Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@20:32:24 GMT

کشف ۳۷ قبضه وینچستر در یکی از روستاهای مرزی

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۴۹۱۷

کشف ۳۷ قبضه وینچستر در یکی از روستاهای مرزی

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور گفت: مرزبانان موفق به کشف ۳۷ قبضه سلاح جنگی "وینچستر" از قاچاقچیان سلاح در یکی از روستاهای مرزی کشور شدند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار احمدعلی گودرزی با اعلام خبر کشف 37 قبضه وینچستر از قاچاقچیان سلاح در شمال غرب کشور، در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای طرح انسداد مرز و جلوگیری از قاچاق در نوار مرزی، مرزبانان هنگ مرزی ارومیه با اقدامات کنترلی و اطلاعاتی مؤثر مخفیگاه دو نفر از عاملان اصلی قاچاق سلاح و مهمات را در یکی از روستاهای مرزی منطقه شناسایی کرده و موفق به کشف و انهدام باند قاچاق سلاح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور افزود: در این عملیات دو نفر از عاملان اصلی قاچاق سلاح و مهمات در منطقه دستگیر شدند که مرزبانان در بازرسی از مخفیگاه متهمان 37 قبضه سلاح جنگی وینچستر را کشف کردند که مراتب برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

وی خاطرنشان کرد: امنیت مردم در کشور از مهمترین دغدغه‌های مرزداران جمهوری اسلامی ایران است و در سخت‌ترین شرایط خدمتی و به دور از خانواده‌های خود همه توان خود را به کار می‌گیرند تا این امنیت را به مردم عزیز کشورمان هدیه کنند.

کشف 66 قبضه سلاح از 2 باند قاچاقکشف صدها هزار کالای قاچاق به ارزش 615 میلیارد تومان در یک هفته/ جلوگیری از ورود 166 قبضه سلاح به کشور

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرزبانی ناجا عملیات پلیس کشفیات پلیس کشفیات پلیس مرزبانی ناجا عملیات پلیس کشفیات پلیس کشفیات پلیس قبضه سلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۴۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سوخت قاچاق در آبراه اروند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مرزبانان آبادان موفق شدند سه فروند لنج صیادی حامل سوخت قاچاق را شناسایی و متوقف کنند.

ماموران در بازرسی از  لنج های  توقیف شده ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف و ضبط کردند. 

در این رابطه  ۱۳ نفر از قاچاقچیان سوخت دستگیر شدند. 

این سوخت قاچاق از مبدا هندیجان بارگیری و به مقصد عراق در حال جابجایی بود که توسط مرزبانان کشف و ضبط شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  • کشف بیش از ۴ هزار قبضه سلاح گرم در استان کرمان طی سال گذشته
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • کشف سوخت قاچاق در آبراه اروند