Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه تراکتور، به دنبال نتایج ضعیف هفته‌های اخیر تراکتور و گلایه و نگرانی هواداران، بنا به درخواست کانون هواداران از مدیرعامل باشگاه، امروز (شنبه ۴ دی) جلسه‌ای با «زونیمیر سولدو» برگزار شد.

در این جلسه که با حضور میر معصوم سهرابی، مدیرعامل باشگاه تراکتور به همراه معاون فرهنگی، رئیس کانون هواداران و مدیر این تیم برگزار شد، نگرانی و دغدغه هواداران در رابطه با شرایط تیم به سولدو منتقل و از وی درخواست شد که برای رفع کاستی‌ها، بهبود شرایط، رفع نقاط ضعف، برطرف شدن دغدغه هواداران و در نهایت حضور قدرتمند در ادامه مسابقات تدابیری اتخاذ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم تراکتور از زمان روی کار آمدن این مربی کروات در هفت بازی فقط هشت امتیاز کسب کرده و با شکست در ضربات پنالتی دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل مس رفسنجان از دور این رقابت‌ها هم کنار رفته است.

انتهای پیام/ 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۴۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصلح: تبریک می‌گویم به هواداران تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، تراکتور در خانه، ذوب آهن اصفهان را در ضربات پنالتی از پیش رو برداشت.

شایان مصلح، مدافع چپ ذوبی‌ها که از این شکست ناراحت بود مصاحبه کوتاهی در میکسدزون انجام داد.

مصلح در پاسخ به اینکه علی‌رغم بازی خوب باختند گفت: خسته نباشید می‌گویم به دو تیم بازی جانداری بود و تبریک می‌گویم به تراکتوری‌ها و هواداران‌شان.

دیگر خبرها

  • هشدار به مدیران بابت حجاب اعضای خانواده‌شان!
  • درخواست بایرن از هواداران: همه قرمزپوش باشید!‏
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • دادرس: استقلال بابت حکم کمیته انضباطی نمی‌تواند اعتراض کند/محرومیت حسینی و اسماعیلی فر قطعی است
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت
  • نگرانی از هجوم گردوغبار به ۴ استان
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و سپاهان
  • مصلح: تبریک می‌گویم به هواداران تراکتور
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و گل‌گهر