Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج نشست ستاد کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید جواد هاشمی معاون استاندار برگزار شد در این نشست پرویز یزدان پناه با اشاره به مشکلات موجود اظهار کرد: با وجود کاهش محدودیت‌ها انتظار رعایت بیشتر پروتکل‌ها را داشتیم.

وی گفت: اما متاسفانه در اماکن ورزشی استخرها و نانوایی‌ها رعایت پروتکل‌ها بسیار ضعیف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه جهش آمیکرون می‌تواند در دو تا سه روز دو برابر شده و در طول ۱۰ روز یک کشور را همه‌گیر کند افزود: می‌بایست نظارت بیشتری در زمینه‌های مختلف از جمله در بازار و اماکن پر تجمع صورت گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه نیروهای شرکتی ۵ تا ۶ ماه حقوق دریافت نکرده‌اند گفت: درخصوص خرید دارو و سایر اقلام نیز هنوز چیزی به ما پرداخت نشده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت در این هفته ۴۱ متخصص را در سراسر استان تقسیم کردیم تا بتوانند به مردم در زمینه های مختلف و تخصص‌های گوناگون خدمات دهی کنند.

وی گفت: عمده بخش‌های جراحی به بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج منتقل شده و خدمات مطلوب تری را در این بیمارستان داشته باشیم.

این مسئول توضیحاتی در خصوص بیمارستان نرگسی گچساران و عدم شروع به کار آن داد و گفت: از سال ۹۲ تا ۹۹ این بیمارستان به عنوان بیمارستان جایگزین شهید رجایی مد نظر قرار داده بود اما با موافقت وزارت بهداشت بیمارستان مستقل شد ما نیز رئیس مستقل برای این بیمارستان در نظر گرفتیم و ۶۰ نفر نیرو دارد که از طریق امتحان شروع به کار خواهند کرد اگر این بیمارستان راه‌اندازی نشود دهدشت و گچساران از لحاظ تخت‌های بیمارستانی دچار مشکل خواهد شد.

یزدان‌پناه گفت: مسئولان سیاسی استان کمک کنند بیمارستان راه اندازی شود و مانعی در راه آن نباشد چرا که امکانات آن به صورت ۱۰۰ درصدی آماده بوده و مشکلی برای راه اندازی ندارد وی در خصوص بیمارستان بهمئی هم گفت: چند ماه است که نامه نوشته‌ایم پیمانکار را خلع ید کنید ده میلیارد تومان به او داده ایم اما به اندازه ۶ میلیارد تومان بیشتر کار نکرده که باید خلع ید شود تا ما بتوانیم به صورت امانی کار بیمارستان را انجام دهیم این موضوع در جلسه شورای تامین مانده و وقت را از دست داده ایم امیدواریم که به این موضوع نیز رسیدگی شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی شهید کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۴۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی احمد زاده دوشنبه شب در اجلاسیه شهدا و سرداران شهید کهگیلویه، افزود: ۵۶ حلقه چاه نفت در بهمئی فعال است و روزانه ۱۸۳ هزار بشکه از این منطقه استخراج می شود.

وی با بیان اینکه میدان گازی مختار بویراحمد برای جبران ناترازی گاز کشور کلنگ زنی شد، اظهار کرد: ظرفیت های مطلوب نفت و گاز در استان داریم و نباید استان در وضعیت محرومیت باشد.

احمد زاده افزود: باید کمک شود که از این ظرفیت های عظیم استفاده شود.

استاندار از کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت توسط معاون اجرایی رییس جمهوری خبر داد و گفت: توسعه ظرفیت های پتروشیمی و پالایشگاهی در منطقه هدفگذاری شد.

احمد زاده به ظرفیت های آبی استان اشاره کرد و بیان داشت: استان ما ۱٠ درصد روان آب های کشور را دارا است، اما سد آبریز یک آرزوی بر دل مانده است و ساخت آن سبب اشتغال زایی و بیش از ۱٠ هزار میلیارد تومان درآمد می شود.

احمد زاده افزود: سالانه زنان و دختران این دیار برای گوجه چینی به استان های همجوار می روند که اجرای سد آبریز توسعه کشاورزی و پایان این موضوع را سبب خواهد شد.

احمد زاده خاطرنشان کرد: پل شهید طیب پس از سال ها ساخته شد و شاهد تحقق یک ارزو و پایان تلفات انسانی هستیم.

کد خبر 6092562

دیگر خبرها

  • انتقاد اردوغان از بی‌تفاوتی غرب نسبت به نسل‌کشی در غزه توسط صهیونیستها
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • اعتراض مردم به روند کند ساخت طرح ۸۱۰۰ واحدی
  • ترامپ: دانشجویان را «شستشوی مغزی» دادند
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • چرا قالیباف تصمیم گرفت از دولت انتقاد کند؟
  • استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم