم برق را از پریز جدا کنید و بگذارید حداقل یک دقیقه از پریز برق جدا بماند .

سپس تلویزیون را دوباره به پریز برق متصل کنید و دستگاه را روشن کنید .

اگر مشکل همچنان ادامه داشت از یک مرکز معتبر تعمیر تلویزیون کمک بگیرید.

۲. چشمک زدن ال ای دی در تلویزیون

اگر تلویزیون شما مرتباً چشمک می زند به این معنی است که تلویزیون نیاز به تنظیم مجدد دارد.

۳. عدم کار کردن کنترل از راه دور دستگاه

برای برطرف کردن این مشکل که یکی از رایج ترین خرابی های تلویزیون سونی می باشد قبل از اقدام به هرگونه عیب یابی ابتدا مطمئن شوید که کنترل دارای باتری‌های نو است.

با فرض اینکه باتری‌های کنترل کاملا شارژ هستند اما هنوز با یک واکنش کند کنترل از راه دور دستگاه مواجه هستید باید ریموت را تنظیم کنید.

برای این کار باتری را از کنترل خارج نموده و سپس دکمه روشن و خاموش را برای ۳ ثانیه فشار دهید و پس از آن باتری را به جای خود برگردانید ‌.

اگر متوجه شدید که پایه باتری ها کثیف است باید آنها را کاملاً تمیز کنید..

۴.  تلویزیون بدون تصویر است.

در صورتی که تلویزیون شما تصویری را نمایش نمی دهد اولین کاری که باید انجام دهید فشار دادن دکمه صفحه اصلی (Home screen) است.

در صورتی که صفحه اصلی ظاهر می ‌شود ، باید اتصالات بین دستگاه های خارجی را بررسی کنید و از قطع نبودن آنها اطمینان حاصل کنید یا در صورت تماشای کانال های تلویزیونی قطعی سیگنال را بررسی کنید.

اما اگر صفحه اصلی ظاهر نشود ، احتمال زیادی وجود دارد که خود نمایشگر دارای مشکلی باشد که این مشکل باید توسط تکنسین های ماهر و متخصص بررسی شود.

۵. تلویزیون بدون صدا است.

اگر هیچ صدایی از تلویزیون خود احساس نمی کنید باید بررسی کنید که خروجی صدا به کجا هدایت می شود .

برای این کار از طریق منوی تنظیمات می توانید به این گزینه دسترسی پیدا کنید . در اینجا شما می توانید خروجی صدای تلویزیون خود را انتخاب کنید ، اگر صدای تلویزیون خود را به بلندگوهای مختلف برای برنامه های مختلف هدایت کنید ، مناسب است .اگر از هدفون استفاده می کنید برخلاف سایر دستگاه هایی که به طور خودکار هنگامی که به جک هدفون وصل می شوند تغییر می کنند ، برخی از تلویزیون‌های سونی باید برای هدایت به هدفون تنظیم شوند .

۶.  مشکلات بروزرسانی فریمور

یکی دیگر از رایج ترین مشکلات تلویزیون سونی این است که دستگاه بعد از به روز رسانی فریمور کار نمی کند. شما می توانید این مشکل را از طریق ریست کردن دستگاه حل کنید . 

۷. عدم عملکرد آپ 

اگر آپی که روی تلویزیون نصب کرده‌اید کار نمی کند می توانید حافظه پنهان و داده‌ها را پاک کنید . برای پاک کردن حافظه پنهان و داده‌ها به تنظیمات رفته و گزینه System Apps را از فهرست برنامه ها انتخاب کنید .

روی پاک کردن حافظه پنهان کلیک نموده و بررسی کنید که آیا آپ کار می کند یا خیر ؟ اگر کار نمی کرد داده‌ها را نیز پاک کنید.

در صورت عدم موفقیت آپ را حذف نصب کنید و سپس تلویزیون خود را دوباره راه اندازی کنید و آپ را دوباره نصب کنید.

۸. اپ برای تلویزیون سونی در دسترس نیست.

اگر به دنبال برنامه خاصی هستید که در آپ استور ظاهر نمی شود به این معنی است که در دسترس نیست .

فروشگاه گوگل پلی برای تلویزیون های سونی فقط برنامه‌های قابل نصب را نشان می دهد.

۹. تصویر تلویزیون فریز (ثابت)‌ می شود.

اگر تصویر در تلویزیون سونی ثابت می ماند ، باید این مشکل را از طریق بازنشانی نرم افزار برای تلویزیون های اندروید یا تنظیم مجدد پاور یا برق برای تلویزیون های غیر اندروید برطرف کنید.

امداد تی وی  مرکز تعمیر تلویزیون در منزل 

در صورتی که بعد از انجام هر یک از موارد بالا موفق به بر طرف کردن مشکلات تلویزیون خود نشدید می توانید با امداد تی وی تماس بگیرید. این مرکز دارای بیش از ۳۰ سال سابقه و تجربه کاری در زمینه تعمیر انواع مدل ها و برندهای مختلف تلویزیون بوده و می تواند مشکلات دستگاه را به سادگی برطرف کند.

نمایندگی تعمیر تلویزیون  سامسونگ ، تعمیر تلویزیون ال جی در منزل  و تعمیر تلویزیون سونی در منزل ، از مهمترین خدمات امداد تی وی است. تعمیر تلویزیون در امداد تی وی با گارانتی و تعرفه ای اتحادیه، انجام می شود.

۰۹۳۳۵۰۵۱۲۱۲ – ۶۶۹۷۱۲۱۲ -۰۲۱

www.emdadtv.com

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تلویزیون سونی امداد تی وی برای تلویزیون تعمیر تلویزیون تلویزیون سونی تلویزیون خود خاموش و روشن امداد تی تنظیم مجدد راه اندازی بررسی کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۴۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش بی سابقه باران در روستای قطرم بافق

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در روستای قطرم بافق ۶۵ میلیمتر باران از ساعت ۶ و نیم روز چهارشنبه تا ساعت ۱۱ امروز پنجشنبه باریده است.   در این روستا از ابتدای اردیبهشت ماه تا کنون بیش از ۷۱ میلی متر باران باریده است.   دهقان فرماندار بافق گفت: این بارندگی باعث طغیان رودخانه و خساراتی به این روستا شده و ارتباط تلفنی و برق روستا را قطع کرده است.   او افزود: همچنین باعث خرابی جاده ورودی این روستا، شکسته شدن منبع آب و خرابی مزارع شده است.   دهقان بیان کرد: اعضای ستاد مدیریت بحران به موقع وارد عمل شده است تا به کمک روستاییان بیاید و شرایط روستا را به حالت عادی برگرداند.   او خاطرنشان کرد: در حال حاضر ورودی این روستا و روستای شادکام بسته است، اما با عادی شدن شرایط باز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور
  • برندگان جوایز عکاسی جهانی سونی ۲۰۲۴ /از عقیم‌سازی اجباری تا متروکه‌های آلوده به تشعشعات اتمی
  • امبید به رکورد آیورسن اسطوره‌ای رسید
  • بارش بی سابقه باران در روستای قطرم بافق
  • نزدیکی نگاه به حجاب در اسلام و مسیحیت
  • سرقت برای انتقام!
  • (تصاویر) اسکناس دوره ناصرالدین شاه قاجار چه بود و ارزش آن چقدر بود؟
  • نحوه رفع نشتی لوله آب که لوله کش‌ها به شما نمی‌گویند (فیلم)
  • علائم ورم معده یا گاستریت چیست؟
  • عکس| خرابی‌های وحشتناک در خان یونس/ رژیم صهیونیستی این منطقه را با خاک یکسان کرد