Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: برای تشدید مبارزه با قاچاق کالا پیشنهاد می شود جابجایی کالا توسط وانت بارها نیز مستلزم دریافت بارنامه شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جواد حق لطفی در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان که روز شنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: ارزیابی های نشان می دهد گاهی اوقات کالاهای قاچاق از حالت حجیم بودن خارج شده و به صورت کوچک و خرد شده با وانت جابجا می شود که به نظر می رسد این وضعیت باید مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در این سیستم حتما می تواند قاچاق کالا رخ دهد و برای پیشگیری از مشکلات این بخش بایستی سیستم ها را هوشمند و الکترونیکی کرده و ساماندهی وانت بارها نیز در دستور کار قرار گیرد.

حق لطفی تصریح کرد: حدود ۲۰ درصد کالاهایی که در استان تولید و یا جابجا می شود معمولا بدون بارنامه است که می تواند روزنه ای برای قاچاق باشد.

وی اضافه کرد: پیشنهاد می کنیم دریافت بارنامه برای وانت بارها در استان الزامی شود تا به صورت پایلوت و الگو بتوانیم این طرح را اجرا کنیم که در صورت موفق بودن نتایج آن می توان در سطح کشوری نیز آن را مطرح کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین بیان کرد: سخت افزار اجرای این طرح در استان خریداری شده و در صورت تصویب شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر  استان و تامین نرم افزارها آمادگی داریم وارد فاز اجرایی شویم.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا قاچاق ارز مشکلات راهداری و حمل و نقل استان قزوین شورای مبارزه با مواد مخدر قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۴۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان

سلمان امیری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حین گشت‌زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی استان به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند.

اوگفت: ماموران بلافاصله کامیون را متوقف کردند که در بررسی‌ها مشخص شد حامل ۲۰ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۶ میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در این رابطه کامیون توقیف و یک نفر دستگیر شد و پرونده در مرجع قضایی در حال رسیدگی است.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت اقتصادی کشور است، از مردم خواست برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی و قاچاق به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و سامانه ۰۹۶۳۰۰ اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • رونق حمل و نقل جاده‌ای کالا
  • رونق حمل و نقل جاده ای کالا
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل