Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیات انتخاب و ارزیابی بخش خیابانی "سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی" از سوی دبیر جشنواره معرفی و منصوب شدند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، سیدوحید فخرموسوی دبیر سومین جشنواره سراسری تئاترسردار آسمانی طی احکامی جداگانه سعید نجفیان، پیام عزیزی، مهدی بذرافشان، داریوش نصیری و پژمان شاهوردی را به عنوان اعضای هیئت انتخاب و ارزیابی آثار بخش خیابانی جشنواره معرفی و منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید نجفیان دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی،کارگردان و مدرس تئاتر است و تاکنون در چندین جشنواره همچون مقاومت، بسیج، سوره و...به عنوان داور و ارزیاب حضور داشته است.

داریوش نصیری بازیگر، نویسنده،کارگردان، نقال و مدرس دانشگاه، کارشناس ارشد ادبیات نمایشی است که اجرای نمایش و داوری در چندین جشنواره داخلی و خارجی از جمله سوابق حرفه‌ای وی به شمار می‌رود.

پژمان شاهوردی کارشناس ارشد ادبیات نمایشی است. حضور در چندین دوره جشنواره تئاتر فجر و مقاومت و نیز داوری در چندین جشنواره تئاتر خیابانی از جمله سوابق وی به شمار می‌رود.

پیام عزیزی کارشناس ارشد ادبیات نمایشی، نویسنده،کارگردان پژوهشگر و مستندساز است و حضور در چندین جشنواره تئاتر داخلی و خارجی از جمله سوابق وی است.

مهدی بذرافشان نویسنده، کارگردان، نمایش و مدیر انجمن هنرهای نمایشی استان کرمان  نیز از فعالان باسابقه تئاتر خیابانی است که سابقه حضور و داوری در چندین جشنواره تئاتری در سطح کشوری را در کارنامه دارد.

سومین جشنواره سراسری تئاتر «سردار آسمانی» به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان دی ماه سال جاری با دبیری سیدوحید فخرموسوی در کرمان برگزار خواهد شد.

هیئت انتخاب بخش رادیو تئاتر "جشنواره سردارآسمانی" معرفی شدند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تئاتر تئاتر چندین جشنواره جشنواره تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۵۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور، از ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود و نمایش ۴۴۴ به کارگردانی نرجس آخوندپور در این جشنواره حضور خواهد داشت.   گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور یافت.

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش