Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه اوکراینی از تمایل یک باشگاه در دسته یک این کشور برای جذب اللهیار صیادمنش خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تنها چند روز دیگر قرارداد قرضی اللهیار صیادمنش و زوریا لوهانسک به پایان می‌رسد و جدایی بازیکن ایرانی از این تیم قطعی است. در قرارداد زوریا و باشگاه اصلی اللهیار یعنی فنرباغچه، بندی برای حق خرید دائمی او گنجانده شده بود که تیم زوریا تا پیش از ۳۰ دسامبر ۲۰۲۱ با پرداخت ۳ میلیون یورو این انتقال را دائمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود درخشش صیادمنش در لباس زوریا، اما این تیم قادر به پرداخت مبلغ ذکر شده به تیم ترکیه‌ای نبود و حالا بازیکن ایرانی باید به ترکیه بازگردد تا تکلیف او برای فصل بعد مشخص شود، اما یک رسانه اوکراینی از احتمال ماندگاری صیادمنش در فوتبال این کشور خبر داد.

وب سایت football gazeta اوکراین با انتشار خبری نوشت که تیم متالیست خارکف می‌تواند صیادمنش را از فنرباغچه خریداری کند و این بازیکن ایرانی به جای بازگشت به فوتبال ترکیه، به بازی در اوکراین ادامه دهد.

تیم فوتبال متالیست خارکف در دسته یک اوکراین و یک سطح پایین‌تر از لیگ برتر این کشور حضور داشته و هم اکنون با ۵۳ امتیاز از ۲۰ بازی و ۱۱ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم، در صدر جدول رده بندی قرار دارد و با توجه به اینکه ۱۰ هفته تا پایان فصل باقی مانده و فاصله آن‌ها با تیم سوم نیز ۲۰ امتیاز است، به نظر می‌رسد صعود متالیست به لیگ برتر اوکراین قطعی باشد.

این وب سایت در ادامه گزارش خود نوشته است: متالیست خارکف به این مهاجم ایرانی علاقه‌مند است و برای خرید او، با باشگاه ترکیه‌ای فنرباغچه تلاش خواهد کرد. باشگاه اوکراینی قصد دارد پیشنهادی ۳ میلیون یورویی را ارائه کند، اما آماده است تا در مورد قیمت صیادمنش با طرف مقابل صحبت کند.

پیشتر، از اندرلخت بلژیک به عنوان یکی از تیم‌های خواهان صیادمنش نام برده می‌شد و باید دید سرنوشت این بازیکن ایرانی به کجا خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: الهیار صیادمنش تیم فوتبال زوریا تیم فوتبال فنرباغچه بازیکن ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۴۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت گولر در رئال مادرید با درخشش در بازی گذشته تیمش کمی بهتر شده است. او در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان ۲۰۲۳ به عضویت رئال مادرید درآمد اما مصدومیت‌های پشت سر هم باعث شد او از ترکیب دور بیفتد.

پس از مدتی که او از بند مصدومیت رها شد، نتوانست اعتماد کارلو آنچلوتی را به‌دست بیاورد و تبدیل به بازیکنی نیمکت‌نشین شد. در حالی‌که شایعات زیادی در مورد جدایی او در تابستان ۲۰۲۴ به گوش می‌رسید، اما گل او برابر رئال سوسیه‌داد و سپس مصاحبه کارلو آنچلوتی که تایید کرد گولر رئال را ترک نمی‌کند، همه چیز را تغییر داد.

این ستاره ترکیه‌ای در مصاحبه جدیدی در مورد هدفش در این فصل صحبت کرد. او گفت:«ما در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستیم ‌و به قهرمانی در این رقابت بسیار نزدیک شده‌ایم. بدم نمی‌آید در این بازی‌ها تاثیرگذار باشم و به پیروزی و به قهرمانی تیمم کمک کنم. می‌خواهم اولین بازیکن ترکیه‌ای باشم که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد.»

رئال در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف بایرن مونیخ برود. آنها این هفته در دور رفت در ورزشگاه آلیانز آرنا مهمان تیم مونیخی هستند.

دیگر خبرها

  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • دوئل جنگنده‌ها؛ افعی آمریکایی بهتر است یا مهاجم روسی؟
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای یا قصۀ شمس و مولانا؟
  • تداوم همکاری رم با سردار آزمون در گروی کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد