Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، محمودی معاون بهره برداری شرکت گاز  خراسان جنوبی گفت: در راستای اجرای مصوبه هیئت وزیران مبنی بر استفاده بهینه از گاز در سراسر کشور، مقرر شد از ۱۵ آبان ادارات استان در این طرح مورد پایش و بررسی قرار بگیرند.

وی گفت: از ۵ هزار و ۵۳۸ مورد بازدید از ادارات دولتی که تاکنون صورت گرفته، به ۱۵۰ اداره که مصرف گاز و دمای رفاه یعنی دمای ۱۸ تا ۲۱ درجه را در محل کار رعایت نکردند، اخطار قطع گاز داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی گفت: از ۱۵۰ مورد اخطار در بازدید دور دوم ۸ اداره مجدد مقررات را رعایت نکرده که به استانداری معرفی و گاز مصرفی آن‌ها قطع شد.

معاون بهره برداری شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: ادارات دولتی موظفند در ساعات غیر اداری و روز‌های تعطیل، سامانه‌های گرمایشی را خاموش کنند.

محمودی در خصوص ورود سامانه جدید بارشی و کاهش دمای هوا نیز گفت: در بخش خانگی نیز با توجه به افزایش ۱۵ درصدی مصرفی امسال نسبت به پارسال از مردم می‌خواهیم در روز‌های سرد آینده در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

وی گفت: از پرده‌های زخیم و پوشش مناسب در خانه استفاده کنند و ضروری است موتورخانه‌ها روی ۵۰ درجه تنظیم و از پنجره‌های دوجداره استفاده کنند و گرمایش اتاق‌های بلااستفاده رو قطع کنند.

معاون بهره برداری شرکت گاز  خراسان جنوبی گفت: در صورت عدم رعایت در مصرف گاز خانگی به مصارف گاز در بخش صنعتی نیز آسیب می‌رسد که این امر به تولید و اشتغال ضرر می‌رساند.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صرفه جویی در انرژی قطع گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۴۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند

معاون بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از تخلف عرضه خارج ازشبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در شهرستان بیرجند خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی سرگلزایی، اظهار داشت: برابر گزارشات واصله مبنی بر تعطیلی بودن واحد صنفی نانوایی یارانه‌ای، موضوع طی گشت مشترک بازرسین اداره کل صمت و جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به تراکنش کارتخوان نانینو  این واحد صنفی به صورت غیرمجاز، تخلف عرضه خارج از شبکه به تعداد 66 کیسه آرد و ارزش بیش از  400 میلیون ریال برای نامبرده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: هم استانی‌ها در صورت داشتن هر گونه شکایت یا گزارش مراتب را به سامانه 124 اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت گزارش مردمی، بازرسان پس از بررسی موضوع گزارش، نتیجه را به فرد گزارش دهنده منعکس خواهد کرد.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • کشف ۴ میلیارد تومان داروی غیرمجاز و تاریخ گذشته در پردیس
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • آبخیزداری در مناطق سیل زده آخر فروردین ۱۴۰۳
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد