Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ فینال این دوره از رقابت‌ها امروز پس از ۲ هفته جدال با ۱۳۸ تیم، بین تیم وانسی و نیرو تابلوریلی البرز در زمین شماره سه مجموعه ورزشی المپیک کیش برگزار شد.

تیم پوشاک وانسی که یک بار در لیگ تنیس ایران قهرمانی را تجربه کرده است در این رویداد با ترکیب هرنان کازانوا بازیکن آرژانتینی، علی یزدانی، امیرحسین بادی و ارسلان قمی با مربیگری مهدی بهزادپور حاضر شد و ترکیب تیم نیرو تابلوریلی البرز را ماداراش از مجارستان،  سینا مقیمی، سام‌مقدم و با مربیگری صابر رستم‌پور تشکیل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فینال انفرادی به تساوی کشید

نخستین دیدار انفرادی فینال بین سینا مقیمی از نیروتابلو ریلی البرز و هرنان کازانوا بازیکن آرژانتینی از پوشاک وانسی در زمین شماره سه برگزار شد که با نتیجه دو بر صفر به نفع بازیکن آرژانتینی از پوشاک وانسی پایان یافت.

دیدار انفرادی دوم هم بین ماداراش  مجاری از نیرو تابلو ریلی البرز و  علی یزدانی از پوشاک وانسی برگزار شد که در نهایت ۲ بر صفر به نفع بازیکن مجاری پایان یافت.

در مجموع دیدارهای انفرادی با نتیجه یک بریک پایان یافت.

برتری البرز دیدارهای ٢ نفره و قهرمانی

در ادامه و با پایان دیدارهای انفرادی، رقابت‌های ۲نفره برگزار شد.

در ترکیب دوبل، امیرحسین بادی یکی از مطرح‌ترین تنیسورهای کشور و هرنان کازانوا از تیم پوشاک وانسی برابر سینا مقیمی و ماداراش از تابلو ریلی البرز قرار گرفتند.

ست نخست به نفع پوشاک وانسی پایان یافت اما ست دوم ریلی البرز به پیروزی رسید و در مجموع نتیجه به تساوی و ست سوم کشید.

در نهایت نماینده البرز به برتری دو بر یک رسید و قهرمان شد.

همچنین در حاشیه فینال، امیر جدیدی بازیگر فیلم قهرمان و بازیکن تیم دماوند هم حضور داشت.

جام حذفی تنیس باشگاه‌های مردان کشور از ۲۰ آذر ماه با حضور ۱۳۸ تیم به میزبانی جزیره کیش آغاز شد که در مرحله مقدماتی  ۴۸ تیم در ۱۲ گروه چهار تیمی به مصاف هم رفتند. پس از جدال در مرحله گروهی، ۹۴ تیم به مرحله دوم جام‌حذفی راه یافتند که در قالب ۲۴ گروه رقابت کردند تا در نهایت ۳۲ تیم در جدول اصلی قرار گرفتند.

بر این اساس از ۳۲ تیم راه یافته به جدول اصلی  ۱۶ دیدار طی روزهای ۲۹ و ۳۰ آذر برگزار شده است که در نهایت ۱۶ تیم به مرحله بعد راه یافتند و با قرار گرفتن هشت تیم در جدول اصلی، روز گذشته نیمه‌نهایی رقابت‌ها برگزار شد و امروز با قهرمانی البرز پایان یافت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کیش تنیس تنیس فدراسیون تنیس کیش پوشاک وانسی ریلی البرز پایان یافت برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۴۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته دور یک هشتم نهایی پیکارهای جام حذفی به اتمام رسید که شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک، مهمترین اتفاق این دور از پیکارها بود تا سرخ پوشان نیز به مانند رقیب دیرینه خود، از دور مسابقات کنار بروند.

با برگزاری این پیکارها، حالا تیم های راه یافته به دور بعدی مسابقات، در انتظار مشخص شدن حریفانشان هستند. طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات، قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام‌ حذفی روز دوشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

آنگونه که از قبل و توسط سازمان لیگ و کمیته برگزاری مسابقات جام حذفی اعلام شده بود، مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات روزهای ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

پیش از این نیز مهدی تاج اعلام کرده بود که فدراسیون فوتبال قصد دارد تا بازی فینال را در کرمان برگزار کند.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می‌رود
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم