Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از androidpolice، تلگرام در حال کار بر روی اضافه کردن واکنش‌های ایموجی شبیه iMessage است. اطلاعات نشان می‌دهد که این شرکت روی توانایی مخفی کردن اسپویل‌ها کار می‌کند. ویژگی واکنش‌ به پیام مخاطبین نیز راه خود را به نسخه بتای iOS این برنامه باز کرده است. این برنامه یک مجموعه پیش فرض از ۱۱ ایموجی واکنش را در دسترس قرار داده که اشتراک گذاری احساس شما در مورد یک پیام را آسان‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایموجی‌هایی از جمله قلب، خنده. با این قابلیت در گروه‌ها، می‌توان دید چه کسی با کدام ایموجی نسبت به پیام شما واکنش نشان داده است. مدیران می‌توانند این ویژگی را بر اساس هر گروه یا هر کانال غیرفعال کنند. همچنین می‌توان تنها به بخش کوچکی از این ایموجی‌های واکنشی اجازه فعالیت داد.

هر یک از واکنش‌ها با یک انیمیشن همراه است.  همچنین در ادامه تعداد زیادی انگشت شست با رنگ‌های متفاوت عکس‌العمل نشان می‌دهند. تا کنون این امکان فقط در نسخه آزمایشی iOS تلگرام دیده شده است. اما احتمالا تلگرام به زودی آن را برای همه پلتفرم‌های خود از جمله اندروید عرضه خواهد کرد. از این گذشته، تلگرام یک پیام رسان چند پلتفرمی است که تمام تلاش خود را برای اطمینان از برابری ویژگی‌ها در تمام سیستم عامل‌ها انجام می‌دهد. بسیاری از سرویس‌های دیگر از مدت‌ها قبل از ویژگی واکنش به پیام پشتیبانی می‌کردند. فیسبوک و فیسبوک مسنجر رایج‌ترین نمونه‌ها در این زمینه هستند. سایر پلتفرم‌ها مانند Slack، Discord، Apple iMessage و Google Messages نیز اجازه واکنش به پیام‌های کاربران را می‌دهند.

بیشتر بخوانید

تلگرام روی ویژگی مخفی سازی محتوای پیام ها کار می کند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاربران تلگرام کاربران اندروید کاربران شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۴۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنجش قند خون با گلکسی واچ 7

ایتنا - طبق گزارش های جدید گلکسی واچ ۷ احتمالا با قابلیت رصد قند خون به بازار عرضه شود.
اخبار و گزارش‌های تازه‌ای درباره سری هفتم گلکسی واچ منتشر شده است. پیش‌بینی می‌شود این سری ساعت هوشمند سامسونگ شامل ۳ مدل باشد، حال آنکه سری‌های پیشین شامل دو دستگاه بوده‌اند. اکنون گزارشی جدید از کره جنوبی حاکی از آن است که یک ویژگی رصد سلامتی مهم احتمالا در این گجت پوشیدنی به کار می‌رود.

به گزارش ایتنا از مهر، طبق گزارش‌ها مذاکراتی درباره ویژگی‌های کلید رصد قند خون و یکپارچه سازی هوش مصنوعی در ساعت نیز انجام شده است.

پیش‌بینی می‌شود سامسونگ ویژگی رصد قند خون را در سری گلکسی واچ ۷ بگنجاند. بسیاری از تولیدکنندگان گجت های پوشیدنی از جمله اپل نیز مشغول کار روی این ویژگی رصد سلامتی و گنجاندن آن در دستگاه هایشان هستند این ویژگی برای بسیاری از افراد مبتلا به دیابت کمک حال است.

البته در بیانیه رسمی سامسونگ به گلکسی واچ ۷ اشاره ای نشده است. اما احتمال زیاد دارد قابلیت رصد قند خون در این محصول ارائه شود. همچنین باید منتظر ماند و دید آیا این برند کره جنوبی ویژگی مذکور را در تمام مدل ها ارائه می کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • واکنش جمشیدی به مقابله با دانشجویان آمریکایی
  • واکنش علیرضا بیرانوند به قهرمانی تیم ملی فوتسال + عکس
  • تاثیر عملیات وعده صادق بر اقتصاد
  • اقدام آفریقای جنوبی علیه صهیونیست‌ها نشان داد آرمان‌های نلسون ماندلا زنده است
  • سنجش قند خون با گلکسی واچ 7
  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • مارکوس تورام، فدریکو دی مارکو و داویده فراتزی و انجام چالش ایموجی / فیلم
  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»
  • دولت رئیسی با ۸ پاسخ عجیب به ضرب‌الاجل اقتصادی قالیباف واکنش نشان داد / دعوای مجلس و دولت شدت گرفت
  • AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا واکنش نشان داد