Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسمی با حضور معاون قضائی قوه قضائیه، محمدعلی نوایی به عنوان مدیر کل جدید اداره تصفیه و امور ورشکستگی قوه قضائیه معرفی شد.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمی در سخنانی فرصت خدمتگزاری به مردم را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: هر کسی گره از کار مؤمنی باز کند و قلب او را خوشحال کند خداوند در روز قیامت گره‌های او را باز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون قضائی قوه قضائیه تأکید کرد: مدیریت‌ها و پست‌ها باید در جهت خدمت به مردم باشد و این سمت‌ها نباید ابزاری در جهت رسیدن به امیال و مقاصد شخصی باشد که در این صورت از هدف اصلی خود غافل شده‌ایم.

رحیمی در ادامه خواستار تبیین برنامه و نظارت بر عملکرد استان‌ها شد و گفت: بحث نظارت و آموزش دو رویکرد اصلی اداره تصفیه و ورشکستگی در دوره تحول است.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات لقمان کیاپاشا در زمان تصدی اداره کل تصفیه، سید محمدعلی نوایی به عنوان مدیر کل جدید اداره تصفیه و امور ورشکستگی قوه قضائیه معرفی شد.

کد خبر 5383862

منبع: مهر

کلیدواژه: قوه قضاییه اداره کل تصفیه امور ورشکستگی دستگاه قضایی شهرداری تهران مترو تصادفات رانندگی سازمان تامین اجتماعی کمیته امداد امام خمینی شورای شهر تهران علیرضا زاکانی قوه قضاییه پلیس راهور شرکت مترو تهران سانحه تصادف خروج قطار از ریل متروی تهران شهر تهران اداره تصفیه قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۴۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از جذب ۳۰۲ نفر در اداره کل آموزش و پرورش استات قزوین خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، نقی سیاهکلی مرادی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین که به ریاست محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در محل سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که همواره مورد تاکید اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین  قرار داشته پیگیری توسعه هنرستان های جوار کارگاهی در شهر صنعتی البرز بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یادآور شد: با برنامه‌ریزی های صورت گرفته، 302 نفر جذب اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین خواهند شد.

سیاهکلی با اشاره به اعتبار لازم جهت کمک به هدایت تحصیلی دانش آموزان قزوینی، خاطرنشان کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در راستای اجرای طرح هدایت تحصیلی 200 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

وی تصریح کرد: با همکاری های صورت گرفته بناست کارگاه های مشاوره شغلی و تحصیلی جهت انتخاب صحیح رشته برای دانشجویان و دانش آموزان در سرای سعدالسلطنه برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ضمن اشاره به برنامه های گرامیداشت روز معلم در سطح استان قزوین، افزود: مراسم تقدیر از معلمان توسط اولیا و دانش آموزان در مدارس، حضور دبیران به همراه دانش آموزان در نماز جمعه های سطح استان، تجلیل از پیشکسوتان حوزه ی تعلیم و تربیت و خانواده معظم شهدا از جمله برنامه های گرامیداشت هفته معلم در سطح استان قزوین است.

سیاهکلی مرادی با اشاره به اینکه از بین دبیران قزوینی 951 نفر انتخاب )معلم نمونه ثبت نام کرده‌اند، تصریح کرد: از بین معلمان قزوینی 951 معلم جهت انتخاب (معلم نمونه) در سطح استان قزوین ثبت نام کرده اند، که از این میان 565 نفر به مرحله منطقه ای، 40 نفر در مرحله استانی و 3 نفر در مرحله کشوری راه خواهند یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در پایان تاکید کرد: به مناسبت هفته معلم و در جهت تجلیل از معلمین نمونه، 100 میلیون تومان جایزه نقدی برای منتخبین سطح کشوری، 40 میلیون تومان برای منتخبین سطح استانی و 10 میلیون تومان جایزه نقدی برای منتخبین سطح منطقه ای پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • نظریه پزشکی قانونی یکی از ارکان اساسی رأی قاضی است
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی
  • چهار راهبرد سند تحول برای کاهش پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه
  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش!
  • نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه | عصبانیت آقازاده از انتشار اعترافات!
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • شفافیت در سند تحول و تعالی قوه قضاییه