Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@17:26:16 GMT

دولت حامی مرکز وکلا خواهد بود

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۴۹۲۵

دولت حامی مرکز وکلا خواهد بود

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علی بهادری جهرمی  رئیس سابق مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید مرکز وکلا که عصر امروز برگزار شد اظهار کرد: اگر فعالیت و اقدامی صورت گرفته به کمک همکاران ما در مرکز بوده است و اگر نقطه ضعفی هم وجود داشته از سمت من بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر مشکلی پیش آمده از همه داوطلبان و کارکنان مرکز میخواهم بنده را حلال کنند و از بنده بگذرند.

بهادری جهرمی با اشاره به انتصاب رئیس جدید مرکز وکلا گفت: از رئیس قوه قضائیه تشکر میکنم که فردی را از درون خانواده قوه قضائیه برای این مسند انتخاب کرد.

رئیس سابق مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه تصریح کرد: دولت حامی مرکز خواهد بود و انشالله مسیر پیشرفت با سرعت بیشتری طی می‌شود و بنده هم در حد توان در خدمت مرکز خواهم بود.

وی با بیان اینکه کار‌های روی زمین مانده زیادی باقی مانده است گفت: متاسفانه ما نتوانستیم کار‌ها را به خوبی انجام دهیم و باید سرعت جذب را افزایش دهیم، ما سرعت جذب از ۳۶ ماه به ۹ ماه کاهش دادیم، اما بازهم کافی نیست و باید کمتر شود و انشالله مسیر باقی مانده به نتیجه می‌رسد تا شاهد تصویب قانون جامعی ناظر بر مرکز باشیم.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه وکلای دادگستری قوه قضائیه مرکز وکلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، با صدور حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی مصطفوی‌نیا به عنوان رئیس کل دادگستری استان قزوین منصوب شد.

پیش از این علی شعبانی از شهریور ماه سال 1400 به عنوان مدیرکل دادگستری استان قزوین فعالیت می کرد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان قزوین صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام علی عبداللهی، رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران، آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین برگزار شد.

  حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفوی‌نیا در کارنامه قضایی خود سوابقی همچون رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان و دادستان رشت را دارد.

دیگر خبرها

  • وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • ببینید | هشدار رئیس قوه‌قضائیه به متجاوزان به بیت‌المال
  • سه سال انتظار برای ارشاد مدیران
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • رییسی مطرح کرد؛کاهش نرخ بیکاری در کشور/ بر عهد خود با شما مردم باقی هستم
  • رئیس جمهور: مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • بارها گفته‌ام مخالف هرگونه رابطه ناسالم و پارتی‌بازی در همه ادارات هستیم