Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-02@14:48:20 GMT

هیات مذاکره‌کننده ایران دوشنبه وارد وین می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۴۴۳۴

هیات مذاکره‌کننده ایران دوشنبه وارد وین می‌شود

به گزارش ایسنا، قرار است هشتمین دور مذاکرات احیای برجام و لغو تحریم ها روز دوشنبه هفته جاری در وین در سطح معاونان وزیران خارجه ایران و ۱+۴ آغاز شود.

به گفته انریکه مورا، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام دور هفتم منطق و هدف مخصوص به خود را در سه مرحله داشت:

۱. وارد کردن هیات جدید مذاکره کننده ایران در مذاکراتی ادامه دار و نسبتا کامل از نظر رویه امور؛

۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مذاکره درباره ایده‌های جدید بالقوه دولت جدید[ایران]؛

۳. بررسی این که آیا هر یک از هیات‌های مذاکره کننده دیگر مایلند این ایده‌ها در متن اصلی، _مبنای پذیرفته شده برای نتیجه نهایی مذاکرات وین_ بگنجانند یا نه. 

به نظر می آید اکنون دو طرف مبنای مشترکی دارند هر چند که انریکه مورا اعلام کرده است "فصل لغو تحریم‌های ایران در منطق درونی‌اش کمی متفاوت است".

علی باقری کنی مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات وین هم درباره دور هفتم مذاکرات گفته بود: در دور هفتم مذاکرات رویکرد خود نسبت به پیش‌نویس‌های شش دور گذشته را مطرح کردیم. مجموعه۱+۴ بعد از یک هفته مذاکرات فشرده با رویکرد ایران که در پیش نویس مطرح کردیم، موافقت کرد. اکنون دو پیش نویس جدید داریم؛ یکی درخصوص برداشت تحریم ها و دومی درخصوص اقدامات هسته ای. این دو پیش نویس اساس مذاکرات در دور جدید خواهند بود. 
انتهای پیام

منبع: الف

کلیدواژه: مذاکره کننده پیش نویس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۴۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مرسدس به مذاکره با فرستاپن

مقام ارشد تیم مرسدس بنز آلمان به خبر مذاکره پنهانی با مکس فرستاپن، راننده ردبول واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ایندپندنت؛ توتو وولف، رئیس تیم مرسدس بنز در مورد گزارش‌های منتشر شده مبنی بر مذاکرات ادعایی خود با نمایندگان مکس فرستاپن اظهارنظر کرد.

توتو وولف گفت: نه، این یکی از شایعات است. مردم درباره اتفاق‌هایی که در پشت صحنه با رانندگان می‌گذرد، داستان می‌سازند، اما این چیزها باید پشت درهای بسته بماند. هر چیزی که علنی شده، در واقع نادرست است.

فرستاپن: استون مارتین به دنبال قهرمانی با آلونسو است

پیش از این پورتال F1-Insider اطلاعاتی در مورد مذاکرات مکس فرستاپن راننده ردبول و تیم مرسدس منتشر کرده بود. علاوه بر این، گزارش شده است که پدر فرستاپن و مدیر برنامه‌اش  و از سوی تیم آلمانی توتو وولف و جیمز رتکلیف در این جلسه حضور داشتند.

لوئیس همیلتون راننده کنونی مرسدس در پایان فصل جاری فرمول یک به فراری ایتالیا خواهد پیوست. مکس فرستاپن، قهرمان سه فصل متوالی فرمول یک و صدرنشین رده‌بندی فصل جاری این مسابقات یکی از گزینه‌های بالقوه جایگزینی همیلتون در مرسدس محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مذاکره هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف با فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • هواشناسی ایران| بارش باران در اغلب مناطق کشور / ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • انتقاد از زیاده خواهی برخی طرف های مقابل در مذاکرات | جزئیات گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با بورل پیش از سفر گروسی
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • واکنش مرسدس به مذاکره با فرستاپن
  • زمان حراج جدید سکه مشخص شد
  • تران آن هونگ رییس داوران جشنواره فیلم شانگهای ۲۰۲۴ شد
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت