Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،علیرضا قاسمی فرزاد, استاندار همدان در ستاد مشترک ملی و استانی مدیریت بیماری کرونای استان همدان گفت: سویه اومیکرون هنوز وارد استان نشده، اما سرایت آن به سرعت رو به افزایش است، زیرا از ۸۰ کشور جهان در مدت یک هفته به ۱۱۰ کشور رسیده و پیام ناخوشایندی را دنیا به ما داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه سرایت سویه اومیکرون ۴ برابر سویه دلتاست افزود: در کشور ۸ مورد اومیکرون شناسایی شده که رعایت دستورالعمل‌ها باید جدی‌تر گرفته شود و برای یک ایمنی فراگیر تزریق دوز سوم مورد تاکید است.

استاندار همدان تأکید کرد: در همدان نوبت دوز اول ۹۲ درصد، نوبت دوم ۷۸ درصد و نوبت سوم ۸ درصد انجام شده که فوتی کرونای همدان در ۵ روز متوالی صفر بوده و تاکید بیشتر بر تزریق دوز سوم واکسن و رعایت شیوه نامه های بهداشتی است.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه به طور قطع رعایت شیوه نامه‌ها کمک بزرگی در کاهش مبتلایان و فوتی‌های استان داشته است، تصریح کرد: به جز شهرستان کبودرآهنگ که در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد بقیه شهر‌های استان آبی هستند.

او بیان کرد: باید شیوه نامه‌ها در مدارس و مکان‌های مذهبی به درستی رعایت شود و از تهویه مناسب برخوردار باشند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی همدان هم در ادامه گفت: صیانت و مراقبت از آمار‌های کنونی و اصل تقویت واکسیناسیون به ویژه دوز سوم از اولویت‌های شیوه نامه‌های بهداشتی است که در کنار آن زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی هم باید در نظر داشت

محمدمهدی مجذوبی با بیان اینکه در استان کیت تشخیص اومیکرون وجود دارد و جای نگرانی نیست، افزود: تعداد مراجعان سرپایی در ۲۴ ساعت گذشته ۲۶۶ نفر بوده و ۵۴ نفر در بیمارستان ها بستری شده اند و از این تعداد۱۴ نفر قطعا به کرونا مبتلا هستند. 

در این نشست همچنین خانم دکتر ترکمان به عنوان معاون بهداشتی جدید دانشگاه علوم پزشکی همدان معرفی شد.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد مقابله با کرونا ویروس کرونا شیوه نامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۴۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی

(تصاویر) مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی

دیگر خبرها

  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • شیوه‌ای مناسب برای کاهش وزن
  • یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی برای سومین روز متوالی
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • رعایت نشدن قانون بکارگیری نیرو در بخشی از شعبه‌های دادگستری
  • (تصاویر) مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان