Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، طبق اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان در ۲۴ ساعت گذشته از سوم تا چهارم دی، تعداد ۱۱۶ فرد مشکوک به کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه کردند که از این تعداد پنج نفر بستری شدند.
براساس گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان، هیچ موردی از فوت با تشخیص قطعی ابتلا به بیماری کوئید ۱۹ طی مدت مذکور در استان ثبت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در این مدت، ۶۱ نفر به عنوان مبتلای مثبت کرونا به صورت سرپایی شناسایی و ۱۶ بیمار مبتلا به ویروس کرونا با بهبودی نسبی از بیمارستان مرخص شدند.
طبق جدیدترین رنگ بندی سامانه ماسک، سمنان تنها شهرستان در وضعیت زرد و شهرستان‌های دامغان، شاهرود، گرمسار، سرخه، مهدیشهر، آرادان و میامی در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.
از چهارشنبه تا پنجشنبه دوم  دی ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، هزار و ۹۳۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۱۱ نفر از آنها بستری شدند.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا سمنان طرح واکسیناسیون کرونا علائم کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا سمنان کرونا ویروس کرونا سمنان طرح واکسیناسیون کرونا علائم کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۴۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس عرب پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از مرکز مبارزه با قاچاق فرماندهی انتظامی سمنان، از کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان با اشراف نیروی انتظامی خبر داد.

وی با بیان اینکه مأموران انتظامی شهرستان در پی گشت زنی‌های هدفمند به یک دستگاه کامیون مشکوک می‌شوند، افزود: این کامیون تانکر دار با دستور مأموران انتظامی متوقف و بازرسی از آن آغاز می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با بیان اینکه مأموران انتظامی با اشرافیت اطلاعاتی که دارند همواره عرصه را برای قاچاق بران تنگ کرده اند، تاکید کرد: در بازرسی از خودرو، ۱۸ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

عرب بیان کرد: کارشناسان ارزش این محموله را شش میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده است.

کد خبر 6094107

دیگر خبرها

  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • قطعی برق در ۸ شهرستان گیلان
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • سپاس از معلمان استان سمنان
  • کاهش پرشدگی مهمترین منبع آبی دامغان
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت