Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدها کودک اندونزیایی در قدردانی از زحمات مادرانشان در روز مادر پاهای مادران خود را در تشت های کوچک می شویند.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از یاهو،‌ مادرانی که فرزندانشان به پاس قدردانی زحماتشان پاهای شان را می شویند اشک شوق ریخته و به داشتن چنین فرزندانی احساس غرور می کنند.


"آساهاری "53 ساله که یک مادر است در این باره گفت:‌امیدوارم فرزندم برکت یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با رفتار محبت آمیز فرزندم احساس غرور می کنم و امیدوارم او به آرزوهایش برسد.


برگزار کنندگان این رویداد بزرگ می گویند امید داریم که این رفتار نمادی برای یادآوری همه کارهای خوب و فدارکارانه ای باشد که مادران برای فرزندانشان انجام میدهند و این فداکاری تا آخر عمر در ذهنشان باقی خواهد ماند حتی بعد از فوت مادرانشان آنها با این کار نشان میدهند که تا چه حد قدر زحمات مادران خود را می دانند.

---

انتهای پیام/

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله زمینی به رفح منجر به مرگ صدها هزار نفر می‌شود

معاون دبیرکل سازمان ملل درباره هرگونه حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر «رفح» در جنوب نوار غزه هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، همزمان با حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به شهر «رفح» در جنوبی‌ترین نقطه نوار غزه، یک مقام ارشد سازمان ملل درباره حمله زمینی به این شهر هشدار داد.

«مارتین گریفیتس» معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه بامداد چهارشنبه گفت: «جهان از اسرائیل می‌خواهد از حمله زمینی به رفح اجتناب کند».

گریفیتس اظهار داشت: «تهاجم زمینی به رفح منجر به مرگ بیشتر صدها هزار نفری خواهد شد که از قحطی و گورهای دسته جمعی فرار می‌کنند».

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی همچنین افزود: «ما در مسابقه‌ای برای جلوگیری از گرسنگی و مرگ هستیم و اگر گروگان‌های باقیمانده آزاد نشوند، بازنده خواهیم شد».

بامداد چهارشنبه همچنین رسانه‌های فلسطینی بامداد چهارشنبه از حملات مکرر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه خبر دادند.

کد خبر 749575

دیگر خبرها

  • ترفندهای کاربردی تربیتی برای جلوگیری از لجبازی کودک
  • کودکان را از آغوش محروم نکنید/ رابطه بغل کردن با سلامت جسم و روان
  • حمله زمینی به رفح منجر به مرگ صدها هزار نفر می‌شود
  • علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
  • چند ترفند تربیتی کاربردی برای جلوگیری از لجبازی کودک
  • احساس غرور بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق
  • بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند/ تغییر نام جزیره ابوموسی
  • بیش‌ از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند
  • ۷ نکته مهم برای آرام کردن کودکی که عصبانی و پرخاشگر است
  • چگونه سرنوشت یک نوجوان تغییر کرد/ پاهای هوتن شکیبا در بتن!